Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Hola Skatalites;Et recomano que t'apuntis al servei RSS de la pàgina web oficial.Sinó tens twitters, facebooks....
Hola skatalites:Fa temps que penso que podríem fer una mena de penya d'arlequinats residents a Barcelona (jo en sóc), però el cert és que no sé si seríem gaires, no sé si és una idea viable.
He vist a la web del Nàstic que les entrades aniran dels 50 als 20 euros i es poden comprar online, saveu si hi ha forma d'aconseguir-les més económiques, això de viure a Bcn fa que no m'enteri de la meitat. Aprofito per dir que caldria buscar un canal de comunicació més ampli per a tots aquells aficionats de fora de Sabadell Endavant Sabadell.
Cita de: skatalites en 31 de Octubre de 2011, 11:23:42 amHe vist a la web del Nàstic que les entrades aniran dels 50 als 20 euros i es poden comprar online, saveu si hi ha forma d'aconseguir-les més económiques, això de viure a Bcn fa que no m'enteri de la meitat. Aprofito per dir que caldria buscar un canal de comunicació més ampli per a tots aquells aficionats de fora de Sabadell Endavant Sabadell.En la reunión de peñas dijeron (el presi) que las entradas en Tarragona para nosotros estarán a 10 o 15€, esperemos que sea verdad :\
Cita de: DeatheR en 31 de Octubre de 2011, 15:28:28 pmCita de: skatalites en 31 de Octubre de 2011, 11:23:42 amHe vist a la web del Nàstic que les entrades aniran dels 50 als 20 euros i es poden comprar online, saveu si hi ha forma d'aconseguir-les més económiques, això de viure a Bcn fa que no m'enteri de la meitat. Aprofito per dir que caldria buscar un canal de comunicació més ampli per a tots aquells aficionats de fora de Sabadell Endavant Sabadell.En la reunión de peñas dijeron (el presi) que las entradas en Tarragona para nosotros estarán a 10 o 15€, esperemos que sea verdad :\ Valen 20 euros Deather, en la web del Sabadell lo pone desde ayer creo.Demà dilluns les oficines de la Nova Creu Alta estaran tancades30/10/2011El Centre d´Esports Sabadell informa que demà les oficines de l´Estadi de la Nova Creu Alta romandran tancades per la vigília de la festivitat de Tots Sants. Així doncs, l´activitat habitual a les oficines tornarà el dimecres, dia en el que es posaran a la venda les entrades anticipades pel partit de diumenge (12h) al Nou Estadi contra el Gimnàstic de Tarragona al preu de 20 euros.
Cita de: estudiestadi en 31 de Octubre de 2011, 14:02:42 pmHola skatalites:Fa temps que penso que podríem fer una mena de penya d'arlequinats residents a Barcelona (jo en sóc), però el cert és que no sé si seríem gaires, no sé si és una idea viable.Aquí otro más.
Cita de: Pygmalion en 31 de Octubre de 2011, 18:45:22 pmCita de: estudiestadi en 31 de Octubre de 2011, 14:02:42 pmHola skatalites:Fa temps que penso que podríem fer una mena de penya d'arlequinats residents a Barcelona (jo en sóc), però el cert és que no sé si seríem gaires, no sé si és una idea viable.Aquí otro más.Bien, bien, ya somos tres, el tema promete, la verdad que sí conseguimos ser 10 aprox. del foro más familiares y allegados nos lo podríamos replantear seriamente. Un saludo.
Doncs acaba de firmar segons Punto Pelota : ÚLTIMA HORA: Jorge D'Alessandro, nuevo entrenador del Nástic de Tarragona #puntopelota
Esperem que li vagi be... a partir de quinze dies
Cita de: Inda en 31 de Octubre de 2011, 21:22:15 pm Esperem que li vagi be... a partir de quinze dies 15? Por que?