Autor Tema: Dani Tortolero nou jugador arlequinat!  (Llegit 5510 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Dani Tortolero nou jugador arlequinat!
« Respondre #20 el: 21 de Juliol de 2012, 01:01:03 am »
A mi quan em varen comentar el passat 6 de Juliol l'interès per ell i els contactes que hi havien, vaig pensar que podia ser una gran incorporació.

M'han donat una bona alegria quan m'han enviat un missatge confirmant-me el fitxatge.  :clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ManuSabadell

• Infantil
  • Missatges: 251
« Respondre #21 el: 21 de Juliol de 2012, 01:06:39 am »
La verdad es que hemos hecho una defensa muy sólida, que como esten todos al 100 % habrá polémica de a que 2 centrales poner.

La única pega que se le puede poner, es que tenemos una defensa sólida, pero muy tosca y lenta, para nada rápida y ágil la verdad.

Home, Olmo no és que sigui lent...
Olmo al lateral derecho para mi gusto, aunque esten Lao y Ramirez para mi es superior.
LO BUENO DE NO MENTIR ES QUE NO TE TIENES QUE ACORDAR DE LO QUE HAS DICHO.

SI PARECE DEMASIADO BUENO PARA SER VERDAD, PROBABLEMENTE LO SEA.

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
« Respondre #22 el: 21 de Juliol de 2012, 02:03:40 am »
A mi quan em varen comentar el passat 6 de Juliol l'interès per ell i els contactes que hi havien, vaig pensar que podia ser una gran incorporació.

M'han donat una bona alegria quan m'han enviat un missatge confirmant-me el fitxatge.  :clap
Totalment d'acord amb tu, company.. Me acabo de enterar. gran fichaje, suerte y bienvenido a tu club.
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #23 el: 21 de Juliol de 2012, 12:00:53 pm »
La verdad es que hemos hecho una defensa muy sólida, que como esten todos al 100 % habrá polémica de a que 2 centrales poner.

La única pega que se le puede poner, es que tenemos una defensa sólida, pero muy tosca y lenta, para nada rápida y ágil la verdad.

Olmo al lateral derecho para mi gusto, aunque esten Lao y Ramirez para mi es superior.

En comparación con los 4 es el más rápido y ágil, pero tampoco se puede decir que es rápido.

Olmo es zurdo, osea que en el caso de actuar de lateral sería preferiblemente en la banda izquierda.

Desconnectat toxis

• Aleví
  • Missatges: 58
« Respondre #24 el: 21 de Juliol de 2012, 15:52:04 pm »

En comparación con los 4 es el más rápido y ágil, pero tampoco se puede decir que es rápido.

Olmo es zurdo, osea que en el caso de actuar de lateral sería preferiblemente en la banda izquierda.

Que Olmo no és ràpid?? ni àgil???? Però si aquest tio és impecable tallant passes i anant "al cruce" i anticipant-se als delanters. precisament per la seva àgilitat i rapidesa!

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #25 el: 21 de Juliol de 2012, 16:14:11 pm »
Es solo una opinión pero si Ramírez y Lao están bien no veo la necesidad de sacar a Olmo del centro de la defensa y pasarlo al lateral. Si algo va bien no lo cambies, y Olmo el año pasado riendo de central a muy alto nivel.  :beer2
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #26 el: 21 de Juliol de 2012, 22:11:22 pm »
Es solo una opinión pero si Ramírez y Lao están bien no veo la necesidad de sacar a Olmo del centro de la defensa y pasarlo al lateral. Si algo va bien no lo cambies, y Olmo el año pasado riendo de central a muy alto nivel.  :beer2
Totalmente de acuerdo. Para mi, si Olmo está disponible, es el mejor de los cuatro centrales.

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #27 el: 22 de Juliol de 2012, 14:29:55 pm »
En experiència i posició en camp, tant Pablo Ruiz com Abraham Paz son els millors centrals de l'equip. Bona feina aquest any en secretària tècnica del club aconseguint reunir a 4 centrals d'un gran nivell.