Autor Tema: J12: Nàstic-Sabadell (6.11), 12 HORES, escollit per Canal+1  (Llegit 37605 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:J12: Nàstic-Sabadell (6.11), 12 HORES, escollit per Canal+1
« Respondre #240 el: 06 de Novembre de 2011, 22:27:38 pm »
no cal dramatitzar pel partit q hem fet. Avui a sigut un dia en el qual res ens a sortit bé, hi ha ells els hi ha sortit tot perfecte. Seguim en zona de promoció d'ascens, 11 pts per sobre del descens directe i relativament aprop d'assolir els 30 pts q estarien MOOOLT bée acabar la primera volta.
Ara bé, crec que si q  és per a fer.s'ho mirar q un equip q encara no havia guanyat cap partit ens foti 5 gols i ens humilli d'aquesta manera i no em valen excuses com la del canvi d'entrenador. Tampoc m'agrada gaire la dinàmica d resultats q portem en els últims partits en els quals considero q em jugat amb equips de la nostra lliga: Alcoià, Guadalajara, Nàstic i Xerez, 2 punts del últims 12 possibles no inviten massa a l'optimisme veient el panorama de baixes q portem + els difícils partits q ens venen de la jornada 16 a la 21: Celta, Elx, Almeria, Valladolid, Numancia i Las Palma pero bueno, estem a 2ª A i ja sabíem el q ens trobaríem.

Sobre l'equip no tinc ganes de criticar a ningú, avui tots els jugadors han estat malament, no en salvaria a cap, ara bé, el q si q crec q ja cal q comencem a fer és buscar un davanter de cara al mercat d'hivern, més q res perq m'està començant a acabar la paciència mr.Florián amb les seves constants caigudes, errors i poques idees q té. Tinc ganes de veure realment qui és Nabil Baha però aquest pas no sé realment si l'arrivaré a veure, així q ja cal q per si de cas explorem una mica el mercat a veure q podem trobar de bo. Possats a queixar-nos tampoc m'ha agradat la decisió de fer sortir a Joaquín en un partit en el qual t'estan fotent un autèntic bany, em sembla una burla pel jugador inecessària i fora de lloc........ en fi, comencem a tirar de números, em de fer 30 pts abans d'acabar la primera volta, el meu pronóstic és el següent:

SABADELL- CÓRDOVA X
GIRONA - CES X
CES - MURCIA 1
CELTA- SABADELL 1
SABADELL - ELX X
ALMERIA - CES 1
SABADELL - VALLADOLID X
NUMANCIA - CES 1
CES- LAS PALMAS 1

TOTAL = 31 PTS

2 VICTORIES, 4 EMPATS I 3 DERROTES

No és tan difícil no ?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #241 el: 06 de Novembre de 2011, 22:56:23 pm »
yo tmb pienso que no cal hacer un drama de esta derrota quiza no hemos merecido ganar, pero para nada hemos merecido este resultado lo mas justo hubiera sido un 3-1 o algo asi, pero ya paso ahora ha animar al equipo a muerte el sabado, y entre todos ganarle al Cordoba aunque sea 1-0  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #242 el: 06 de Novembre de 2011, 23:43:56 pm »
Ha estat mala sort i punt, i costa de creure amb un 5-0.
Normalment mires estadístiques dels partits i veus 'Tirs a porta equip A --> 6  / Tirs a porta equip B --> 9'
Ells n'han fotut 5/6, quan el més raonable és que pel joc desplegat, nosaltres n'haguessim fotut un parell i ells 1 com a molt.

Mala sort, no em preocupa gens la derrota perquè ens he vist bé jugant, i sense abaixar els braços buscant el gol tot i perdre de 5.
Enhorabona al Nàstic que ja no és cuer i dessitjar-li molta sort.

I ara, Còrdova. Normalment el míster diu 'hem d'oblidar la victòria i pensar en el proper partit'.
Doncs ara toca oblidar la derrota encara més ràpid.

En 1a.. Sabadell
En 2a.. Sabadell
En 3a.. Sabadell... Hasta perdiendo de 5, Sabadell.
`
PD: Veig a Juanjo fluix últimament... Vull creure que és fruït de passar 5 mesos lesionat :(
Ànims també per ell!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #243 el: 07 de Novembre de 2011, 00:31:49 am »
no cal dramatitzar pel partit q hem fet. Avui a sigut un dia en el qual res ens a sortit bé, hi ha ells els hi ha sortit tot perfecte. Seguim en zona de promoció d'ascens, 11 pts per sobre del descens directe i relativament aprop d'assolir els 30 pts q estarien MOOOLT bée acabar la primera volta.
Ara bé, crec que si q  és per a fer.s'ho mirar q un equip q encara no havia guanyat cap partit ens foti 5 gols i ens humilli d'aquesta manera i no em valen excuses com la del canvi d'entrenador. Tampoc m'agrada gaire la dinàmica d resultats q portem en els últims partits en els quals considero q em jugat amb equips de la nostra lliga: Alcoià, Guadalajara, Nàstic i Xerez, 2 punts del últims 12 possibles no inviten massa a l'optimisme veient el panorama de baixes q portem + els difícils partits q ens venen de la jornada 16 a la 21: Celta, Elx, Almeria, Valladolid, Numancia i Las Palma pero bueno, estem a 2ª A i ja sabíem el q ens trobaríem.

Sobre l'equip no tinc ganes de criticar a ningú, avui tots els jugadors han estat malament, no en salvaria a cap, ara bé, el q si q crec q ja cal q comencem a fer és buscar un davanter de cara al mercat d'hivern, més q res perq m'està començant a acabar la paciència mr.Florián amb les seves constants caigudes, errors i poques idees q té. Tinc ganes de veure realment qui és Nabil Baha però aquest pas no sé realment si l'arrivaré a veure, així q ja cal q per si de cas explorem una mica el mercat a veure q podem trobar de bo. Possats a queixar-nos tampoc m'ha agradat la decisió de fer sortir a Joaquín en un partit en el qual t'estan fotent un autèntic bany, em sembla una burla pel jugador inecessària i fora de lloc........ en fi, comencem a tirar de números, em de fer 30 pts abans d'acabar la primera volta, el meu pronóstic és el següent:

SABADELL- CÓRDOVA X
GIRONA - CES X
CES - MURCIA 1
CELTA- SABADELL 1
SABADELL - ELX X
ALMERIA - CES 1
SABADELL - VALLADOLID X
NUMANCIA - CES 1
CES- LAS PALMAS 1

TOTAL = 31 PTS

No és tan difícil no ?

de 9 partits guanyar-ne tan sols 2 em sembla un tant cruel, crec que mínim en guanyarem 3, tan de bo sigui aixi

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #244 el: 07 de Novembre de 2011, 01:32:03 am »
Por cierto, dentro de las locuras que se han ido diciendo conforme nos iban cayendo goles ha habido un cántico que creo que se ha inventao uno de "los boinas" por que no lo había escuchao nunca que básicamente consistía en la melodía del opening de la serie Arale o el Dr. Slump que decía: Ja està aquí ja arriba el Sabadell (tarareo de la melodía) SABADELL (en lugar de Arale). Muy friki pero que podría tener su gancho en los desplazamientos, al marcar fuera de casa, al empezar ganando pronto en casa... tipo el de "Es el aleti lorolololo".  :pilotasso

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #245 el: 07 de Novembre de 2011, 08:38:49 am »
Sembla que sortirà el sol, per fi la pluja sembla que marxa, estic a Segona A, l'afició del meu club anima als seus jugadors perdent 5-0, si avui acabés la lliga estaria pendent de quin equip em toca per jugar els play-offs per pujar a Primera Divisió, equips amb un pressupost que dobla el nostre han de mirar cap amunt per veure'ns... Qué gran és ser del Sabadell! Quin orgull més gran vestir i recolzar aquests quadres centenaris!
Aquest dissabte a sopar bé, agafar forçes, fer unes bones "gárgaras" per aclarir la veu i  animar fins a reventar!!!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #246 el: 07 de Novembre de 2011, 09:09:12 am »

SABADELL- CÓRDOVA X
GIRONA - CES X
CES - MURCIA 1
CELTA- SABADELL 1
SABADELL - ELX X
ALMERIA - CES 1
SABADELL - VALLADOLID X
NUMANCIA - CES 1
CES- LAS PALMAS 1

TOTAL = 31 PTS

No és tan difícil no ?

de 9 partits guanyar-ne tan sols 2 em sembla un tant cruel, crec que mínim en guanyarem 3, tan de bo sigui aixi

Deixeu-vos d'histories, partit a partit!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #247 el: 07 de Novembre de 2011, 09:37:57 am »
He anat al camp i el Nastic no ha fotut res de res els hi hem regalat els gols, Amb el 2a0 el Carreres a volgut anar a per el partit adelantant els laterals i ficant els extrems a dintre i a la contra ens han matat.
Res a dir dels Jugadors s'han partit el cul i han lluitat fins al ultim minut, em tingut un munt de oportunitats pero avui no ens ha sortit res.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #248 el: 07 de Novembre de 2011, 11:30:04 am »
Yo ayer no fui al campo pero quiero FELICITAR A TODOS LOS QUE SE DESPLAZARON HASTA TARRAGONA, lo estuve viendo en un bar al lado de la creu alta y con el 5-0 todavia se oia por la tele:

ES EL CLUB DELS NOSTRES CORS, ARLEQUINATS SON ELS COLORS, CENTRE D'ESPORS SABADEEEEEEEELL.

a mi me llegó...  :clap

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #249 el: 07 de Novembre de 2011, 14:29:47 pm »
A la mitja part Carreras va anar a per el partit, pero si te xuten 6 colps i te marquen 5 xixarros, no pots fer res més.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #250 el: 07 de Novembre de 2011, 14:56:31 pm »
Creéis que a podido empezar una mala racha de resultados? Uff espero que no, pero... puede ser  :exxxx

Desconnectat Albert_Machester

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #251 el: 07 de Novembre de 2011, 19:52:57 pm »
quan em vaig registrar al forum tenia molta ilusio i ganes de compartir el amor per el club de la nostre ciutat amb altres saballuts com jo pero veien aquest fil de 9 pagines... som pitjors que quan es parla de crisi del Messi.... una mica de sentit comu!! acabem de pujar i lúltim que necessita 'equip son aquests comentaris encara que estiguem furiosos!!

A animar el proxim partit com si res hagues passat!! hem de coneixer les nostres possibilitats i que passen per salvar-se!! hi ha equip per fer-ho!!
Saballut perdut per Anglaterra!!

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #252 el: 07 de Novembre de 2011, 20:45:41 pm »
Ahora que ya ha pasado más de 24 horas desde que acabó el partido y estoy menos cabreado que ayer, vamos a hacer algún repasito de algunos mensajitos... Lo del amigo Labtec es lo de siempre: tienes mucho mérito por seguir al equipo desde casi 3000 km de distancia, pero ya cansas con tus comentarios, y es que pasas de 100 a 0 en 1 décima de segundo. Ni hace 4 partidoxs éramos tan buenos ni ahora somos tan malos. Lo de hacer el ridí***? No sé, pero yo estuve en el campo, y ni yo ni la gente con la que hablé después del partido salimos con la sensación de humillación, aunque jo** mucho perder por 5, el futbol no se ve igual en la tele que en el campo, y el equipo siempre fue a por el partido, y cambiar a un defensa por un delantero cuando vas perdiendo por 4-0 es toda una declaración de principios. Hay jugadores que están fundidos: Oscar Ramírez (partidazo) estaba fundido y no entendí porqué Carreras no lo cambió en lugar de a Olmo. Toni Lao no puede con un  tío que le saca casi un palmo y que pesa 10 kilos más que él. Songo'o no es lateral, ni tampoco zurdo y además es muy joven. Y Florian debería empezar a espabilar, porque no todo puede ser correr como un ca***, pero también hay que darle algun pase en condiciones.
Y nada, que con algunos mensajes se le vé el plumero a mucha gente, porque una cosa es criticar y otra despotricar contra tu equipo.
El sábado a muerte con el equipo y a dejarse los coj*** todo el mundo, equipo y afición.

SOM-HI SABADELL¡¡¡

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #253 el: 07 de Novembre de 2011, 21:12:58 pm »
Han dit algo al Futbol Cat de la afició desplaçada?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #254 el: 07 de Novembre de 2011, 21:19:13 pm »

Ha sortit una imatge puntual, però no han dit pas res. Han centrat l'atenció amb l'entrenador grana puntopelotero.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #255 el: 07 de Novembre de 2011, 21:25:34 pm »

Ha sortit una imatge puntual, però no han dit pas res. Han centrat l'atenció amb l'entrenador grana puntopelotero.

Ahir quan tornava de Tarragona vaig escoltar Punto Radio i van lloar l'afició arlekinada van dir que erem 500 i que no haviem parat d'animar sota la pluja

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #256 el: 07 de Novembre de 2011, 21:36:39 pm »
Se inicio ,bien los primeros minutos con alguna ocasion aunque no muy clara y alguna posible mano dentro del area ,que se protesto desde la grateria.DE NAVAS
otros partidos a parados muchos goles y en este partido no ha podiido ser  y balon que llegaba gol.La defensa floja y hayque buscar otro lateral izquiedo por que SONGO,O NO HES PARA ESTA CATEGORIA. :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #257 el: 07 de Novembre de 2011, 21:57:50 pm »
Tendría que a ver jugado Songo'o por la derecha y Ramírez por la izquierda

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #258 el: 07 de Novembre de 2011, 22:56:40 pm »
Tendría que a ver jugado Songo'o por la derecha y Ramírez por la izquierda

Songo'o de moment no pot jugar ni per la dreta ni per l'esquerra ni per enlloc. Estaria bé que primerament li expliquin com funciona la regla del fora de joc i com fer-ho per no trencar-lo cada cop en favor dels davanters rivals........ Espero que vagi millorant perque sino.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #259 el: 07 de Novembre de 2011, 23:03:47 pm »
Songo'o no esta para jugar. Bermudo en su peor versión es bastante mejor que el chico, espero que por lo menos salga este sabado bermudo.