Autor Tema: imaga se lo lleva calentito??  (Llegit 739 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
imaga se lo lleva calentito??
« el: 12 de Octubre de 2011, 11:05:55 am »
 doncs obro aquet post, per comentar el tema imaga, no van pagar un euro del que van prometre, en el meu idioma aixo es diu estafa o suposadament blanqueig de diners,sobre las obres del estadi menys la coberta que no se si cauen gotes, la instal.lació elèctrica fa  pena!! l'apagon  de l 'any pasat va ser una averia molt vergonyosa pero el que va pasar dilluns  ja no es casualitat segons el nou, es va cremar un transformador o una cosa d'aquestes ,  la gent va sortir a les fosques, la roda de prensa i la redactacio de l'acta " caput" sense llum ,el senyor alcalde que ens esta ajudant molt a veure com reacciona perque aixo es molt greu,  i dona molt mala imatge que no esta a l'alçada del nostre equip i la nostra gran aficio.gracies.
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:imaga se lo lleva calentito??
« Respondre #1 el: 12 de Octubre de 2011, 11:49:50 am »
doncs obro aquet post, per comentar el tema imaga, no van pagar un euro del que van prometre, en el meu idioma aixo es diu estafa o suposadament blanqueig de diners,sobre las obres del estadi menys la coberta que no se si cauen gotes, la instal.lació elèctrica fa  pena!! l'apagon  de l 'any pasat va ser una averia molt vergonyosa pero el que va pasar dilluns  ja no es casualitat segons el nou, es va cremar un transformador o una cosa d'aquestes ,  la gent va sortir a les fosques, la roda de prensa i la redactacio de l'acta " caput" sense llum ,el senyor alcalde que ens esta ajudant molt a veure com reacciona perque aixo es molt greu,  i dona molt mala imatge que no esta a l'alçada del nostre equip i la nostra gran aficio.gracies.

A veure de lo del dilluns passat el que vaig sentir es que es va cremar un transformador de la concòrdia, si es així la constructora imaga no tindria re a veure, de lo demès no en se res mes  :mmmm

Aquì ho pots llegir
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=2095
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡