Autor Tema: Compran el sabadell? que hay de cierto en esto?  (Llegit 9739 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Compran el sabadell? que hay de cierto en esto?
« Respondre #1 el: 18 de Novembre de 2011, 08:51:30 am »
hoy no es 28 de diciembre, no?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #2 el: 18 de Novembre de 2011, 09:09:42 am »
Uffff....

Para mi esto solo seria el principio del fin.

El SABADELL NO SE VENDE.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #3 el: 18 de Novembre de 2011, 09:37:07 am »
Tocará escoltar al club haviam que diu, doncs tot i que no tingui el gruix del paquet accionarial, si que el controla (crec), i crec que han demostrat tenir seny i treballat molt per eixugar deute, com per ara agafar riscos innecessaris.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #4 el: 18 de Novembre de 2011, 09:37:41 am »
 parece ser que si no pueden comprar el club,  querrian traer jugadores de su pais a nuestro club para  formarlos pues no se si si esto es bueno  o malo todo lo que sea poner dinero  pero con control sabadellense nunca esta mal
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #5 el: 18 de Novembre de 2011, 09:40:39 am »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #6 el: 18 de Novembre de 2011, 09:48:13 am »
Ay Ay Ay, això fa bastant més mal que els 8 gols en contra dels dos últims partits...

Esperem que el president aclareixi aquesta noticia inmediatament i depen que expliqui al proper partit organitzar-nos per mostrar el nostra descontentament.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 18 de Novembre de 2011, 10:29:51 am »
Jo no em crec aquesta noticia........ Fins i tot poden ser moviments des de dins del club mateix.......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #8 el: 18 de Novembre de 2011, 10:31:11 am »
que se acuesten!

*los del Sport, los mexicanos o al bombillas que ha publicado eso
@javi_gt86

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 18 de Novembre de 2011, 12:20:51 pm »
Doncs no ho descarteu... crec que hi ha cert interès, però d'aquí a que sigui una realitat, hi ha molta diferència.

Esperem que el president aclareixi aquesta noticia inmediatament i depen que expliqui al proper partit organitzar-nos per mostrar el nostra descontentament.

Per que hem de demostrar descontentament? Sabem en aquests moments en que es basa el projecte, les intencions de l'inversor o dels possibles futurs gestors?

Arribarem a cobrir nosaltres solets l'ampliació de capital que ens obligarà a fer la LFP o aquests inversors ens cobriran la part que faltarà? Si els necessitem per aquest cas, tampoc els hem de voler?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #10 el: 18 de Novembre de 2011, 12:29:39 pm »
ben dit birrero!! :xin-xin :xin-xin :xin-xin
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #11 el: 18 de Novembre de 2011, 12:39:27 pm »
Si ens porten al Chicharito em semblará bé xD , si no sembla una mica perillosa aquesta noticia.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #12 el: 18 de Novembre de 2011, 13:23:52 pm »
Doncs no ho descarteu... crec que hi ha cert interès, però d'aquí a que sigui una realitat, hi ha molta diferència.

Per que hem de demostrar descontentament? Sabem en aquests moments en que es basa el projecte, les intencions de l'inversor o dels possibles futurs gestors?

Arribarem a cobrir nosaltres solets l'ampliació de capital que ens obligarà a fer la LFP o aquests inversors ens cobriran la part que faltarà? Si els necessitem per aquest cas, tampoc els hem de voler?

Això mateix crec haver escrit... depen del que s'expliqui oficialment del mateix club. De totes maneres encara que ens donin el oro i el moro, no m'ho creure pas, a Santander estan molt contents de l'Indi que els va prometre tant quan va dir que es quedava amb el club, que risa, aquelles imatges amb el president de Cantàbria a la llotja del Sardinero, saltant i abraçance, i tots al seu costat rient-li les gracietes al soposat "mesias" que anava a fer del Racing el nou Chelsea de la lliga Espanyola. A Santander a dia d'avuí estan contentissims, llei concursal o desapareixer, quin exit...

I sobre l'ampliació de capital potser la podrem cobrir al 100%

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 18 de Novembre de 2011, 13:53:26 pm »
 :scut :bandera :bandera

Be jo estaria d'acord si "només" volguessin posar caler, ara si es quedar-se el club no hi estaria d'acord experiencies ja n'hem vist moltes i no solen acabar be però es clar " poderoso caballero es don dinero" com es veu el caler pot amb tot  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #14 el: 18 de Novembre de 2011, 14:11:10 pm »
Paquete de acciones a cambio de colaboración deportiva la que quieran, sin ir más lejos el Huesca ha aguantado todos estos años en Segunda A gracias a los jugadores de Petón, pero control total del club para nada. Los únicos foráneos capaces de dirigir un equipo de fútbol en Europa son los árabes de los emiratos, todas las demás experiencias son ruinosas, y en Segunda A ya hay bastantes ejemplos de control uruguayo, paraguayo y cosas de estas en equipos como el Xerez o el Córdoba que han acabado bastante mal. Pero bueno, si les ponemos las mismas trabas que les hemos puesto a todos los potenciales inversores en los últimos 20 años no tardarán mucho en irse a algún club más flexible como puede ser el Girona.

Puede ser alguno de estos? http://es.fifa.com/associations/association=mex/footballofficials/agents/peoplekind=pag.html Eduardo Hernández es el que lleva a Chicharito y a los jugadores mexicanos que más despuntan.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #15 el: 18 de Novembre de 2011, 14:31:15 pm »
jo si no ve un jeque d'aquests o el tipic abramovich q fot una pasterada...pocs més rics em crec, pq entre l'indi de santander i "l'indio" del piterman...fentme fotos amb un barco amarrat tb soc jo ric no et fot

ara, si es x aporar jugadors pero sense controlar el club, aixo ja cambia, pq sino mireu la conexio granada-udinese....el granada ha anat pujant d categories com un cohet, i l'udinese de ser un equipuxu a ser equip champions amb pichichi

us agradaria algun millonari tipo abramovich o jeke arabe?

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #16 el: 18 de Novembre de 2011, 14:49:09 pm »
us agradaria algun millonari tipo abramovich o jeke arabe?

A mi algún miembro demostrado y destacable (no como el del Getafe que es el "jeque pobre") de alguna casa real de los emiratos árabes no me desagradaría, todo lo contrario, pero es imposible que alguno de estos se interese por el Sabadell estanto el Barça tan cerca, clubes como el Nàstic lo tienen bastante más fácil en este tema.

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #17 el: 18 de Novembre de 2011, 14:50:55 pm »
Una cosa es entrar al club (d´una forma o altre) i altre es comprar-lo, crec que aquí está la necesitat d´explicació.
Entrar al club amb un projecte interesant de portar jugadors de calitat i on tothom pot sortir guanyant no em sembla una mala idea, aquesta gent es beneficiaría de aclimatar jugadors per Europa, revaloritzar-los, fer negoci etc.. i el Sabadell, tenir jugadors que a día d´avui no es pot permetre, garntir-se una estabilitat a Segona A i perque no, a Primera, i potser sortir amb un % dels futurs traspassos.
L´altre idea ja es mes preocupant ja que el Sabadell deixaría de ser el Sabadell que tots coneixem, per ser un club que no representaría res de lo que avui en día ens agrada que representi. Es diría Sabadell com podría dir-se Atlético Jalisco i amb els colors de la bandera de Méxic si volguessin al cap de 2 mesos d´entrar-hi  :mmmm :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #18 el: 18 de Novembre de 2011, 15:20:42 pm »
A mi no em fa gaire bona pinta aquest tema  :no:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #19 el: 18 de Novembre de 2011, 15:29:05 pm »
ja vem veure com va acabar amb piterman, amb el del racing, no gracies, els mexicans que comprin equips de mexic, aqui no pintan res.
SOM DE 2a A!!