Avui es pot llegir a la web de Ràdio Sabadell, la següent entrevista que li han fet a l'Albert Puigdollers:
"El de dissabte no va ser el millor partit del Centre d'Esports Sabadell aquesta temporada. Això és un fet. Però, fins i tot, es podria assegurar que ha estat el pitjor que els de Lluís Carreras han jugat des de el retorn a Segona A. Un punt de vista que es comparteix des del mateix vestidor arlequinat. Des d'allà, més enllà de la contundència de la derrota (4-1) i de les vuit jornades que fa que no guanya l'equip, la preocupació gira ara al voltant del fet que, per primer cop aquest any, el Sabadell no va ser competitiu. Ha assegurat avui a Ràdio Sabadell 94.6 Albert Puigdollers que "no vam fer un bon partit, el Celta va ser superior a nosaltres en tot moment, però el pitjor és que a principi de temporada ens vam proposar ser competitius en tots els partits, fos quin fos el potencial del rival, i dissabte és evident que no ho vam ser". Diu el migcampista granollerí que no queda una altra que "mirar endavant", però insisteix que "més enllà que portem vuit jornades sense guanyar i que hem perdut alguns partits, l'equip havia lluitat i donat la cara i, per tant, no se'ns podia recriminar res, però aquest cop no ha estat així". En aquesta línia, assumeix que, si bé el grup continua confiant en la feina que fa, "fora potser sí que hi ha gent que comença a dubtar de nosaltres i de les nostres possibilitats".
Guanyar abans de l'aturada
Puigdollers, però, demana tranquil·litat i un vot de confiança a la gent. Assegura que "tenim moltes ganes que arribi dissabte per jugar contra l'Elx i per mirar de guanyar, al mateix temps que ens treiem 'l'espineta' pel que va passar a Vigo". Reconeix que, segurament, l'equip necessita una victòria contra un dels equips de la zona alta i, en aquest sentit, els alacantins són una bona prova. Els de Bordalàs arribaran dissabte (16h.) segons, només per darrere de l'Hèrcules, que els supera en dos punts. Però més enllà d'això, Puigdollers assenyala que "necessitem guanyar, com a mínim, un dels dos partits abans de l'aturada nadelanca. Si no ho aconseguim marxaríem amb deu jornades sense guanyar i amb massa dies per donar voltes al cap". És més, ha deixat clar que "més enllà dels punts, una victòria que ens ajudi ara a remuntar psicològicament".
Aquestes són les paraules d'un esportista i persona honrada i compromesa amb aquest club. En un dels meus escrits respecte aquest partit vaig tenir la intenció de qüestionar el seu rendiment actual i la veritat és que no em vaig veure amb cor per aspectes com els que es desprenen de declaracions com aquestes.
Des d'aquí vull donar ànims a jugadors que com ell honren aquesta samarreta i que estan passant per un molt mal moment esportiu. Amb professionalitat, coratge i entrega en sortireu! Espero que també amb l'ajuda de tots nosaltres.
ANIMS A TOTHOM! ENS EN SORTIREM!