Autor Tema: Eneko  (Llegit 14488 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Eneko
« Respondre #60 el: 22 de Juliol de 2012, 11:39:31 am »
Doncs jo ja el veia justet per 2aB, per 2a ja... O millora molt aquesta temporada o no crec que jugui gaire veient l'equip que hi ha. Centrar si que centra molt bé, però jo no li veig res més. Ara bé, les ganes i la voluntat no li discutiré pas, tan de bo molts jugadors juguessin amb aquestes ganes, però només amb això per mi no és suficient. De totes maneres ja es veurà com avança la temporada, si li surten bé les coses (com a en Pradas, que sense tenir absolutament res va fer una gran temporada l'any del playoff diria que va ser).

Potser es justet per segona B i segona A Però te una avantatge i es que el Carreras el vol ja a segona b va ser bastant criticat i el mister duro en posar-li a segona al principi també el posava fins que es va lesionar també es veritat que era el que canviava i sortia el Fito no crec que varie massa el guió al menys de moment  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #61 el: 22 de Juliol de 2012, 23:41:22 pm »
ostres pep, te encuentra mal o argo?

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #62 el: 23 de Juliol de 2012, 00:01:45 am »
Xolo,¿a que viene esa pregunta? Parece tener algo de retintineo. Hay que respetar las opiniones.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #63 el: 23 de Juliol de 2012, 09:29:31 am »
Només vaig poder veure la primera part, però em va semblar el millor amb diferència.

Bona notícia!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #64 el: 23 de Juliol de 2012, 10:18:59 am »
Doncs jo ja el veia justet per 2aB, per 2a ja... O millora molt aquesta temporada o no crec que jugui gaire veient l'equip que hi ha. Centrar si que centra molt bé, però jo no li veig res més. Ara bé, les ganes i la voluntat no li discutiré pas, tan de bo molts jugadors juguessin amb aquestes ganes, però només amb això per mi no és suficient. De totes maneres ja es veurà com avança la temporada, si li surten bé les coses (com a en Pradas, que sense tenir absolutament res va fer una gran temporada l'any del playoff diria que va ser).

Potser es justet per segona B i segona A Però te una avantatge i es que el Carreras el vol ja a segona b va ser bastant criticat i el mister duro en posar-li a segona al principi també el posava fins que es va lesionar també es veritat que era el que canviava i sortia el Fito no crec que varie massa el guió al menys de moment  :mmmm

Doncs jo crec que es perfectament vàlid per tenir-lo a la nostra plantilla, no és ell que hi de treure les castanyes del foc.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!