Autor Tema: numero de entrades  (Llegit 2155 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
numero de entrades
« el: 11 de Octubre de 2011, 12:16:32 pm »
ahir el club va estar venent  numero de entrades igual que numeros de carnets de socis, el meu pare va arribar a les 9 i pico i cuant va arribar al seu seient resulta que estaba ocupat, el meu pare es soci te un asiento asignat, pero aquell mateix numero tambe s'habia venut en taquilla, fins cuant durara la broma??? no saben ni mirar per no repetir el numero?? si aixo pasa a 2a A  no em vull imaginar el cachondeo que seria si estiguessim a 1A. ESPABILEU que ja portem 4 jornades a casa.
« Darrera modificació: 11 de Octubre de 2011, 13:26:42 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:numero de entrades
« Respondre #1 el: 11 de Octubre de 2011, 12:22:54 pm »
ahir el club va estar venent  numero de entrades igual que numeros de carnets de socis, el meu pare va arribar a les 9 i pico i cuant va arribar al seu seient resulta que estaba ocupat, el meu pare es soci te un asiento asignat, pero aquell mateix numero tambe s'habia venut en taquilla, fins cuant durara la broma??? no saben ni mirar per no repetir el numero?? si aixo pasa a 2a A  no em vull imaginar el cachondeo que seria si estesim a 1A. ESPABILEU que ja portem 4 jornades a casa.

Això on va passar a tribuna o al Lateral :icon_question: :icon_question: Algu vaig escoltar per la radio... Una mica lamentable :ostres

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #2 el: 11 de Octubre de 2011, 13:00:42 pm »
ahir el club va estar venent  numero de entrades igual que numeros de carnets de socis, el meu pare va arribar a les 9 i pico i cuant va arribar al seu seient resulta que estaba ocupat, el meu pare es soci te un asiento asignat, pero aquell mateix numero tambe s'habia venut en taquilla, fins cuant durara la broma??? no saben ni mirar per no repetir el numero?? si aixo pasa a 2a A  no em vull imaginar el cachondeo que seria si estesim a 1A. ESPABILEU que ja portem 4 jornades a casa.

Això on va passar a tribuna o al Lateral :icon_question: :icon_question: Algu vaig escoltar per la radio... Una mica lamentable :ostres

va passar a general, i no nomes al meu pare, darrere  seu es veu que tambe va passar.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #3 el: 11 de Octubre de 2011, 13:10:33 pm »
yo soy socio en el lateral y la verdad no me sentado ningún dia en mi asiento porque por desgracia el campo no esta lleno y siempre hay sitio pero si un dia estuviese lleno y necesitase mi sitio y pasara que hay alguien con una entrada con el mismo numero en mi asiento lo siento mucho pero esa persona se va tener que levantar que para algo yo soy socio... y espero que lo entendais los que no soy socios pero si yo he pagado mi carnet para toda la temporada tendre que tener algún privilegio sobre el que compra una entrada un dia suelta no???
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 11 de Octubre de 2011, 13:12:42 pm »
En el meu carnet posa que puc entrar per les portas 6-7-8 de lateral, vaig entrar per la porta 8 i el porter em va dir textualment " con este carnet no puedes entrar, es tuyo? " no, es de mi abuela, no te jo... xDD total q vaig pasar d'ell i vaig anar a la porta del costat , la 7, i si vaig entrar sense problemas. Cada semana passa algo i la prepotencia d'algun porter ja m'està cansant ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #5 el: 11 de Octubre de 2011, 13:43:01 pm »
 :scut :bandera
Doncs jo ho vaig escoltar per la radio i de seguida vaig pensar amb les entrades dels gols, el gol nord ahir estava ple a vessar i el gol sud semi vuit, espero que la nostra directiva tingui en comte la capacitat del gol nord i les entrades que es poden vendre, per no tindre cap problema d'aglomeració especial-ment aquest dissabte que si la cosa continua com fins ara es pot batre el record d'assistència i tothom al gol nord no hi cabem

La formula es senzilla capacitat - nº socis = entrades que es poden vendre al gol nord   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #6 el: 11 de Octubre de 2011, 13:56:16 pm »
Doncs jo ho vaig escoltar per la radio i de seguida vaig pensar amb les entrades dels gols, el gol nord ahir estava ple a vessar i el gol sud semi vuit, espero que la nostra directiva tingui en comte la capacitat del gol nord i les entrades que es poden vendre, per no tindre cap problema d'aglomeració especial-ment aquest dissabte que si la cosa continua com fins ara es pot batre el record d'assistència i tothom al gol nord no hi cabem

La formula es senzilla capacitat - nº socis = entrades que es poden vendre al gol nord   :mmmm

als gols de moment no hi han seients, pero l'any que be si posen seients i segueixen amb aquets errors, pot ser un autentic kaos sobretot al gol nord.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 11 de Octubre de 2011, 13:59:43 pm »

als gols de moment no hi han seients, pero l'any que be si posen seients i segueixen amb aquets errors, pot ser un autentic kaos sobretot al gol nord.

No hi ha seients pero si hi caben cinc mil persones,per dir alguna cosa, i venen cinc mil entrades sense tenir en comte els socis doncs el merder que es pot manegar pot ser impressionant  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #8 el: 11 de Octubre de 2011, 14:38:15 pm »
Aquest problema de les entrades pot tenir una explicació.

El lateral està dividit en diferents blocs, i clar que pot haver-hi entrades amb el mateix numero de seient però el que es diferencia es el bloc que li toca. Per exemple, és a dir, si dividim la zona de lateral en 4 blocs ( no se quants hi ha ehh, es nomes una suposició) hi haurà 4 entrades amb el seient 5 de la fila 4...pero el que les diferenciarà de totes elles serà el bloc on està ubicada.

Vull pensar que la solució del problema radica aquí. No estan ben especificats els diferents blocs ni en les entrades ni en els seients!

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #9 el: 11 de Octubre de 2011, 15:42:56 pm »
Aquest problema de les entrades pot tenir una explicació.

El lateral està dividit en diferents blocs, i clar que pot haver-hi entrades amb el mateix numero de seient però el que es diferencia es el bloc que li toca. Per exemple, és a dir, si dividim la zona de lateral en 4 blocs ( no se quants hi ha ehh, es nomes una suposició) hi haurà 4 entrades amb el seient 5 de la fila 4...pero el que les diferenciarà de totes elles serà el bloc on està ubicada.

Vull pensar que la solució del problema radica aquí. No estan ben especificats els diferents blocs ni en les entrades ni en els seients!

el lateral desde el segon partit de lliga a casa esta separat entre zona alta i zona baixa i cada bloc te el seu numero indicat a dalt al costat de l'escala (del 1 al 6) cada fila numerada i cada seient numerat aixi que el problema es fer les entrades correctament
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 11 de Octubre de 2011, 20:37:14 pm »
Al principi de la temporada, ja la van liar amb els seients assignats a Penyes. Ens trobem que es van deixar alguns d'aquests buits (ens deien que ja estaven ocupats per altres socis de la penya) i desprès com estaven realment buits els van donar a gent que no son socis de la penya i a algun GILI.p***** que et diu que no li fotis canya al tambor o a la trompeta.

A sobre, et trobes que venen el teu seient assignat, com em va passar a mi el dia del Cartagena, i com veig que segueix passant.

Segur que a tribuna, no passa...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #11 el: 12 de Octubre de 2011, 09:06:18 am »
Pues si es verdad que se han vendido entradas en lateral que coincidian con asientos de socios hay que tener mucho cuidado. Tan dificil no deber ser controlar esto ¿no? De todas formas, pasan en las mejores familias, hace unos años en el Bernabeu nos vendieron unas entradas que tambien coincidian con socios, eso si enseguida vino un responsable del club y a los que ibamos con estas entradas nos dieron ubicación mejor, por tanto, espero que si ha habido este problema se solucione porque el trato al socio siempre lo primero.
Sale el tema del gol norte, donde yo soy socio, y es verdad está más masificado y se ha de tener en cuenta que el público que viene tambien le debe gustar entradas aquí porque hay más ambiente o simplemente porque la mayoria de los que vienen son amigos, hermanos o primos de los del gol norte y va a ser muy dificil colocarles entradas del gol sur. Es como el tema invitaciones , yo si doy la invitación es para que mi "invitado" esté conmigo.
Pero, estamos en lo mismo y es lo que ha dicho Inda, tampoco es nada complicado.Si se estima una capacidad de 4000 personas en el gol y tienes 1300 socios, sabes que sólo puedes poner a la venta 2700 entradas (que ya empezarás a descontarles las invitaciones de socio que has dado para ese partido). Y en taquilla si llega el momento, ojalá!, pues a informar entradas agotadas y de gol solo me queda gol sur, como todos los campos vaya!

De cara al año que viene, hay que buscar soluciones para repartirnos más en los dos goles. Una solución es que fuera más económico el gol sur que el gol norte.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #12 el: 12 de Octubre de 2011, 09:39:27 am »

De cara al año que viene, hay que buscar soluciones para repartirnos más en los dos goles. Una solución es que fuera más económico el gol sur que el gol norte.

Una gran idea esta última....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #13 el: 12 de Octubre de 2011, 10:21:26 am »

Entonces todas las peñas se irían a Gol Sud, y la cosa estaría alrevés, el Gol Sud lleno y el Norte vacio.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #14 el: 12 de Octubre de 2011, 11:20:31 am »

Entonces todas las peñas se irían a Gol Sud, y la cosa estaría alrevés, el Gol Sud lleno y el Norte vacio.

Cuando digo más económico no sería una diferencia muy significativa, obviamente. Pero daros cuenta que este año que era eleccion libre la mayoria ha optado por el gol norte. Si la diferencia económica no es grande, seguro que muchos seguiriamos igual (en mi caso me pongo en el gol norte desde siempre) pero otros por eso pequeño ahorro pues igual si cambiarian.
Es que al mismo precio, y teniendo en cuenta el ambiente tan bonito que se crea en este gol, igual el año que viene muchos del sud preferirar irse al gol norte y todavia se vería más diferencia entre los dos espacios.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #15 el: 12 de Octubre de 2011, 20:15:53 pm »
Yo prefiero el gol norte antes que el gol sur por el simple hecho que la entrada la tienes más cerca de la zona de los bares donde paras a hacer unas birras antes del partido... Y parece que no pero tener que darle casi toda la vuelta al estadio para acceder al Gol sur... como que cuesta un poco.

Salud y suerte