Això mateix crec haver escrit... depen del que s'expliqui oficialment del mateix club. De totes maneres encara que ens donin el oro i el moro, no m'ho creure pas, a Santander estan molt contents de l'Indi que els va prometre tant quan va dir que es quedava amb el club, que risa, aquelles imatges amb el president de Cantàbria a la llotja del Sardinero, saltant i abraçance, i tots al seu costat rient-li les gracietes al soposat "mesias" que anava a fer del Racing el nou Chelsea de la lliga Espanyola. A Santander a dia d'avuí estan contentissims, llei concursal o desapareixer, quin exit...
I sobre l'ampliació de capital potser la podrem cobrir al 100%
És que no crec que siguin tant tontos de fer el que es va fer a Santander, venent el club a un tio sense garanties ni calers per davant. Crec que aquí tenim una mica més de senderi per que no ens enganyin.
També et dic que tinc els meus dubtes de cobrir el 100% de l'ampliació, ja que els temps que corren no inviten a ficar calés en un club de futbol.
Realment, La compra del club es mes be inviable a no ser que la fundació vengui el 51% de les accions que ostenta.
Pensa que aquesta temporada haurem de fer una ampliació de capital obligats per la LFP, i aquí podria ser el moment que entrés aquesta gent a l'accionariat del club, si no ho eviten els actuals accionistes i els socis del CE Sabadell comprant accions quan es faci aquesta ampliació.
Igualment, estarem atents a les notícies que hi hagin, i a veure que diuen a Ràdio Sabadell entre avui a les 19.30 a l'anotador i demà al previ del partit.