Autor Tema: J12: Nàstic-Sabadell (6.11), 12 HORES, escollit per Canal+1  (Llegit 37696 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
Re:J12: Nàstic-Sabadell (6.11), 12 HORES, escollit per Canal+1
« Respondre #200 el: 06 de Novembre de 2011, 15:56:40 pm »
Bueno no pasa nada, quizas los 4 o 5 partidos que jugamos increiblemente bien fueron un espejismo y a partir de ahora toque sufrir;almenos tenemos un colchon importante.
Bueno aparte de eso no entiendo que hace jugando florian todavia....en fin cada dia me defrauda mas este chico, falla no infallable :****

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #201 el: 06 de Novembre de 2011, 16:02:09 pm »
Bueno no pasa nada, quizas los 4 o 5 partidos que jugamos increiblemente bien fueron un espejismo y a partir de ahora toque sufrir;almenos tenemos un colchon importante.
Bueno aparte de eso no entiendo que hace jugando florian todavia....en fin cada dia me defrauda mas este chico, falla no infallable :****

No es que sigui sant de la meva devoció, però es el que hi ha, ganes si en posa i nomès ens queda Joaquin i sembla que el Carreras no li acaba d'agradar o sigui que tindrem Florian fins..... :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #202 el: 06 de Novembre de 2011, 16:08:49 pm »
Lo de hoy ha sido un varapalo, no hemos jugado para perder 5-0 pero ellos han estado con un porcentaje de acierto muy superior a cualquier equipo de segunda A  y nosotros hemos sido unas madres atrás, hemos fallado todos, desde de Navas a Florian, porque si encajamos 5 goles tampoco podemos cargarle toda la culpa a la falta de gol.
Yo creo que hemos estado al principio de liga por encima de nuestras posibilidades, y no hemos valorado que nuestra plantilla es economicamente de las más bajas de la categoria (sino la que más) y que la mayoria de jugadores nuestros nunca han jugado en segunda A.
Nos ha metido 5 el último ¿y que? En segunda el último es capaz de ganar al primero, además un último con más presupuesto que nosotros y con jugadores, aunque muchos ya veteranos, de más calidad y trayectoria futbolistica que la mayoria de los nuestros.
Tenemos que valorar que las bajas no nos permiten rotar, es que tenemos a los dos centrales puros lesionados (bueno Agustin lo tendremos casi todo el año) y los experimentos hasta ahora nos han ido dando resultados pero es que siempre no puede ser así.
Yo creo que lo de hoy nos va a servir primero a no pensar en cotas mayores que la salvación y segundo a valorar más la próxima victoria que tengamos en la Liga Adelante. Este equipo de hoy tenia sólo 4 puntos y nosotros 21! Tenemos mucho mérito.
Tambien han habido cosas positivas y es que desde bandas con Ramirez y Aaron se han centrado infinidades de pelotas, el dia que nos volvamos a adelantar nosotros todo será más fácil.
Sobre los jugadores no me gusta cargar las tintas en nadie, pero creo que Hector Simon rinde más de pivote y el equipo estaba mejor al inicio de liga, tambien me gustaria ver a Juve desde principio, pero  el mister tiene más criterio que cualquiera de nosotros y siempre hace lo mejor para el equipo.
Como siempre que perdemos me sabe muy mal por los arlequinados desplazados, hoy yo no he ido, pero si es un palo para mi que lo he visto en mi casa,me pongo en la piel de mis compañeros arlequinados allí presentes.

A levantarse durante la semana porque el sábado tanto jugadores y afición tenemos que estar con la moral alta y animados a tope para quedarnos con los 3 puntos que nos haría alcanzar prácticamente el 50% de la salvación.

Comentas que Agustín tiene para casi tota la temporada....según tenía entendido estaría disponible para Enero, ¿no es así?
Si, es verdad en enero. Me referia que a un central puro entre los meses de lesion que son unos 4 más lo que tarde en coger la forma, prácticamente se perderá la mayoria de partidos. Ojalá en enero ya lo tengamos ejerciendo de capi en el campo.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 760
« Respondre #203 el: 06 de Novembre de 2011, 16:09:57 pm »
Una cosa; m'ho sembla a mi o a cada gol que ens feien, Songo'o estava descolocat intentant arribar a la jugada, però sempre fent tard... ¿...?
Aquest jugador en la creació és molt bó, però crec que avui han sigut mases pifies defenent. I sense treure mérits al munt de pifies que han tingut avui la resta dels defenses.

En fi; avui no ha sortit res del que tocava fer.

Sobre los jugadores no me gusta cargar las tintas en nadie, pero creo que Hector Simon rinde más de pivote y el equipo estaba mejor al inicio de liga, tambien me gustaria ver a Juve desde principio, pero  el mister tiene más criterio que cualquiera de nosotros y siempre hace lo mejor para el equipo.

A mi también me gustaría ver a Juve más...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #204 el: 06 de Novembre de 2011, 16:19:20 pm »
Soberana paliza, todavía me duele el corazón después de ver un enorme 5-0 en envidiable video-marcador del Nàstic.

No criticar por favor, confianza.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #205 el: 06 de Novembre de 2011, 16:21:03 pm »
Por favor alguien sabe qué ha dicho Carreras en sala de prensa?

Desconnectat CNS

• Infantil
  • Missatges: 203
« Respondre #206 el: 06 de Novembre de 2011, 16:26:38 pm »
Las valoraciones oportunas seran cosa de Lluis carreras, i su toma de decision sera cosa suya.......los demas no tenemos que dedicar a apoyar el equipo i hacer de la Nova Creu Alta un fortin!!!!.....

Si us plau......la setmana vivnent tots a la Nova Creu Alta.......

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #207 el: 06 de Novembre de 2011, 16:28:09 pm »
Soberana paliza, todavía me duele el corazón después de ver un enorme 5-0 en envidiable video-marcador del Nàstic.

No criticar por favor, confianza.

Perquè no s'ha de criticar ? sempre que es faci amb respecte les critiques solen ser bones  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #208 el: 06 de Novembre de 2011, 16:32:17 pm »
Jo he estat al camp avui, i veient com ha anat el partit no crec que els jugadors se'ls hagi de criticar. Han fet el que han pogut, al nàstic li ha sortit tot i d'Alessandro s'ha cobert d'or. El sabadell ha tingut les seves, però despres ja amb un 3-0 en contra arriben les tensions, més i més errades... (Sense mencionar totes les lesions que tenim)i això forma part del futbol. Senyors os convoco dissabte vinent a les 22.00 a la Nova Creu Alta a animar al sabadell. Segur que tindrem més partits que semblara que no donem la talla, però aquí hem de demostrar que estem a totes amb l'equip, s'ha de llegir cada cosa...
Per cert hi ha una cosa que no m'agrada gaire que fem moltes centrades. El Lanza juga mes a dins, no juga a banda, no crea, avui no se li ha vist el pel, diguessim que tota la banda es per Oscar Ramirez i centrada rere centrada, crec que fariem mes mal creant el futbol per dins, pero bueno nod eixa de ser una opinió.

HONOR AL SABADELL!!  :bandera :bandera :bandera :scut

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #209 el: 06 de Novembre de 2011, 16:37:53 pm »
Alucino leyendo según que comentarios, no doy crédito, iba a hacer mi valoración del partido, pero leyendo muchos comentarios antes de escribir, pues se me han quitado las ganas!, y no por la derrota, sinó por vergüenza de tener que defender de vuestros comentarios a unos jugadores, entrenador y cuerpo técnico que no se merecen leer esto ( espero que no lo hagan) ni aunque se hubiera perdido por unos cuantos más, estamos donde estamos gracias a ellos, encima, con el inicio tan bueno de Liga tenemos margen de error, que no estamos tan mal (como diría uno ...)

en serio, haceroslo mirar, se puede estar cabreado justo al acabar el partido por el resultado, pero un poco de dos dedos de frente para esperar al poneros delante del ordenador. Por esa regla de tres si la afición del Levante fueran como nosotros; los jugadores del Levante ahora serían todos malos por no seguir siendo el líder de la liga Bbva...

En el partido del Cordoba quiero que  seamos los de siempre sin los que se estaban apuntando a caballo ganador, que se queden en casa a hablarle a la tele y ni aparezcan por aquí

Todo esto viene del cabreo que he pillado por tener que leer comentarios deplorables de la misma altura que el día que quedamos eliminados contra el Santa Perpetua en Copa Catalunya ... Pfff
@javi_gt86

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #210 el: 06 de Novembre de 2011, 16:45:48 pm »
Jo he estat al camp avui, i veient com ha anat el partit no crec que els jugadors se'ls hagi de criticar. Han fet el que han pogut, al nàstic li ha sortit tot i d'Alessandro s'ha cobert d'or. El sabadell ha tingut les seves, però despres ja amb un 3-0 en contra arriben les tensions, més i més errades... (Sense mencionar totes les lesions que tenim)i això forma part del futbol. Senyors os convoco dissabte vinent a les 22.00 a la Nova Creu Alta a animar al sabadell. Segur que tindrem més partits que semblara que no donem la talla, però aquí hem de demostrar que estem a totes amb l'equip, s'ha de llegir cada cosa...
Per cert hi ha una cosa que no m'agrada gaire que fem moltes centrades. El Lanza juga mes a dins, no juga a banda, no crea, avui no se li ha vist el pel, diguessim que tota la banda es per Oscar Ramirez i centrada rere centrada, crec que fariem mes mal creant el futbol per dins, pero bueno nod eixa de ser una opinió.

HONOR AL SABADELL!!  :bandera :bandera :bandera :scut

Hoy por mucho k se entrara por dentro no hubiesemos metido gol, no habido acierto, a la vista estan las centradas pero sin premio final por no tener acierto, lo k me sorprende esk no juegue mas Joaquin, creo k puede hacer mas daño a base de centradas. En defensa hemos estado muy flojos hoy, aunk tambien hay k decir k al Nastic le salia todo, para mi ha sido un resultado demasiado amplio k no mereciamos para nada, kizas perder de 1 o de 2 goles, pero no de 5...
El sabado todos a la Nova Creu Alta ha animar al equipo!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #211 el: 06 de Novembre de 2011, 17:00:21 pm »
Bueno viendo el resumen realmente me parece increible que el nastic nos haya marcado 5 goles y mas despues de haberme tragado 3 o 4 partidos suyos este año. Lo cual no dice mucho de la profesionalidad de sus jugadores, porque se ve claramente como han ido a putear al bueno de Oliva.

Del Sabadell, querais que no nos estan haciendo mucho daño las bajas. No podemos rotar a nadie porque a dia de hoy aún tenemos a 9 tios lesionados y cre oque habria que fichar por lo menos a un par de jugadores. No podemos estar con las pruebas en defensa, songo'o no lo veo de titular ahora mismo por encima de bermudo ni de lejos, hemos estado muy muy blandos y en el medio del campo ha faltado muchos mas bemoles para defender.

Bueno, recuperamos a alguien el domingo? Ahi estaremos, en el campo, animando al Sabadell.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #212 el: 06 de Novembre de 2011, 17:02:37 pm »
Ara ja comença a pasar-me el mal rollo del resultat, a alguns els hi costarà més, i és que una maneta sempre fa mal, oblidem-nos d'aquest partit i pensem amb el de dissabte amb el Córdoba, aquest estic convençut que el guanyarem, els jugadors ens donaràn l'alegria que avui no ens han pogut donar, llàstima del horari, una mica tard, però sembla ser que no tindrem pluja  :bandera.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #213 el: 06 de Novembre de 2011, 17:10:22 pm »
Bueno viendo el resumen realmente me parece increible que el nastic nos haya marcado 5 goles y mas despues de haberme tragado 3 o 4 partidos suyos este año. Lo cual no dice mucho de la profesionalidad de sus jugadores, porque se ve claramente como han ido a putear al bueno de Oliva.

Del Sabadell, querais que no nos estan haciendo mucho daño las bajas. No podemos rotar a nadie porque a dia de hoy aún tenemos a 9 tios lesionados y cre oque habria que fichar por lo menos a un par de jugadores. No podemos estar con las pruebas en defensa, songo'o no lo veo de titular ahora mismo por encima de bermudo ni de lejos, hemos estado muy muy blandos y en el medio del campo ha faltado muchos mas bemoles para defender.

Bueno, recuperamos a alguien el domingo? Ahi estaremos, en el campo, animando al Sabadell.

Yo acabo de ver el resumen tambien, me reafirmo en k la defensa hoy no ha estado "viva", el primer y tercer gol eran perfectamente evitables, alguien podria decirme cuantas veces a tirado el Nastic a puerta exactamente? 5 o 6? en el resumen del Marca se han dejado 2 ocasiones del Sabadell k para mi han sido las mas claras...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #214 el: 06 de Novembre de 2011, 17:14:11 pm »
Yo creo que mejor olvidarlo ya. Se me ha atragantado la comida de mala manera pero ahora hay que pensar en positivo. Lo unico que me rebienta es que seguimos con muchas bajas, los jugadores no rotan y estan al 50 % debido al inicio tan bestia que hemos echo. Supongo que esta derrota sera un revulsivo y el Sabado nos comeremos al cordoba desde el minuto uno, pero hay que fichar un par de tios si o si, un defensa y un extremo.

A quien recuperamos para el Sabado?

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #215 el: 06 de Novembre de 2011, 17:26:55 pm »
Pels que estigueu depressius, us aconsello que seieu davant de la tele i mireu els primers vint minuts del nostre debut a segona A, recordeu, Sabadell vs Huesca a la Nova Creu Alta, estic segur que la majòria dels que estem aquí vàrem pensar que erem carn de segona B i ja ens veiem rebent la temporada vinent a Mallorca B, Oriola i demés, doncs mireu, dos mesos després resulta que desde la Coruña li plouen felicitacions al Sabadell pel bon estil de joc, a Guadalajara un tal Moreno es torna boig per haver-nos gunayat i la premsa estatal es pregunta a dia d'avui que li ha passat al Sabadell per rebre cinc golets, que més volem ..., seguim somiant i sí es possible a seguir fitxant.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #216 el: 06 de Novembre de 2011, 17:31:01 pm »
acaban de entrevistar en el carrusel deportivo de la cadena ser, a Jorge Dalessandro,entrenador del Nastic, y ha dicho que el Sabadell no se ha merecido una goleada , que es un buen equipo, y que hoy les ha salido todo y ha elogiado la propuesta de juego de Miquel Carreras, desde luego ha sido muy considerado con el SABADELL, incluso se ha mostrado sorprendido por la metamorfosis de su equipo en una semana, me han gustado sus declaraciones. :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 760
« Respondre #217 el: 06 de Novembre de 2011, 17:47:35 pm »
acaban de entrevistar en el carrusel deportivo de la cadena ser, a Jorge Dalessandro,entrenador del Nastic, y ha dicho que el Sabadell no se ha merecido una goleada , que es un buen equipo, y que hoy les ha salido todo y ha elogiado la propuesta de juego de Miquel Carreras, desde luego ha sido muy considerado con el SABADELL, incluso se ha mostrado sorprendido por la metamorfosis de su equipo en una semana, me han gustado sus declaraciones. :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #218 el: 06 de Novembre de 2011, 17:53:59 pm »
Pels que estigueu depressius, us aconsello que seieu davant de la tele i mireu els primers vint minuts del nostre debut a segona A, recordeu, Sabadell vs Huesca a la Nova Creu Alta, estic segur que la majòria dels que estem aquí vàrem pensar que erem carn de segona B i ja ens veiem rebent la temporada vinent a Mallorca B, Oriola i demés, doncs mireu, dos mesos després resulta que desde la Coruña li plouen felicitacions al Sabadell pel bon estil de joc, a Guadalajara un tal Moreno es torna boig per haver-nos gunayat i la premsa estatal es pregunta a dia d'avui que li ha passat al Sabadell per rebre cinc golets, que més volem ..., seguim somiant i sí es possible a seguir fitxant.

El Sabadell ja ha demostrat que estant bé i anant al 100%, pot superar i guanyar a qualsevol equip de la categoria, i ho saps. El dia de l'Osca que sembla que tant et dol... (se t'ha vist massa el llautó), parles dels primers 20 minuts..., però a la segona part l'Osca es va poder emportar no el 2-1 final, si no, 4-1, i ho saps.

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #219 el: 06 de Novembre de 2011, 18:05:32 pm »

El Nàstic ha guanyat 5-0 contra un Sabadell horrible que jugat molt poc, si no, com s'explica la diferència abismal a la classificació... a favor  dels arlequinats, tot i malgrat el canvi d'entrenador dels tarragonins com a supusat revulsiu. Podia haver perdut pe exemple 2-1, però 5-0,,,? Quan he vist el primer gol d'ells amb una errada clamorosa del De Navas, ja n'he tingut prou, avui no era el dia. Ah, per cert, malgrat lo d'avui, el Nàstic no ha tingut, ni té, ni tindrà mai el palmarés del Sabadell, i és més, estic quasi segur que el Nàstic junt amb l'Osca i dos més (no el Sabadell), baixaràn aquesta mateixa temporada a segona "B", i a qui li dolgui, que es foti.
 :scut :bandera :scut