no acabo d'estar d'acord amb pràcticament cap de les opinions.
És cert que no ens hem de desesperar a la primera de canvi, cert q tenim un coixinet de punts q a principi de temporada ja ens hagués agradat tenir, cert també que amb la plaga de lesions que tenim sigui mooooooolt difícil poder donar la cara en una Segona A i cert q ni abans erem tan bons ni ara sóm dolents.
Ara bé, tampoc ens hem d'enganyar. Els jugadors poden estar cansats, poden ser limitats i poden ser tot el q vulgueu, el que no pot ser és q jugadors q s'els paga per a jugar a 2ª A siguin incapaços de fer 2 passes seguits, siguin incapaços de crear en tot el partit una sola ocasió de gol i en general, q estiguem fent el paper que em fet aquestes 2 últimes setmanes. Senyors, hi ha moltes maneres de perdre un partit. A Guadalajara vam perdre jugant malament però vam perdre 1-0, però vam donar la cara i vam buscar l'empat fins al final, ahir això NO ho vam fer. No vam donar la cara, no vam mostrar cap indici de reacció hi ha sobre no ens van fotre 2-3 gols més perquè Déu no va voler. Estic d'acord que no em de criticar, q considero que tampoc s'ha criticat, de fet ahir no sé perq es deia tan per la Radio que l'afició no havia estat correcte, no ens equivoquem si us plau, una afició no és més bona pel fet de q a casa i sense fotre res et guanyin 0-3 i segueixis animant, això simplement és autoenganyar-se. Ahir la NCA semblava un cementiri, és cert, però és q era el q tocava, ni era dia de començar a treure mocadors i insultar als jugadors ni tampoc era dia per a deixar-nos la veu cridant SABADELL SABADELL quan estàs veient q els teus jugadors estan bojos per a q soni el xiulet final del partit i anar-se a dutxar i cap a casa.
Deixant de banda tots aquests temes q si l’afició a estat així o aixà el que em de fer és buscar solucions i no passar-nos els dies lamentant les lesions. Busquem la font del problema, perquè tantes lesions? Amb quin cos mèdic estem treballant? Estan rebent una preparació física correcte aquests jugadors?.
Tema Carreras que diu que no canviarà el sistema de joc. Home doncs si veus que el teu joc ja NO FUNCIONA, crec q el mínim q pot fer és buscar solucions i canviar el sistema de joc, quin sistema de joc? Ell sabra, suposso que els entrenaments de tota la setmana han de servir per alguna cosa més q per a evitar noves lesions i seguir ressant tota la plantilla junta per a q es recuperin els lesionats. Em sembla q estem encara massa encegats amb les comparacions inútils amb el FCB, que si tiki taka q si no se qué. Si toca jugar en plan “amarrategui” i amb futbol menys vistós s’hi juga… total, menys vistós q el futbol que estem oferint en aquest últim mes de campionat……
Ja no em satisfan per a res les declaracions del nostre míster. Abans m’agradava com parlava ara ja no. No em serveix per a res que el seu únic argument en una roda de premsa sigui parlar de les lesions i dir que no canviaria els nostres jugadors pels del Córdova, em sembla una simple pallasada per a tenir satisfets als 4 socis bonifacis que segueixen pensant q aquí no passa res i que quan tornin els lesionats s’acabaran tots els problemes. En fi, no tinc ganes de criticar, no és moment, però tenim una llarga setmana per a buscar solucions i que no ens torni a passar el mateix a Girona. Sóm concients q a Girona anirem plagats de lesionats i amb la plantilla q tenim, mirem com a mínim de fer un bon paper, q no és el mateix perdre 2-1 i donant la cara q 5-0.
Res més a afegir.