Enquesta

ESTARIES D'ACORD EN ESPONSORITZAR AL SABADELL (LLEGIR CONDICIONS)

SI
5 (33.3%)
NO
10 (66.7%)

Total de vots: 15

Autor Tema: QUE L'AFICIÓ SIGUI L'SPONSOR  (Llegit 2286 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
QUE L'AFICIÓ SIGUI L'SPONSOR
« el: 26 de Octubre de 2011, 21:45:10 pm »

Una idea que se'm ocorre ara per trobar patrocinador al club seria que nosaltres mateixos el patrocinessim. Com?

Donc be, la idea seria fer-ho col·lectivament. Caldria buscar la fòrmula per imprimir en petit fins a mil noms en la samarreta (i pantalons) oficials, de manera que des de lluny no es noti peró a prop sigui totalment llegible.

En principi, i veient que bastants equips de l'LFP estan sense sponsor a la samarreta, la idea saltaria a les pantalles i força gent l'hi faria gracia tenir la samarreta oficial del Sabadell amb el seu propi nom sobreimprès. QUe ja tens la samarreta d'aquest any? Bueno, peró has tingut mai la samarreta del teu equip amb el nom sobreimprès?

I el benefici del club seria petit per la categoria actual. Peró si el cost al club per samarreta és de 25€ i la venen a 75€, no estaria malament treure'n 50 mil euros extres de benefici i tornar a sortir als mitjans de comunicació nacionals, no?

I si a més, després surt un sponsor, aquest serà totalment compatible amb els nostres noms escampats per la samarreta.

Potser és una xorrada, peró aqui ho deixo anar...

salutacions!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
Re:QUE L'AFICIÓ SIGUI L'SPONSOR
« Respondre #1 el: 26 de Octubre de 2011, 21:52:39 pm »
Yo lo siento pero ya estuve 2 temporadas sin poder comprarme la camiseta del equipo por no llevar nombres de gente que no conocía, además de que Soteras comentó que ya tenían un patrocinador para principios de año. Creo que en Segunda A esta iniciativa ya no toca, lo que tenemos que hacer es tener una buena marca con un buen contrato que nos asegure bien el material y que el equipo tenga el valor necesario para que alguna empresa quiera ser el sponsor. Para que el club se gane el dinero que tú propones gastar en poner el nombre en la camiesta lo que hay que hacer es tener más variedad de productos, que con la novedad compraríamos compulsivamente, por ejemplo una manta con los colores y el escudo del equipo.  :beer2

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 26 de Octubre de 2011, 21:53:02 pm »
Aixo de posar els noms dels simpatitzants a les samarretes ja es va fer un parell de cops, l'ultima fara 2 o 3 anys. Pel que es va comentar en el seu moment, la idea va tenir el seu exit a la primera temporada i va passar quasi desapercebut en el 2on intent. Suposo que aixo fa gracia si es fa cada 5 o 10 anys, pero perd la gracia -i el valor de la samarreta "historica"- si es fa cada any...

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #3 el: 26 de Octubre de 2011, 21:58:59 pm »
La idea està bé però ja es va fer, perd la gràcia... A part, ho van fer 2 anys, jo vaig posar el meu nom 1 any i em vaig comprar la samarreta, però l'any que portava el nom de gent que jo no coneixia, no em va venir gens de gust comprar-la plena de noms...
I no reeditaràn les samarretes amb noms, un spònsor seria posar una enganxina al pit i prou.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #4 el: 26 de Octubre de 2011, 22:04:50 pm »
Peró es va fer amb la samarreta oficials, la que usen els jugadors? O era una feta només per l'afició?

Tema sponsor és molt complicat: la crisis fa que no hi hagi ni cinc i les empreses no poden donar diners. I així estem la majoria de clubs!

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 26 de Octubre de 2011, 22:14:19 pm »
Peró es va fer amb la samarreta oficials, la que usen els jugadors? O era una feta només per l'afició?

Tema sponsor és molt complicat: la crisis fa que no hi hagi ni cinc i les empreses no poden donar diners. I així estem la majoria de clubs!

Si, si, es va fer amb l'equipacio oficial. Els noms venien estampats de fabrica i era la mateixa samarreta que portaven els jugadors als partits.

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 26 de Octubre de 2011, 22:16:41 pm »

Si, si, es va fer amb l'equipacio oficial. Els noms venien estampats de fabrica i era la mateixa samarreta que portaven els jugadors als partits.

El nostre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #7 el: 27 de Octubre de 2011, 00:27:38 am »
i si posesim les fotos de les nostres cares? Això si que no s' ha fet mai Potser no cabrien tantes. S' hauria de pagar més però no digueu que no és un punt que surti la teva foto.

Aixi en tires i que doni tota la volta. No sé quantes cabrien

També es podra fer en lloc de un sponsor varis. Pagant menys, però es podria posar el nóm de varies empreses en el espai centarl, més petit però més barat. Potser si es reparteix entre 3-4 s' animen.

Pq està prohibit que sino podiem posar: Vota Bustos
« Darrera modificació: 27 de Octubre de 2011, 00:34:07 am per hicks »