Autor Tema: J12: Nàstic-Sabadell (6.11), 12 HORES, escollit per Canal+1  (Llegit 37688 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:J12: Nàstic-Sabadell (6.11), 12 HORES, escollit per Canal+1
« Respondre #180 el: 06 de Novembre de 2011, 14:11:41 pm »
 :scut :bandera

ara tampoc ens hem d'esquinçar els vestits l'equip ja fa unes setmanes que ho va anunciant tot hi aixi  a donat la cara, avui no ha pogut ser esperem que veiem que podem guanyar i perdre amb qualsevol equip de la segona, ara el dissabte tots a veure al Cordoba hi animar mes que mai

Si aguesim començat com tothom esperava potser porteriem menys punts com ara i un resultat com el d'avui ens hages semblat quasi normal  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #181 el: 06 de Novembre de 2011, 14:17:54 pm »
SI algu te que estar dolgut es JOAN CARLES OLIVA  perque avui s, ha demostrat  que els jugadors fam i desfam  si volen. JO he vist el partit  i  el nastic ha fet lo que no havia fet fins ara,en un solo partit pero no tenen res del altre mon. :consol :consol :consol :consol :consol :consol :consol :consol :consol :consol :consol :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #182 el: 06 de Novembre de 2011, 14:18:25 pm »
Això podía pasar i pot tornar a pasar, tranquils...avui no ens ha sortit el partit i prou, es el primer que pasa això no actuem com si haguésim perdut 4 partits seguits per 5-0.
Prefereixo perdre 5-0 un partit que 5 per 1-0.
Visca el Sabadell
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #183 el: 06 de Novembre de 2011, 14:22:48 pm »
Ara més que mai em de estar al costat de l'equip. El nàstic ha fotut lo que no ha fet en tota la temporada, i nosaltres amb un culló de lesionats no em pogut fotre res. Molt criticar Florian, però també s'hauria de criticar a Baha per no fotre m**** mai des que l'hem fitxat.

Visca el Sabadell!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #184 el: 06 de Novembre de 2011, 14:24:42 pm »
‎5-0 contra el colista que no habia ganado ni un partido "un accident" ya, ya... somos el equipo aspirina; tenemos que estar contentos, resucitamos a los muertos, hacemos milagros señores!!! Madre mia y la semana que viene el Cordoba!!!! Esperemos que se olviden pronto de lo de hoy, pero lo dudo... :weep:

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 207
« Respondre #185 el: 06 de Novembre de 2011, 14:25:00 pm »
el gol-average lo tenemos ******.....cuanto tiempo hace que no nos hacian una manita?...señores   tranquilidad el objetivo son 50 puntos..........for ça sabadell(yo tambien estoy cabreado)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #186 el: 06 de Novembre de 2011, 14:27:29 pm »
Ara més que mai em de estar al costat de l'equip. El nàstic ha fotut lo que no ha fet en tota la temporada, i nosaltres amb un culló de lesionats no em pogut fotre res. Molt criticar Florian, però també s'hauria de criticar a Baha per no fotre m**** mai des que l'hem fitxat.

Visca el Sabadell!!

Assumte del Baha, fins ara no avia dit res però ja arriba l'hora de o es posa en forma o el que sigui que li passa o al mercat d'hivern se'l convida anar a jugar amb el papa noel i els rens  :nadal2, no es pot aguantar tot un altre temporada amb un davanter centre lesionat o el que sigui  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #187 el: 06 de Novembre de 2011, 14:31:11 pm »

Visca el Sabadell!!

Assumte del Baha, fins ara no avia dit res però ja arriba l'hora de o es posa en forma o el que sigui que li passa o al mercat d'hivern se'l convida anar a jugar amb el papa noel i els rens  :nadal2, no es pot aguantar tot un altre temporada amb un davanter centre lesionat o el que sigui  :mmmm

No está Joaquin Rodriguez???? Pues que lo pongan el año pasado lo poco que jugo lo hizo bien; ademas venia de marcar 24 goles con el San Roque; es que matamos a los jugadores sin darles oportunidad!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #188 el: 06 de Novembre de 2011, 14:33:24 pm »

Visca el Sabadell!!

No está Joaquin Rodriguez???? Pues que lo pongan el año pasado lo poco que jugo lo hizo bien; ademas venia de marcar 24 goles con el San Roque; es que matamos a los jugadores sin darles oportunidad!!!!

Exacte estic d'acord no el tenim? doncs que el posin també  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #189 el: 06 de Novembre de 2011, 14:36:23 pm »
X - men, Si va por mi arreglo el mensaje

Apreciat company forero:

El meu missatge és en general i a diversos foreros, no em cal particularitzar. Hi han unes normes que complir i es compliran Normes del fòrum . Desprès, que cada g*s es llepi el seu cimbrell.

Salutacions des de l'administració.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #190 el: 06 de Novembre de 2011, 14:47:34 pm »
el gol-average lo tenemos ******.....cuanto tiempo hace que no nos hacian una manita?...señores   tranquilidad el objetivo son 50 puntos..........for ça sabadell(yo tambien estoy cabreado)

Cuanto tiempo hacia que no jugabamos en 2A? Responde esto tu pregunta?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 830
« Respondre #191 el: 06 de Novembre de 2011, 14:48:49 pm »
Apreciats companys foreros:

Aviso per primer i últim cop. Es pot criticar a jugadors, club, entrenador, el que creieu convenient, però no es permetran insults a jugadors, club, entrenador ni seguidors, ni faltes a altres foreros.

I ojito, que ens han fotut 5 i vaig calentet.

Salutacions des de l'administració.

jajajajaja

Amic i company Global Moderador
estic totalment d' acard amb tu

Per un fòrum Lliure
On expressar-se amb Tolerància, Llibertat d'Opinió i sobretot Respecte

On discrepo és en que els cinc d'avui o altres dema
puguin condicionar la teva moderació

Suposo que és la teva forma de distensionar .. .... o no.

jajajajajaja

Felicitats per la teva moderació fins avui.

Salutacions Company

:scut :bandera
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat Xum

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #192 el: 06 de Novembre de 2011, 14:59:39 pm »
Des del primer partit que tothom opinava que el dia que no ens sortís bé la manera de jugar ens fotrien un grapat de gols.   Avui ha passat, potser no tan per errors al treure la pilota com altres dies però sabíem que podia passar.   Ara ens toca esperar el partit que tot ens sorti de cara (que arribarà) i nosaltres fem 5. 
Fa partits que l'equip no té aquella guspira d'inici de temporada però continuem estan mooooolt més a dalt que ens imaginàvem, no??   Tot el que estigui per damunt del 19è lloc està bé per mi, per tant continuar estant més a prop de l'ascens que del descens és una temporada magnífica.   A continuar recuperant jugadors i seguint intentant jugar com s'ha demostrat fins ara.   Que la diferència del marcador no ha tingut res a veure amb la diferència al camp.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #193 el: 06 de Novembre de 2011, 15:04:46 pm »
Y mañana día de fiesta para los jugadores por todo el esfuerzo realizado en tarragona, hay que recuperar.

vete a la playa tio!!!!vaya arlequinat estás hecho!!!

Yo siendo tú me lo haría mirar, hoy estoy chungo para hacer caso a tú consejo e irme a la playa, hoy es un día triste para mi ya que mi equipo ha perdido el partido contra el colista y este le ha endosado un 5-0, sufro porque es una humillación este resultado para un escudo y unos colores centenarios que son mios (nuestros).

Por otra parte ni tú ni nadie son alguien para decir que clase de arlquinado soy, soy de aquellos arlequinados que cuando pierde su equipo están dolidos y sufren, veo que otros piensan ir a la playa y pasarlo bien para olvidar.

Hoy en general es un día pésimo par los arlequinados y hacer mensión a aquellos que se han gastado su dinero y su tiempo en ir apoyar y animar a nuestros colores y que han recibido una pésima contestación de unos jugadores que no han sabido jugar con dignidad por un escudo y por unos colores que queremos y no permitimos que le falten el respeto aunque la intención bien seguro sería otra pero la actitud ha dejado mucho que desear.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat CNS

• Infantil
  • Missatges: 203
« Respondre #194 el: 06 de Novembre de 2011, 15:08:19 pm »
Companys,

prou de criticar i apoyar a l´equip....mes que mai...!!!!! qui es del Sabadell???........Si som del SAbadell dos questions!!!

1ª Estar orgullosos de la trajectoria de l´equip a aquestes alçades de temporada----5ª classificats i en zona de playoff.........i sempre donant la cara..........

2ª Dissabte vinent a l´estadi s´han de veure 10.000 persones........... a veure qui es del SAbadell??? des de casa es molt facil criticar...........

TOTS A LA NOVA CREU ALTA.....A SUPERAR ELS 10.000 PERSONES.......si ets del SAbadell ja saps lo q et toca!!!

AUPA SABADELL

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #195 el: 06 de Novembre de 2011, 15:21:41 pm »
5-0 si, vale, y que? al final al cabo son 3 punto más perdidos en la LIGA ADELANTE. Los mismos puntos que si perdemos 1-0.

Todos sabemos que jugamos con un estilo de juego arriesgado, con un estilo diferente, con un estilo especial, y que cuando las cosas no salen bien con este estilo puede pasar lo de hoy, que nos metan un carro. Pero yo sigo confiando en este estilo de juego, que nos ha llevado a la LIGA ADELANTE, y que nos ha dado muchas alegrías. Prefiero perder un partido así y en los próximos partidos seguir jugando como siempre y las cosas saldrán.

Nos nos olvidemos que estamos en la LIGA ADELANTE, que ningún equipo es fácil, ni el colista, que acabamos de ascender, que tenemos de los presupuestos más bajos, que tenemos de las plantillas más humildes, y que por mucho que hayamos empezado como nunca nadie hubiera imaginado, hemos ido ganado por un gol, y yo siempre he tenido los pies en el suelo que ese no era nuestro objetivo.

Y los que hoy critican al equipos, insultan al equipo, menosprecian al equipo, etc. NO SON AFICIONADOS DEL CE SABADELL FC Y NO QUIEREN A ESTE EQUIPO QUE NOS HA LLEVADO HASTA AQUÍ! Osea que esta gente ya se puede ir del foro y no hace falta que se pasen mas por la NCA porque nadie les echará de menos. Ya se empieza a estar arto de los amargados que no son aficionados ni son nada.

Saludos!

Desconnectat CNS

• Infantil
  • Missatges: 203
« Respondre #196 el: 06 de Novembre de 2011, 15:38:49 pm »
El SABADOS TODOS A LA NOVA CREU ALTA..............e stais conmigo FOREROSSSSS?????

Gracias Sabadell por lo que nos estais haciendo vivir i disfrutar....esta és la unica realidad!!!!!!!

Seremos 10.000 personas???? vamossssss SABADELL......i a revatar la 3 plaza que nos ha quitado el Valladolid......

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #197 el: 06 de Novembre de 2011, 15:44:40 pm »
Lo de hoy ha sido un varapalo, no hemos jugado para perder 5-0 pero ellos han estado con un porcentaje de acierto muy superior a cualquier equipo de segunda A  y nosotros hemos sido unas madres atrás, hemos fallado todos, desde de Navas a Florian, porque si encajamos 5 goles tampoco podemos cargarle toda la culpa a la falta de gol.
Yo creo que hemos estado al principio de liga por encima de nuestras posibilidades, y no hemos valorado que nuestra plantilla es economicamente de las más bajas de la categoria (sino la que más) y que la mayoria de jugadores nuestros nunca han jugado en segunda A.
Nos ha metido 5 el último ¿y que? En segunda el último es capaz de ganar al primero, además un último con más presupuesto que nosotros y con jugadores, aunque muchos ya veteranos, de más calidad y trayectoria futbolistica que la mayoria de los nuestros.
Tenemos que valorar que las bajas no nos permiten rotar, es que tenemos a los dos centrales puros lesionados (bueno Agustin lo tendremos casi todo el año) y los experimentos hasta ahora nos han ido dando resultados pero es que siempre no puede ser así.
Yo creo que lo de hoy nos va a servir primero a no pensar en cotas mayores que la salvación y segundo a valorar más la próxima victoria que tengamos en la Liga Adelante. Este equipo de hoy tenia sólo 4 puntos y nosotros 21! Tenemos mucho mérito.
Tambien han habido cosas positivas y es que desde bandas con Ramirez y Aaron se han centrado infinidades de pelotas, el dia que nos volvamos a adelantar nosotros todo será más fácil.
Sobre los jugadores no me gusta cargar las tintas en nadie, pero creo que Hector Simon rinde más de pivote y el equipo estaba mejor al inicio de liga, tambien me gustaria ver a Juve desde principio, pero  el mister tiene más criterio que cualquiera de nosotros y siempre hace lo mejor para el equipo.
Como siempre que perdemos me sabe muy mal por los arlequinados desplazados, hoy yo no he ido, pero si es un palo para mi que lo he visto en mi casa,me pongo en la piel de mis compañeros arlequinados allí presentes.

A levantarse durante la semana porque el sábado tanto jugadores y afición tenemos que estar con la moral alta y animados a tope para quedarnos con los 3 puntos que nos haría alcanzar prácticamente el 50% de la salvación.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #198 el: 06 de Novembre de 2011, 15:50:16 pm »
Doncs jo diria que la baixada de rendiment de l´equip coincideix amb la lesió de l´Eneko.... També entenc que possiblement avui l´equip ha pecat d´un excés de confiança de sortida que ha portat a aquest desenllaç i ha faltat aquella concentració defensiva que si que es va tindre p.e. en el Mini-Estadi. (i que s´ha de tindre SEMPRE).

De tota manera, crec que el Dissabte l´equip treurà la ràbia que porta avui i farà un bon (i sobretot intens) partit....

Vull recordar un precedent de fa alguns anys;

Temporada 1994-1995 Segona B;   Sant Andreu, 7 - Sabadell, 0...a la setmana següent; Sabadell, 1 - Elche, 0 (es portava 22 o 23 anys sense guanyar a l´equip il.licità i precisament aquell any es va aconseguir.

A veure si ho repetim....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #199 el: 06 de Novembre de 2011, 15:51:40 pm »
Lo de hoy ha sido un varapalo, no hemos jugado para perder 5-0 pero ellos han estado con un porcentaje de acierto muy superior a cualquier equipo de segunda A  y nosotros hemos sido unas madres atrás, hemos fallado todos, desde de Navas a Florian, porque si encajamos 5 goles tampoco podemos cargarle toda la culpa a la falta de gol.
Yo creo que hemos estado al principio de liga por encima de nuestras posibilidades, y no hemos valorado que nuestra plantilla es economicamente de las más bajas de la categoria (sino la que más) y que la mayoria de jugadores nuestros nunca han jugado en segunda A.
Nos ha metido 5 el último ¿y que? En segunda el último es capaz de ganar al primero, además un último con más presupuesto que nosotros y con jugadores, aunque muchos ya veteranos, de más calidad y trayectoria futbolistica que la mayoria de los nuestros.
Tenemos que valorar que las bajas no nos permiten rotar, es que tenemos a los dos centrales puros lesionados (bueno Agustin lo tendremos casi todo el año) y los experimentos hasta ahora nos han ido dando resultados pero es que siempre no puede ser así.
Yo creo que lo de hoy nos va a servir primero a no pensar en cotas mayores que la salvación y segundo a valorar más la próxima victoria que tengamos en la Liga Adelante. Este equipo de hoy tenia sólo 4 puntos y nosotros 21! Tenemos mucho mérito.
Tambien han habido cosas positivas y es que desde bandas con Ramirez y Aaron se han centrado infinidades de pelotas, el dia que nos volvamos a adelantar nosotros todo será más fácil.
Sobre los jugadores no me gusta cargar las tintas en nadie, pero creo que Hector Simon rinde más de pivote y el equipo estaba mejor al inicio de liga, tambien me gustaria ver a Juve desde principio, pero  el mister tiene más criterio que cualquiera de nosotros y siempre hace lo mejor para el equipo.
Como siempre que perdemos me sabe muy mal por los arlequinados desplazados, hoy yo no he ido, pero si es un palo para mi que lo he visto en mi casa,me pongo en la piel de mis compañeros arlequinados allí presentes.

A levantarse durante la semana porque el sábado tanto jugadores y afición tenemos que estar con la moral alta y animados a tope para quedarnos con los 3 puntos que nos haría alcanzar prácticamente el 50% de la salvación.

Comentas que Agustín tiene para casi tota la temporada....según tenía entendido estaría disponible para Enero, ¿no es así?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.