Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: Antonio Recio en 10 de Novembre de 2011, 23:21:26 pmCita de: MurcianoSBD en 10 de Novembre de 2011, 23:12:59 pmsupongo que con este horario, ya descartamos que sea de jornada económica, no?Home, està bastant clar que no ho és, si ho fos, ja ho haurien dit molt avans.hombre, quedan mas de 2 semanas aun.... Yo creo que , si hay 2 jornadas económicas, este partido hubiese sido uno de ellos, para repartirlas entre 1a y 2a vuelta, y con un equipo con mucho tirón como es el Murcia...imagino que ya las guardarán para el dia del Depor, y la otra para final de liga, por lo que pueda pasar...
Cita de: MurcianoSBD en 10 de Novembre de 2011, 23:12:59 pmsupongo que con este horario, ya descartamos que sea de jornada económica, no?Home, està bastant clar que no ho és, si ho fos, ja ho haurien dit molt avans.
supongo que con este horario, ya descartamos que sea de jornada económica, no?
Pues el último día que juguemos a las 9 de la noche y un día que al siguiente era laborable creo que fue el día que se lleno más el estadio esta temporada.Hablo del partido contra el Recre, Lunes a las 21:00 y una NCA con bastante gente y animando mucho.
Intentem disfrutar aquesta temporada tot el que es pugui, passi el que passi al final, jo al menys ho estic fent, 18 anys sense estar en aquesta categoria han estat masses.
Amb la baixa d'Olmo de central, jo provaria a Juanjo en el seu lloc, que a Girona va estar molt bé quan faltava Olmo.Foteria açò:De NavasRamírez, Juanjo, Lao i Bermudo (si no hi ha més remei)Juvenal, Hèctor i ArteagaLanzarote, Baha i Piera
Cita de: sexeibirra en 21 de Novembre de 2011, 12:11:30 pmAmb la baixa d'Olmo de central, jo provaria a Juanjo en el seu lloc, que a Girona va estar molt bé quan faltava Olmo.Foteria açò:De NavasRamírez, Juanjo, Lao i Bermudo (si no hi ha més remei)Juvenal, Hèctor i ArteagaLanzarote, Baha i PieraH. Simón no pot jugar per acumulació de targetes
A finals del partit del Múrcia contra el Barcelona B es va lesionar Sutil quedant-se amb un home menys perque ja havíen fet els canvis.Sabem si serà baixa contra nosaltres? Es un perill aquest jugador, una gran amenaça i sería bona noticia que no pogués jugar....