Autor Tema: J12: Nàstic-Sabadell (6.11), 12 HORES, escollit per Canal+1  (Llegit 37637 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:J12: Nàstic-Sabadell (6.11), 12 HORES, escollit per Canal+1
« Respondre #60 el: 01 de Novembre de 2011, 11:40:41 am »
Bermudo ya estaba disponible contra el Alcoyano.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #61 el: 02 de Novembre de 2011, 09:33:54 am »
Pues a mi estas tonterias de entrenador nuevo no me gustan un pelo, se lo podían haber cargado antes...Veo que el Nástic no le ha ganado ni al tato y seremos el primero...Pero no porque D´Alessandro cambie al equipo, sino por estadística, que coñ.o algo tendrán que ganar  :angry2: A ver si somos mucha gente en Tarragona, y sacamos el partido para delante!!  :yes:
Y si recuperamos a Aaron y Bermudo, mucho tendremos ganado, dos tios nuevos, más descanso y mejor equipo VAMOS!! :scut  :scut  :bandera  :bandera  :bandera :scut  :scut
Nosaltres a ''lo'' nostre i ells que guanyin el pròxim partit després del nostre. Fem el nostre partit i juguem com sabem i segur que treurem un bon resultat. L'estadística d'entrenador nou, victòria assegurada fa temps que s'ha trencat en moltes ocasions i, en tot cas, a mi no em fa por una estadística.  :anims
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #62 el: 02 de Novembre de 2011, 09:44:38 am »
 tranquilitat a jugar com sempre    sense pensar en  la taula ni res !!!! invassio a tarrraco!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #63 el: 02 de Novembre de 2011, 09:46:50 am »
Doncs jo tenia un mal presentiment contra l' Alcoyano, ja ho vaig dir per aqui abans de començar el partit, pero pel partit del nastic, crec que guanyarem. I a partir d'aqui, que surtin del descens quan abans millor.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #64 el: 02 de Novembre de 2011, 16:18:49 pm »
Tenia més confiança en la victòria quan vam anar a Riazor que ara anant al camp del Nàstic... A Riazor era el grandissim Dépor que havia de tornar sobrat a primera amb un camp ple de gent contra un petit recen ascendit... I els nostres nois que la majoria venen de 2aB, a deixar-se la pell al camp hiper-motivats.
Ara veig que juguem contra un equip que ha guanyat 0/11, va cuer, i ha de sortir a matar pels punts, que sortiràn amb canvi d'actitud respecte als partits anteriors i no sé, algun hauràn de guanyar, no les tinc totes  :confused:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #65 el: 03 de Novembre de 2011, 00:35:58 am »
Tinc la sensació que en general, a tothom li suda aquest partit. Espero equivocarme.
The pride of Catalunya

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #66 el: 03 de Novembre de 2011, 08:27:47 am »
Sincerament veig molt complicat guanyar.....i puntuar tampoc ho veig massa clar. Quan aquests equips "es tiren a tot" i fitxen entrenadors tipus D'Alessandro, normalment la cosa pot no acabar bé, però com a mínim en els seus 2-3 primers partits, el seu efecte és molt gran i els equips responen fent bons encontres. A més ells no han guanyat cap partit encara, cosa que encara els fa més perillosos i la veritat és que no em fa massa bona espina jugar ara allà. Cap bona espina vaja. A la meva travessa hi he posat un 1   :(
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #67 el: 03 de Novembre de 2011, 08:34:06 am »
Yo he visto muchos partidos del nastic, por ejemplo el Villarreal y el Del Cartagena y alguno mas, y la verdad es que mi opinion es que son una gran banda. Que luego lo mismo nos ganan porque ponen mas h****s, si, no digo que no, o que su entrenador los exprima bien, quizas, pero como equipo....

El partido del cartagena fue el peor que he visto en muchos muchos años.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #68 el: 03 de Novembre de 2011, 09:46:01 am »
Avui recordem una història del 1977 en que el Nàstic ens va "donar" el títol de campió i ascens a Segona Divisió A.

http://arlekinatspuntcom.blogspot.com/2011/11/sabadell-i-gimnastic-amics-per-sempre.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #69 el: 03 de Novembre de 2011, 11:21:49 am »
Avui recordem una història del 1977 en que el Nàstic ens va "donar" el títol de campió i ascens a Segona Divisió A.

http://arlekinatspuntcom.blogspot.com/2011/11/sabadell-i-gimnastic-amics-per-sempre.html

Ostres, és el primer partit en que tinc records arlequinats. Jo tenia 8 anyets i recordo aquell partit contra l'Olímpic amb Capó a la porteria i uns quants barbuts, i al final del partit vaig flipar amb la "pluja" de coixins per celebrar l'ascens... i fins ara!.  :hurra
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #70 el: 03 de Novembre de 2011, 12:15:14 pm »
los "expertos" de la info meteorológica, que dicen las predicciones de cara a este domingo en Tarragona??  y de cara al sábado los que pensamos liarla un poco un dia antes por la costa daurada?    :rolleyes2:

absteneros de mirarlo donde la semana pasada dijisteis que lloveria el sábado y estaría "mayormente nublado"     :****

:wink2:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #71 el: 03 de Novembre de 2011, 15:24:18 pm »
A on ho he mirat jo diu que estara una mica nublat, pero que NO plourà.   :beer2

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #72 el: 03 de Novembre de 2011, 17:41:02 pm »
jo estic segur que guanyarem. he posat un 2 fixe a la travessa.

m'és igual que portin 4 punts, 0 partits guanyats, i que estrenin entrenador... serà díficil i complicat, potser si, però estic segur que si juguem com sabem fer-ho, i amb mentalitat guanyadora, ens emportarem els 3 punts de tarragona!

Sort al Nàstic, a partir de la setmana següent.. però aquesta setmana seguirant amb 4 punts! Ens ho hem de creure! Podem guanyar-los, perquè podem guanyar a qualsevol equip! Pensem en positiu, i encara que sigui un partit complicat amb un rival ferit, el podem tirar endavant!!

A per totes!!!!!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #73 el: 03 de Novembre de 2011, 18:33:39 pm »
Sincerament veig molt complicat guanyar.....i puntuar tampoc ho veig massa clar. Quan aquests equips "es tiren a tot" i fitxen entrenadors tipus D'Alessandro, normalment la cosa pot no acabar bé, però com a mínim en els seus 2-3 primers partits, el seu efecte és molt gran i els equips responen fent bons encontres. A més ells no han guanyat cap partit encara, cosa que encara els fa més perillosos i la veritat és que no em fa massa bona espina jugar ara allà. Cap bona espina vaja. A la meva travessa hi he posat un 1   :(
Un 1? Bueno... cada uno pone lo que quiera, pero te vas a quedar con un pam de nas cuando a ese número no le puedas poner una redonda.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #74 el: 04 de Novembre de 2011, 19:35:06 pm »
Un 1? Bueno... cada uno pone lo que quiera, pero te vas a quedar con un pam de nas cuando a ese número no le puedas poner una redonda.
Comparteixo la teva opinió, el Nàstic té entrenador nou (D'Alessandro) des d'aquesta setmana (quina casualitat...!, ja és mala sort), i ja diuen que "amb entrenador nou, victòria segura" que es cumpleix el 90% dels casos. Per tant, pronostico una derrota del Sabadell a Tarragona o com a molt, un empat. Apart, el Sabadell no està malament, però tampoc està en el seu millor moment... des que va començar la temporada, perque perden moltes pilotes al mig del camp absurdament, i els davanters darrerament, no estàn gaire fins..., encara que s'ha millorat una miqueta (només una miqueta...) en defensa. Salut!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #75 el: 04 de Novembre de 2011, 19:41:20 pm »
Hemos marcado 4 goles en los últimos 2 partidos, yo lo veo más que bien.
Que perdemos muchos balones en el medio del campo es verdad, pero piensa que como tenemos tantas bajas y se nos han juntado mucho los partidos nuestros jugadores estaban cansados.

Creo que mañana podemos hacer un gran partido en Tarragona.  :mmmm

Desconnectat sempresbd

• Infantil
  • Missatges: 107
« Respondre #76 el: 04 de Novembre de 2011, 20:04:44 pm »
Suposo que el Nàstic sortirà a menjar-nos des del minut 1, i crec que el senyor Carreras ja s' ho imagina, aixi que jo sortiria a mossegar també des del minut 1, perquè sino se'ns menjaran, i si sortim a tope des del principi a l'intercanvi de cops crec que els hi guanyarem el partit. Si sortim com a Xerez no crec que aquest cop tinguem tanta sort!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #77 el: 04 de Novembre de 2011, 20:18:08 pm »
Obviament és bàsic marcar un gol en els primers minuts, de manera que la ansietat afecti als jugadors del Nástic.... La defensa ha d´estar molt concentrada (un referent podria ser el partit del Miniestadi) i confio en la connexió Lanzarote-Aaron Bueno per fer coses interessants en aquest partit que no serà precisament fàcil.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hool_tdb

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #78 el: 05 de Novembre de 2011, 10:29:52 am »
No seré jo qui digui que es un partit fàcil, pero el nàstic ha de canviar molt moltíssim per guanyar-nos. No tenen rés, l'unica cosa que pogué el canvi d'entrenador els hi doni algu de moral, perque fins ara es desmoralitzaven ràpid.

Esperem que no plogui perque portem una semaneta aqui Tarragona...

Per cert, l'empat entre cordoba i barça ens va força bé.

:scut :anims :bandera
C.E.S. 1903  - TORREDEMBARRA-

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #79 el: 05 de Novembre de 2011, 12:47:13 pm »
alguien sabe cuantas de las 400 entradas que nos dieron se han vendido ? Yo creo que seremos unos 200 !  :balla