Ahir es va patir però vaig sortir amb una bona sensació del camp.
Al principi del partit vàrem manar i el 1-0 va tardar en arribar, però desprès podíem haver arribat amb un 3-1 al descans, però tenim la santa mania en no rematar al rival quan el tenim estabornit. A la segona part, vàrem sortir una mica empanats i ens van marcar el 1-2 al principi.
L'equip va reaccionar molt bé. Carreras se la va jugar i va posar un 3-4-3, potser també forçat per les rampes de Redondo que ens va donar més sensació de perill. També vaig veure un canvi d'estil de joc al davant de l'equip quan va sortir Florian, que és un punta que baixa boles però que no és capaç de baixar i rematar ell sol una jugada, però que ajuda a que els mitja-puntes i extrems tinguin mes espais, i va entrar Baha, que és un davanter centre a l'ús, dels que necessita rebre la pilota a la zona de perill i et xuta la bola com et pot xutar un meló. Llàstima que el partit no durés conc minuts més. Ens haguessin anat de perles dos puntets més.
Samuel Baños, molt millor com a central que com a mig defensiu. Ahir em va agradar molt. Ramírez correcte i millor que els últims 3 partits. Redondo va estar de cinema, de 10. De Don Manuel no parlo, però crec que va jugar força bé. Juvenal, irregular, però molt treballador a la medular. Ciércoles, quasi col·losal. Puigdollers molt bé, llàstima que no ens va poder donar els tres punts. De Navas, com sempre. La veritat és que ahir es va veure esforç, i això s'ha de valorar.
I per cert del tema Toni Lao, dues reflexions:
- Sempre l'hem vist jugar de lateral. S'ha adaptat bastant bé a la zona de central, és evident que alguna errada pot tenir i més si seguim el patró de treure la bola controlada des de darrera.
- Si ell i De Navas juguen TOTS els minuts fins ara de la lliga, serà per alguna cosa. Carreras suposo que deu valorar tots els condicionants.