Enquesta

Os gusta la musica que ponen en el campo

si
25 (45.5%)
no
9 (16.4%)
me da igual
8 (14.5%)
por favor que la cambien
13 (23.6%)

Total de vots: 54

Votació tancada: 09 de Desembre de 2011, 23:48:31 pm

Autor Tema: Musica al estadi  (Llegit 10572 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Musica al estadi
« el: 11 de Octubre de 2011, 00:48:31 am »
Abro esta encuesta para ver que opinais sobre la umsica que ponen antes y en los descansos de cada partido.
Ami personalmente me gustaria que antes de empezar los partidos pusieran alguna musica que les gustase a los jugadoes para mutivarse antes de empezar.
Y en los descansos que pusieran algo con un poquito de marchita por que parece que un dia de estos nos vamos a quedar domidos.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Musica al estadi
« Respondre #1 el: 11 de Octubre de 2011, 00:53:16 am »
La del año pasado la tengo grabada como la mítica música del ascenso:

-Soldadito Marinero (Fito&Fitipaldis)
-I'm yours (Jason Mraz)

Este año me han ganado poniendo 'La Flama' de Obrint Pas, que me encanta.
Pero me gustaría música más futbolera, ya sea 'Hem Tornat' o cualquiera de Lutgarda's o algo así:

Three lions (on my shirt) (footballs coming home)(1998)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #2 el: 11 de Octubre de 2011, 01:14:22 am »
Pos sí, yo preferiría, aunque mis gustos sean otros, música más comercial, de la que esté de moda según el momento, o futbolera, como to la vida, antes que las moñadas que ponen ahora o Obrint Pas, que aunque musicalmente me mola no podemos estar discutiendo sobre banderas y fotre una canción de temática marcadamente independentista en los descansos.  :beer2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 11 de Octubre de 2011, 05:27:51 am »
El que si haurien de mirar es do no fotre la musica tant forta si reps una trucada no hi ha manera de sentir res i la radio tampoc s'entén el que diuen :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #4 el: 11 de Octubre de 2011, 08:07:45 am »
És el que m'agrada més d'aquest sany, la música que posen, música catalana, és un plaer. El que no m'agrada és que cada mitja part de cada setmana siguin les mateixes quatre cançons. Hi ha moltes més cançons de Manel, Antonia Font, Amics de les Arts...
Sabeu si sempre posen les mateixes quatre perquè han comprat els drets d'autor d'aquestes quatre( i per tant, les volen amortitzar) o no té res a veure?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #5 el: 11 de Octubre de 2011, 08:23:32 am »
És el que m'agrada més d'aquest sany, la música que posen, música catalana, és un plaer. El que no m'agrada és que cada mitja part de cada setmana siguin les mateixes quatre cançons. Hi ha moltes més cançons de Manel, Antonia Font, Amics de les Arts...
Sabeu si sempre posen les mateixes quatre perquè han comprat els drets d'autor d'aquestes quatre( i per tant, les volen amortitzar) o no té res a veure?
De pagar drets d'autor s'en paguen el que jo no se si es pague exclusivament per la musica que es posa o es un cap mas general, perquè dic jo si es pagues per els autors que es posa es podria posar autors de casa consagrats o no.
 :musics
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #6 el: 11 de Octubre de 2011, 11:47:50 am »
a mi tanto me da que musica pongan los grupos que me gustan a mi no los van a poner, por tanto me da igual solo me gusta cuando ponen el himno cantado por los  lutgardas o la de hem tornat las demas ni las oigo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 11 de Octubre de 2011, 13:38:19 pm »
A mi ja m'esta be la musica que posen. Si hi hagues de posar un 'pero' diria que posesin alguna dels amics Lutgardo's que a part de ser de sentiment arlequinat, encara els hi cauria algun eurillo per part dels xupopters de l'SGAE.

I per variar, veig que a alguns els hi segueix fent alergia tot el que soni a catala  :wall:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #8 el: 11 de Octubre de 2011, 13:44:43 pm »
A mi ja m'esta be la musica que posen. Si hi hagues de posar un 'pero' diria que posesin alguna dels amics Lutgardo's que a part de ser de sentiment arlequinat, encara els hi cauria algun eurillo per part dels xupopters de l'SGAE.

I per variar, veig que a alguns els hi segueix fent alergia tot el que soni a catala  :wall:

Son coses del ADN :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #9 el: 11 de Octubre de 2011, 15:53:07 pm »

Son coses del ADN :mmmm

No sé quién tiene más alergia a qué (Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjpaña). Yo en este caso sólo defiendo lo mismo que en el tema de las banderas, el no significarnos demasiado políticamente. Por mi como si todas las canciones son en catalán o en chino, no sé si habrá canciones de Obrint Pas que no tengan contenido político pero si no, se pueden encontrar canciones de grupos que se llevan ahora tipo La Pegatina que son igual de frescas, en catalán, y sin historias detrás.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #10 el: 11 de Octubre de 2011, 18:27:52 pm »
Pareix feta per mi.
I que se foten los dos falangistes que volten per oficines.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 11 de Octubre de 2011, 20:43:14 pm »
Doncs a mi m'agrada més la música aquesta temporada que les anteriors. Això si, coincideixo amb SergioAC en que alguna cançó que han posat, d'Obrint Pas (i que per cert, m'encanta), no la posaria pas al camp (encara que hi ha un parell de jugadors que també els motiva molt), ja que com el tema de les banderes, crec que a la NCA s'hauria de prescindir de política. Som arlequinats, a l'estadi, i tindrem 300 maneres diferents de pensar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #12 el: 11 de Octubre de 2011, 21:04:23 pm »
crec que a la NCA s'hauria de prescindir de política. Som arlequinats, a l'estadi, i tindrem 300 maneres diferents de pensar.

Exactament   :ok
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #13 el: 12 de Octubre de 2011, 21:03:04 pm »
A mi m'encanta la música que hi posen aquest any. És més prefereixo aquesta que no pas la comercial. 
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #14 el: 17 de Octubre de 2011, 01:15:30 am »
A mi, com la que m'agrada no la posaran mai ( supertramp, Deep Purple, Camel, Pink Floyd ) doncs que posin la que vulguin  ;D
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #15 el: 17 de Octubre de 2011, 11:01:03 am »
Todo seria cuestion de llevarles algun cd con musica variada y todo el mundo contento

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #16 el: 17 de Octubre de 2011, 18:53:41 pm »
 :bandera
Que posin la musica que vulguin però....QUE LA POSIN MÉS BAIXA que no es pot escoltar ni el radio  :icon_mrgreen: :yes:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #17 el: 17 de Octubre de 2011, 21:51:36 pm »
A mi, com la que m'agrada no la posaran mai ( supertramp, Deep Purple, Camel, Pink Floyd ) doncs que posin la que vulguin  ;D
Veig que coincidim en gustos musicals,company visi  :musics :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #18 el: 17 de Novembre de 2011, 13:46:34 pm »
Doncs, el passat dissabte contra el Córdoba, em va agradar molt la música que posaven a l'estadi, i sobretot que posessin cançons d'Antonia Font.  :yes:

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #19 el: 07 de Desembre de 2011, 22:00:52 pm »
M'encanta escoltar a casa la música que posen a l'estadi (sigui quina sigui), em recorda moltíssim a la NCA i els moments viscuts allà  :bandera
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!