Autor Tema: CE SABADELL FC - CORDOBA CF - Dissabte 12 de novembre- 22:00 hores.  (Llegit 32403 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - CORDOBA CF - Dissabte 12 de novembre- 22:00 hores.
« Respondre #140 el: 13 de Novembre de 2011, 11:04:50 am »
Va venga que no pasa nada  :weep:

El objetivo siempre a sido la permanencia  :mmmm

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #141 el: 13 de Novembre de 2011, 11:08:44 am »
Bueno, dia despues de, y sigo igual de ******. Sabeis que tiene Oscar?

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #142 el: 13 de Novembre de 2011, 12:00:52 pm »
Crec q hi ha forces problemes, els més greus els tenim en defenses, ja que per culpa d les nombroses baixes q tenim, hem de posar a un xaval de catalana, q la gent es pensa q x ser negret i dirse songoo ha d ser la ***** en patinet, pero malauradament no ho es....i l'altre es posar a un jugador com bermudo q segurament ni ell mateix recordava kuan va ser titular i va jugar els 90 minuts en l'ultim partit oficial...

el tema mig del camp: com podem posar a samuel tenint a juanjo a la banqueta? no esperavem tots en candaletes q juanjo es recuperes? des q s'ha recuperat quants partits ha jugat al mig i quants d central? pq si no em falla la memoria diria q nomes d central practicament

el tema davantera: queda clar q el lanza no es el d principis d'any, una cosa es q pel tema fisic ho intentis i no arribis, l'altra q no ho intentis (com doblar joaquin x banda, com no entrar a qui porta la pilota, com moltes vegades no baixar d mig del camp quan estan a la teva banda); florian he d dir que em te el cor partit, x una banda NINGU pot negar q s'hi deixa les pilotes al camp, pero x altra banda, com a killer es MOLT justet, apart q nomes te una cama, a vegades sembla q sempre busca el desmarcatge incorrecte, i x les seves limitacions tecniques sempre busca la falta, i en aket tipus d faltes t'en xiularan 1 de cada 10 a favor

resum: crec q tenim un molt bon equip de segona B, i un equip justet de segona A, no x passar.ho malament x no baixar, pq almenys veig 4 equips q son pitjors q nosaltres....pero tampoc tenim equip x aspirar a 1a divisio
si d'aquest equip, q sembla una seleccio de lo milloret de segona B de l'any passat, se't lesionen jugadors claus, a la que falla una mica el fisic doncs tenim el  tenim, pero on no arribi l'equip ha d'arribat l'aficio, ja que amb lo q ens ha costat arribar aki, no podem enfonsar el  nostre propi vaixell.

honor al sabadell

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #143 el: 13 de Novembre de 2011, 12:13:34 pm »
Tenía escuchado desde antes de empezar el partido que el Cordoba era de los mejores equipos que mejor juegan de la categoría, o salíamos enchufados o no rascaríamos bola, y para colmo, lesión de Oscar Ramirez en el calentamiento que obliga al mister a tener que colocar a Songo'o de lateral.

Estaba claro que el Cordoba iba a salir de la manera que salió, presionando tan arriba, cuando un jugador nuestro tenía la pelota tenía a 2 o 3 jugadores presionandole sin que pudiera dar un pase adecuado, si a esto le añades que alguno de esos jugadores eran Bermudo o Samuel, pues pasaba lo que pasaba, perdidas de balón que aportaban mucho peligro en el ataque de ellos. Y a más a más Songo'o no daba pie con bola el pobre.

Lo que más preocupa de ayer (aparte de la defensa) es la falta de ocasiones de gol, ni siquiera chutamos y estuvimos desaparecidos, hace unas semanas no entendía porque se criticaba tanto a Florian, pues ahora ya os debe desesperar, yo no seré quien lo critique pero si que estoy con vosotros que el bueno de Joaquin más ganas pondrá y seguro que generará más peligro, eso mientras tengamos a Baha lesionado o arrastrandose.

En fin, que de nuevo tras este partido vuelvo a ver comentarios lamentables e inoportunos, lo más curioso que algunos solo escriben con el calentón justo después de un partido, sin aportar nada entre semana, no quiero pensar si alguna vez entramos en puestos de descenso la que se pueda liar, esperemos que no, ahora lo que toca es ganar en Montilivi y al Murcia, que luego tenemos unos partidos muy difíciles, tourmalet en estado puro con Celta, Valladolid, elche, Almeria, uffff

Som el Sabadell!

@javi_gt86

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #144 el: 13 de Novembre de 2011, 12:36:55 pm »
[ ... ]
Tenim al pobre Toni Lao que igual li toca planxar un ou que fregir una corbata; el nano esta fent el que pot. Songo'o tres quarts del mateix. Ell és centrat i molt inexpert. Li toca fer de lateral perquè no hi ha ningú més, millor que ell, no crec que Carreras (intel.ligent com pocs, el posi per vici) i a sobre el pressionem, increïble.

[ ... ]

Arteaga, Bueno, Lanzarote, Simon, Baños i Florian, estan fosos, sense cap mena de xispa.
[ ... ]

Amb el primer no hi estic d'acord. ¿No hi ha ningú més? ¿encara hem de recordar que Toni Lao ES lateral y Songo'o ES central? Vaja, jo tinc claríssim que jugant en les seves demarcacions naturals, l'autopista que hi havia a la banda de Songo'o no existiria. No es tant complicat veure que el nano va estar jugant enganxat al centre de la defensa gran part del partit, deixant la seva parella de ball sola en més d'una (i deu) ocasió (sort que no el van veure tots els cops que es va quedar sol aquell paio).

En quant al tema Samuel, espero que sigui broma. ¿Samuel fos?! ¿que coi ha jugat aquest paio per estar fos? L'únic que està es prenent-nos el pel. Si Robles no era millor que aquest totxo... que em vetin d'aquí. Perque vaja si ho era. Vaja si ho era...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #145 el: 13 de Novembre de 2011, 12:48:29 pm »
Endavant Sabadell i suport per a qualsevol jugador que defensi la nostre samarreta, crec que Songo'o es una bona aposta de futur, millor anar consolidant jugadors joves per a les properes temporades a segona A que no pas anar fitxant a velles glories.
El problema ve quant els carreguem de pressió, crec que molts encara no ens hem adonat que estem jugant a segona a, ho dic per l'excés de exigència cap a l'equip.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #146 el: 13 de Novembre de 2011, 12:57:46 pm »
I la meva pregunta és, com diu Blanc-i-Blau, perque no fica a Toni Lao de lateral i a Songo'o de central que és del que ell en sap, estem desaprofitant un lateral dels millors que tenim ara, potser la banda esquerra a la segona part hagués estat més tancada amb Lao de lateral no creieu?

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #147 el: 13 de Novembre de 2011, 13:03:04 pm »
Crec q hi ha forces problemes, els més greus els tenim en defenses, ja que per culpa d les nombroses baixes q tenim, hem de posar a un xaval de catalana, q la gent es pensa q x ser negret i dirse songoo ha d ser la ***** en patinet, pero malauradament no ho es....i l'altre es posar a un jugador com bermudo q segurament ni ell mateix recordava kuan va ser titular i va jugar els 90 minuts en l'ultim partit oficial...

el tema mig del camp: com podem posar a samuel tenint a juanjo a la banqueta? no esperavem tots en candaletes q juanjo es recuperes? des q s'ha recuperat quants partits ha jugat al mig i quants d central? pq si no em falla la memoria diria q nomes d central practicament

el tema davantera: queda clar q el lanza no es el d principis d'any, una cosa es q pel tema fisic ho intentis i no arribis, l'altra q no ho intentis (com doblar joaquin x banda, com no entrar a qui porta la pilota, com moltes vegades no baixar d mig del camp quan estan a la teva banda); florian he d dir que em te el cor partit, x una banda NINGU pot negar q s'hi deixa les pilotes al camp, pero x altra banda, com a killer es MOLT justet, apart q nomes te una cama, a vegades sembla q sempre busca el desmarcatge incorrecte, i x les seves limitacions tecniques sempre busca la falta, i en aket tipus d faltes t'en xiularan 1 de cada 10 a favor

resum: crec q tenim un molt bon equip de segona B, i un equip justet de segona A, no x passar.ho malament x no baixar, pq almenys veig 4 equips q son pitjors q nosaltres....pero tampoc tenim equip x aspirar a 1a divisio
si d'aquest equip, q sembla una seleccio de lo milloret de segona B de l'any passat, se't lesionen jugadors claus, a la que falla una mica el fisic doncs tenim el  tenim, pero on no arribi l'equip ha d'arribat l'aficio, ja que amb lo q ens ha costat arribar aki, no podem enfonsar el  nostre propi vaixell.

honor al sabadell

Doncs Bermudo no va desentonar gens ni mica, però si surt al camp encara que ho fagi bé se'l té que criticar perque és el Bermudo :snore:

I això que dius de Lanzarote que no baixava a ajudar, vas molt equivocat, perque va baixar al minut 70 quan perdiem 2-0, i molts més cops que baixava.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #148 el: 13 de Novembre de 2011, 13:04:23 pm »
Ayer nuestro centro del campo y nuestra defensa era peor que la que teníamos el año pasado en Segunda B, como vamos a competir así en Segunda A contra un equipazo como el Córdoba?

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #149 el: 13 de Novembre de 2011, 13:05:46 pm »
Aparte del tema bajas nuestro entrenador ayer como bien decis muchos coloco a varios jugadores donde no debia, Songoo el pobre hizo lo que pudo, Bermudo ya sabemos lo que hay y Samuel el peor fuchaje de todos con diferencia por el momento. Por cierto hablando de Florian esta mas pendiente de tirarse al suelo y pedir faltas que de jugar.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #150 el: 13 de Novembre de 2011, 13:21:09 pm »
no acabo d'estar d'acord amb pràcticament cap de les opinions.

És cert que no ens hem de desesperar a la primera de canvi, cert q tenim un coixinet de punts q a principi de temporada ja ens hagués agradat tenir, cert també que amb la plaga de lesions que tenim sigui mooooooolt difícil poder donar la cara en una Segona A i cert q ni abans erem tan bons ni ara sóm dolents.

Ara bé, tampoc ens hem d'enganyar. Els jugadors poden estar cansats, poden ser limitats i poden ser tot el q vulgueu, el que no pot ser és q jugadors q s'els paga per a jugar a 2ª A siguin incapaços de fer 2 passes seguits, siguin incapaços de crear en tot el partit una sola ocasió de gol i en general, q estiguem fent el paper que em fet aquestes 2 últimes setmanes. Senyors, hi ha moltes maneres de perdre un partit. A Guadalajara vam perdre jugant malament però vam perdre 1-0, però vam donar la cara i vam buscar l'empat fins al final, ahir això NO ho vam fer. No vam donar la cara, no vam mostrar cap indici de reacció hi ha sobre no ens van fotre 2-3 gols més perquè Déu no va voler. Estic d'acord que no em de criticar, q considero que tampoc s'ha criticat, de fet ahir no sé perq es deia tan per la Radio que l'afició no havia estat correcte, no ens equivoquem si us plau, una afició no és més bona pel fet de q a casa i sense fotre res et guanyin 0-3 i segueixis animant, això simplement és autoenganyar-se. Ahir la NCA semblava un cementiri, és cert, però és q era el q tocava, ni era dia de començar a treure mocadors i insultar als jugadors ni tampoc era dia per a deixar-nos la veu cridant SABADELL SABADELL quan estàs veient q els teus jugadors estan bojos per a q soni el xiulet final del partit i anar-se a dutxar i cap a casa.

Deixant de banda tots aquests temes q si l’afició a estat així o aixà el que em de fer és buscar solucions i no passar-nos els dies lamentant les lesions. Busquem la font del problema, perquè tantes lesions? Amb quin cos mèdic estem treballant? Estan rebent una preparació física correcte aquests jugadors?.

Tema Carreras que diu que no canviarà el sistema de joc. Home doncs si veus que el teu joc ja NO FUNCIONA, crec q el mínim q pot fer és buscar solucions i canviar el sistema de joc, quin sistema de joc? Ell sabra, suposso que els entrenaments de tota la setmana han de servir per alguna cosa més q per a evitar noves lesions i seguir ressant tota la plantilla junta per a q es recuperin els lesionats. Em sembla q estem encara massa encegats amb les comparacions inútils amb el FCB, que si tiki taka q si no se qué. Si toca jugar en plan “amarrategui” i amb futbol menys vistós s’hi juga… total, menys vistós q el futbol que estem oferint en aquest últim mes de campionat……
Ja no em satisfan per a res les declaracions del nostre míster. Abans m’agradava com parlava ara ja no. No em serveix per a res que el seu únic argument en una roda de premsa sigui parlar de les lesions i dir que no canviaria els nostres jugadors pels del Córdova, em sembla una simple pallasada per a tenir satisfets als 4 socis bonifacis que segueixen pensant q aquí no passa res i que quan tornin els lesionats s’acabaran tots els problemes. En fi, no tinc ganes de criticar, no és moment, però tenim una llarga setmana per a buscar solucions i que no ens torni a passar el mateix a Girona. Sóm concients q a Girona anirem plagats de lesionats i amb la plantilla q tenim, mirem com a mínim de fer un bon paper, q no és el mateix perdre 2-1 i donant la cara q 5-0.

Res més a afegir.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #151 el: 13 de Novembre de 2011, 13:47:28 pm »
per cert, parlant del tema afició visitant només diré q al final tantes expectatives que hi havia q si serien 500 q no se q, al final van ser 100-150 i gràcies. De fet pel comportament q van tenir la meitat d'ells potser millor q no haguessin ni vingut la veritat, van trencar les valles de la part de baix, van estar discutint casi tot el partit amb els membres de seguretat i segons comenteu s'en van enfotre a base de bé del nostre equip, vaja q per a fer això més val que ni vinguin a l'estadi a fotre res, la llàstima q quan vé una bona afició a la NCA alguns la tracten a patades i quan venen energumens com els d'ahir ningú els hi recrimina res. Trístament les aficions cauen més bé o més malament depenent de la zona del país que són.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #152 el: 13 de Novembre de 2011, 13:55:00 pm »
per cert, parlant del tema afició visitant només diré q al final tantes expectatives que hi havia q si serien 500 q no se q, al final van ser 100-150 i gràcies. De fet pel comportament q van tenir la meitat d'ells potser millor q no haguessin ni vingut la veritat, van trencar les valles de la part de baix, van estar discutint casi tot el partit amb els membres de seguretat i segons comenteu s'en van enfotre a base de bé del nostre equip, vaja q per a fer això més val que ni vinguin a l'estadi a fotre res, la llàstima q quan vé una bona afició a la NCA alguns la tracten a patades i quan venen energumens com els d'ahir ningú els hi recrimina res. Trístament les aficions cauen més bé o més malament depenent de la zona del país que són.

:clap :clap :clap :clap

Algú que va veure/sentir el que van fer, pensava que estava boig i només ho sentia jo.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #153 el: 13 de Novembre de 2011, 13:56:58 pm »

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #154 el: 13 de Novembre de 2011, 14:23:45 pm »
Algú no li va estrenyar la titularitat de Samuel Baños i a sobre de capità :icon_question: :icon_question:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #155 el: 13 de Novembre de 2011, 15:39:06 pm »
Algú no li va estrenyar la titularitat de Samuel Baños i a sobre de capità :icon_question: :icon_question:

Al veure la titularitat de Samuel i Songo´o, vaig pensar............. ..el tema es serio :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #156 el: 13 de Novembre de 2011, 16:30:48 pm »

Si, a mi em sembla estrany que jugui d'inici. Ho de ser capità, doncs va ser esollit i és normal que porti el braçalet ja que és un dels capitans de la plantilla.

El partit d'ahir crec que sense història i no vam merèxier res, tot i l'esforç dels nostres, contra un molt bon equip.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #157 el: 13 de Novembre de 2011, 16:52:10 pm »

Si, a mi em sembla estrany que jugui d'inici. Ho de ser capità, doncs va ser esollit i és normal que porti el braçalet ja que és un dels capitans de la plantilla.

El partit d'ahir crec que sense història i no vam merèxier res, tot i l'esforç dels nostres, contra un molt bon equip.

Pero De Navas no està per sobre de Baños en la capitania :icon_question:

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Jrlopez

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #158 el: 13 de Novembre de 2011, 17:10:06 pm »
Tenemos que seguir animando y apoyando ahora, en los buenos momentos están todos, pero cuando realmente se tiene que estar ahí es ahora mas que nunca, todos los equipos pasan malas rachas, el ejemplo mismo el Betis que después de enfrentarse al Barça encadeno 5 derrotas seguidas y mira como acabo y donde esta ahora.

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #159 el: 13 de Novembre de 2011, 17:11:33 pm »
Yo nose como todavia puede haber gente que defiende a Florian yo lo bengo criticando desde hace mucho xq ya sabia lo malo que era y en cada partido lo demuestra.....muy bien que luche pero es delantero y tiene que marcar goles, y siempre tiene alguna ocasion clarisima en cada partido que la falla....
Ha marcado 3 goles de los cuales 1 ha sido de rebote y los otros dos de empujarla a medio metro de la porteria.
Por favor que lo siente ya este chico nos esta haciendo perder muchos puntos........

PD:Me alegro de no ser el unico que ver que este chico no vale para segunda