no cal dramatitzar pel partit q hem fet. Avui a sigut un dia en el qual res ens a sortit bé, hi ha ells els hi ha sortit tot perfecte. Seguim en zona de promoció d'ascens, 11 pts per sobre del descens directe i relativament aprop d'assolir els 30 pts q estarien MOOOLT bée acabar la primera volta.
Ara bé, crec que si q és per a fer.s'ho mirar q un equip q encara no havia guanyat cap partit ens foti 5 gols i ens humilli d'aquesta manera i no em valen excuses com la del canvi d'entrenador. Tampoc m'agrada gaire la dinàmica d resultats q portem en els últims partits en els quals considero q em jugat amb equips de la nostra lliga: Alcoià, Guadalajara, Nàstic i Xerez, 2 punts del últims 12 possibles no inviten massa a l'optimisme veient el panorama de baixes q portem + els difícils partits q ens venen de la jornada 16 a la 21: Celta, Elx, Almeria, Valladolid, Numancia i Las Palma pero bueno, estem a 2ª A i ja sabíem el q ens trobaríem.
Sobre l'equip no tinc ganes de criticar a ningú, avui tots els jugadors han estat malament, no en salvaria a cap, ara bé, el q si q crec q ja cal q comencem a fer és buscar un davanter de cara al mercat d'hivern, més q res perq m'està començant a acabar la paciència mr.Florián amb les seves constants caigudes, errors i poques idees q té. Tinc ganes de veure realment qui és Nabil Baha però aquest pas no sé realment si l'arrivaré a veure, així q ja cal q per si de cas explorem una mica el mercat a veure q podem trobar de bo. Possats a queixar-nos tampoc m'ha agradat la decisió de fer sortir a Joaquín en un partit en el qual t'estan fotent un autèntic bany, em sembla una burla pel jugador inecessària i fora de lloc........ en fi, comencem a tirar de números, em de fer 30 pts abans d'acabar la primera volta, el meu pronóstic és el següent:
SABADELL- CÓRDOVA X
GIRONA - CES X
CES - MURCIA 1
CELTA- SABADELL 1
SABADELL - ELX X
ALMERIA - CES 1
SABADELL - VALLADOLID X
NUMANCIA - CES 1
CES- LAS PALMAS 1
TOTAL = 31 PTS
2 VICTORIES, 4 EMPATS I 3 DERROTES
No és tan difícil no ?