Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Una defensa con Lao o Ramírez/Olmo/P.Ruíz/Redondo tanto en Vigo como en partidos venideros nos puede hacer muchísimo bien, me pongo contento de pensarlo, lástima que Pablo Ruíz no tardará más de 1 mes en volver a lesionarse por que a este chaval la Segunda división se le queda cortísima.
Esperem que no
Doncs espero que el Diumenge no el fotin al carrer per haver perdut quatre partits, vull dir que perdi però que no el fotin al carrer que esperin quant el Carreras vagi al Barça
I qui té por a Vigo?Senyors, podrem guanyar, empatar o perdre, però gaudim de la Segona A, com ho vàrem fer a A Coruña, en un camp on s'ha jugat Champions, un camp mític en la lliga de Primera!
Cita de: birrero en 01 de Desembre de 2011, 22:15:41 pmI qui té por a Vigo?Senyors, podrem guanyar, empatar o perdre, però gaudim de la Segona A, com ho vàrem fer a A Coruña, en un camp on s'ha jugat Champions, un camp mític en la lliga de Primera!Sin duda... un gran estadio y un gran equipo Toda la vida esperando este partido
Cita de: *jabo* en 01 de Desembre de 2011, 22:50:34 pmCita de: birrero en 01 de Desembre de 2011, 22:15:41 pmI qui té por a Vigo?Senyors, podrem guanyar, empatar o perdre, però gaudim de la Segona A, com ho vàrem fer a A Coruña, en un camp on s'ha jugat Champions, un camp mític en la lliga de Primera!Sin duda... un gran estadio y un gran equipo Toda la vida esperando este partido ¬¬''' VIGO NO VIGO NO VIGO NOOOOOOOOOOOOOOOO !!!! Hay q ganar el sábado como sea jeje, es mi derbi particular !!!
Cita de: FerniSBD en 01 de Desembre de 2011, 22:51:55 pmCita de: *jabo* en 01 de Desembre de 2011, 22:50:34 pmCita de: birrero en 01 de Desembre de 2011, 22:15:41 pmI qui té por a Vigo?Senyors, podrem guanyar, empatar o perdre, però gaudim de la Segona A, com ho vàrem fer a A Coruña, en un camp on s'ha jugat Champions, un camp mític en la lliga de Primera!Sin duda... un gran estadio y un gran equipo Toda la vida esperando este partido ¬¬''' VIGO NO VIGO NO VIGO NOOOOOOOOOOOOOOOO !!!! Hay q ganar el sábado como sea jeje, es mi derbi particular !!! Ojala Ferni Pero mi Celta tiene mucha calidad.. y sobretodo arriba.. espero que Baha este fino, pq de defensa el celta anda un poco mal Con el corazón 0-1Con la cabeza... que la suerte nos acompañe y un 1-1
Cunills fins ara me'n hi assabentat que fan el partit per TV3, quin despiste