empat amb sabor a derrota. Penso q em fet mèrits suficients com per a emportar-nos els 3 pts.
El Murcia a sigut un equip molt justet en totes les línees i nosaltres no ho hem sapigut aprofitar, especialment a la primera part on hem tingut ocasions de sobres per a endur-nos un bon resultat al descans.
Estic content pel partit q em fet, penso q estem tornant a recuperar una miqueta el bon joc de l'inici i crec q tenim una mica més d'autoconfiança q en aquest últim mes. Ara bé, no podem ser tan fluixets en defensa, no podem cometre tants errors infantils i ni molt menys podem perdonar tant davant d porta.
El sr Florián penso q ja necessita més q el pa que menja un parell d setmanetes a la banqueta, a veure si s'en donen compte.
M'ha agradat moltíssim Redondo, es nota q a tornat, una gran reincorporació, avui Juvenal molt justet i bueno Baños crec q a complert.
TEma afició en quan a número jo també he quedat decepcionat, està clar q la gent si no veu a l'equip ficat dins de Play Off no s'acaba d'animar, costarà per això ser més dels q hem sigut avui, sobretot en els mesos d'hivern. Ara bé, com a dada positiva considero q avui l'afició sempre a estat amb l'equip, s'ha animat inclús quan ens han capgirat el marcador, i en general el nivell d'animació a sigut bo, a seguir així !!!!
Tema punts en tenim 23, falten 6 jornades per a acabar la 1ª volta. Intentem acabar amb 26-27 punts la primera volta hi ha veure q surt a la segona.