Sigamos asi sigamos señores de la directiva , creo que les hace falta ver el resultado del domingo i creo que empezaran los primeros pañuelos.........
EL VALLADOLID NOS VA A DAR UN SEÑOR BAÑO.....
Bé, DimonietSBD en cap moment diu i recomana la mocadorada, simplement creu que pot passar segons vagi el partit. I us puc dir jo que si es produís un partit tipus Córdoba, si que es veurien alguns mocadors, doncs part de l´afeccionat al futbol, ens agradi o no ens agradi, viu de l´última sensació....i això li podria passar fins i tot al mateix Pep Guardiola si estigués una sèrie de partits sense guanyar (i vull recordar el "pollastre" que van muntar després d´empatar dos partits seguits contra Real Sociedad i Milán).... i consti que personalment ni tinc cap intenció de treure el mocador ni ho penso fer durant tota la temporada, perquè estem a Segona A i ja sabem que les coses són difícils.
A partir d´aquí, crec que en data d´ara estem jugant amb foc. Tinc la sensació de que s´està primant en excès "l´excelència economica" enfront d´un projecte esportiu que si no anés bé arrossegaria també el projecte econòmic. I es llògic que hi hagi un nerviosisme dintre de l´afició, quan ni DS ni RS ni cap mitjà ni tant sols mostra cap rumor. I si això s´afegeix al "segrest" de Juvenal fins al dia 19 i a la posterior disputa de la Copa d´Àfrica i a la lesió de l´altre jugador creatiu del centre del camp com és Arteaga, jo tinc la sensació, de que si no ens arriva una sorpresa d´última hora, estem un pas enrera en relació a abans de festes i dos en relació a altres equips que si s´han reforçat.....I no ens oblidem que el "coixí" de punts és molt limitat i que pràcticament comença una altra Lliga, on l´equip ha de ser competitiu i per ser-ho necessita uns arguments.
I aquests arguments no els acabo de veure de cara a Dissabte. Està clar que tots hem de recolzar a l´equip i navegar en la meva direcció, però i tant de bo m´equivoqui, penso que des del punt de vista esportiu, en el millor dels cassos i estant molt concentrats es pot repetir el partit i resultat del dia del Elche. En quant a guanyar, em costa veure com podem lograr-ho amb el sistema de joc de l´equip i les disponibilitats de plantilla de cara a Dissabte.
I això hauria de fer reflexionar també a la Directiva. Es MOLT PERILLOS està tot un més (com a mínim) sense Juvenal i Arteaga, per tant un fitxatge en aquesta línia és PRIMERA PRIORITAT. Obviament un jugador d´atac també perquè si no fos així se´m fa incomprensible donar la baixa a Joaquín (restar), a canvi de res. I fer aquesta "posada a punt" no representa en absolut desemborsar cap fortuna....
Vull recordar les paraules de Soteras a la Junta de Socis, "estem en el G-30" i el dia que es jugui a Primera tindrem un fixe de 22 milions d´Euros.... M´agradaria que ens miréssim les coses una mica "estratègicament"....sempre que estiguem un pis per sota això serà possible.
LA SORT NO S´HA D´ESPERAR, S´HA DE BUSCAR ¡¡¡¡