Autor Tema: Eneko  (Llegit 14487 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8844
  • Gènere: Masculí
Re:Eneko
« Respondre #40 el: 15 de Octubre de 2011, 12:55:38 pm »
Pues si, confirmo que Eneko fue lesionado y no que se lesiono solo, he dado con el resumén del partido y entre el 3:30 y 3:41 se ve la jugada perfectamente, Eneko recibe una patada y acto seguido se lesiona, ahora falta la opinión de ustedes, porque aún así puedo estar equivocado.

http://www.albiazules.es/noticias/7tenerife-recre-hasta-el-mejor-escribano-echa-un-borron-14.html

Doncs a mi no m'ho sembla es lesiona del genoll dret i la jugada la fa amb l'esquerra, jo diria que no  :mmmm

Para mí cuando se produce la jugada, esta repercute en el pie de apoyo ya que la pierna golpeada estaba en el aire y el iba con las piernas abierta, se ve claro que acto seguido del golpeo se cae al suelo.

Hombre, no y sí, no: porque el jugador del Recre no lesiona a Eneko, disputa un balón y Eneko que está cargando todo su peso en la pierna derecha para llegar a la pelota se le queda clavada y gira el cuerpo y sí: porque el jugador del Recre participa activamente en la jugada pero no es su acción la que lesiona a Eneko sino la posición del cuerpo, aunque si que su acción contribuye y es un factor para que se produzca la lesión al empujar la pierna izquierda hacia delante :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #41 el: 15 de Octubre de 2011, 12:58:31 pm »
Pues si, confirmo que Eneko fue lesionado y no que se lesiono solo, he dado con el resumén del partido y entre el 3:30 y 3:41 se ve la jugada perfectamente, Eneko recibe una patada y acto seguido se lesiona, ahora falta la opinión de ustedes, porque aún así puedo estar equivocado.

http://www.albiazules.es/noticias/7tenerife-recre-hasta-el-mejor-escribano-echa-un-borron-14.html

Doncs a mi no m'ho sembla es lesiona del genoll dret i la jugada la fa amb l'esquerra, jo diria que no  :mmmm

Para mí cuando se produce la jugada, esta repercute en el pie de apoyo ya que la pierna golpeada estaba en el aire y el iba con las piernas abierta, se ve claro que acto seguido del golpeo se cae al suelo.

Hombre, no y sí, no: porque el jugador del Recre no lesiona a Eneko, disputa un balón y Eneko que está cargando todo su peso en la pierna derecha para llegar a la pelota se le queda clavada y gira el cuerpo y sí: porque el jugador del Recre participa activamente en la jugada pero no es su acción la que lesiona a Eneko sino la posición del cuerpo, aunque si que su acción contribuye y es un factor para que se produzca la lesión al empujar la pierna izquierda hacia delante :mmmm

Hombre no digo que fuera aposta, es un lance del juego pero en la lesión de Eneko le "ayudaron" a lesionarse.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8844
« Respondre #42 el: 15 de Octubre de 2011, 13:11:12 pm »

Hombre no digo que fuera aposta, es un lance del juego pero en la lesión de Eneko le "ayudaron" a lesionarse.

En toda lesión intervienen diversos factores, en este caso, el jugador del Recre tiene un papel, pero no es clave, si Eneko estuviera posicionado de diferente forma, probablemente no hay lesión, por lo que yo "Eneko fue lesionado y no que se lesiono solo" lo diría de otra forma, como que se lesionó en un lance del partido al disputar un balón con un jugador del Recre
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #43 el: 28 de Octubre de 2011, 18:40:52 pm »
Según informa Sergi Garces a través de Twitter:

El @CESabadell oferirà la renovació a Eneko per un any més. L'aragonès es recupera d'una fractura múltiple al genoll. Gran gest del club.

Pese a ser muy discutido por la gran mayoria (incluido yo), creo que es un gesto de equipo grande. Que el chaval pueda recuperarse mucho más tranquilo y sin preocupaciones de futuro.  Muy bien la junta directiva, de confirmarse la noticia.  :clap  :clap
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #44 el: 31 de Octubre de 2011, 09:01:04 am »
Quizas solo soy yo, pero echo mucho de menos a Eneko en banda, el único tio que abria el campo y daba profundidad y ponía algun centro para rematarse, ahora entiendo porque jugaba tanto últimamente... VUELVE ENEKO!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #45 el: 31 de Octubre de 2011, 09:12:59 am »
Quizas solo soy yo, pero echo mucho de menos a Eneko en banda, el único tio que abria el campo y daba profundidad y ponía algun centro para rematarse, ahora entiendo porque jugaba tanto últimamente... VUELVE ENEKO!

Un deseo realmente difícil de cumplir por el momento.... Lo que toca es fichar otro Eneko para lo que resta de temporada. Yo rastrearía mercados internacionales...
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #46 el: 29 de de 2012, 18:03:08 pm »
A Eneko li han donat la fitxa que ha quedat lliure amb la baixa de Joaquín.

Benvingut de nou als terrenys de joc, crack!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #47 el: 29 de de 2012, 18:11:28 pm »
Per fí recuparem l'Eneko, benvingut, t'estavem esperant  :ok
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #48 el: 29 de de 2012, 20:26:18 pm »
M'alegra molt i molt la teva total recuperació....

Suposo que ho has passat molt malament, però per fi ho has aconseguit....recup erat i amb fitxa per poder jugar i per sentir-te novament futbolista i poder defensar de nou l' :bandera....

ENHORABONA I MOLTA SORT !!!!!!!!!!  :bandera :bandera :bandera :cheer

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #49 el: 29 de de 2012, 20:30:37 pm »
Yo acabo de estar sin jugar dos semanas a fútbol sala y lo he pasado mal viendo como todos corrían menos yo.

Que mal lo a tenido que pasar Eneko... pero ya se a acabado, campeón!  :dance

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #50 el: 05 de Abril de 2012, 18:29:26 pm »
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=2626

Eneko ha renovado con nuestro CE Sabadell por un año más, enhorabuena!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #51 el: 07 de Abril de 2012, 12:27:05 pm »
Se le va prometre, i com a club senyor, hem complert. Una bona mesura per a la nostre imatge i açò fa que en la època de fitxatges los jugadors també valoren estos intangents, com son respecte als jugadors i pagar al dia, encara que algun joaquin mos intente dixar mal.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #52 el: 10 de Abril de 2012, 00:19:49 am »
Gran noticia! Forza Eneko!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #53 el: 10 de Abril de 2012, 13:54:10 pm »
Bon centrador, falta rematador jejeje, tot i així m'en alegromolt! Sempre és un jugador que tot i no ser una figura és efectiu i treballa, m'agrada. Molts ànims!!  :thumbsup:

Edito: Els que controleu bé les estadístiques quins números té de la temporada passada?
« Darrera modificació: 10 de Abril de 2012, 14:01:37 pm per calamar »
Wish you where here

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #54 el: 10 de Abril de 2012, 14:05:44 pm »
Bon centrador, falta rematador jejeje, tot i així m'en alegromolt! Sempre és un jugador que tot i no ser una figura és efectiu i treballa, m'agrada. Molts ànims!!  :thumbsup:

Edito: Els que controleu bé les estadístiques quins números té de la temporada passada?

Va jugar 28 partits i va marca 3 gols
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #55 el: 10 de Abril de 2012, 14:07:54 pm »

Gràcies!!  :ok I tema assistències? No he pogut trobar-ho enlloc això.
Wish you where here

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #56 el: 10 de Abril de 2012, 14:42:53 pm »

Gràcies!!  :ok I tema assistències? No he pogut trobar-ho enlloc això.
No he visto datos de asistencia de la temporada pasa por ningún sitio, este año gracias a PIPO las podemos ver en su post.

Desconnectat Pollo sin cabeza

• Infantil
  • Missatges: 235
« Respondre #57 el: 22 de Juliol de 2012, 10:39:41 am »
Vist el rendiment d'ahir (sé que és poca cosa la que vaig veure) però ja tinc suficient, aquest any si ho fa bé serà bastants partits de titular, a més és un tio que ho dona tot a cada entrenament i a cada partit , ja sé quin nom i quin número hem posaré a la samarreta d'aquest any...

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #58 el: 22 de Juliol de 2012, 11:13:36 am »
Una opinión sobre Eneko, este chico, es un gran centrador el problema que yo le veo, es la manera de poner el cuerpo cuando centra ya que cuando lo hace, entre su cuerpo y la pelota, forman un angulo de 90º con lo cual el pié de apoyo en este caso el derecho, sufre muchisimo. Tendria que abrir un poco este angulo. Si no,pueden venir mas lesiones. Es mi opinión.  ENEKO TEN ESTO MUY PRESENTE. VISCA EL SABADELL

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #59 el: 22 de Juliol de 2012, 11:26:32 am »
Doncs jo ja el veia justet per 2aB, per 2a ja... O millora molt aquesta temporada o no crec que jugui gaire veient l'equip que hi ha. Centrar si que centra molt bé, però jo no li veig res més. Ara bé, les ganes i la voluntat no li discutiré pas, tan de bo molts jugadors juguessin amb aquestes ganes, però només amb això per mi no és suficient. De totes maneres ja es veurà com avança la temporada, si li surten bé les coses (com a en Pradas, que sense tenir absolutament res va fer una gran temporada l'any del playoff diria que va ser).
SOM DE SEGONA!!!