Autor Tema: CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores  (Llegit 43832 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5874
Re:CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores
« Respondre #80 el: 05 de Desembre de 2011, 23:49:40 pm »
Bueno yo ya tengo mis entradas para el Sabado.

A por ellos!!!
Sabes si los socios del lateral podemos comprar para el gol norte?

Lo he preguntado y me han dicho que no, pero ya os digo lo de antes, yo he comprado las entradas y ni he tenido que enseñar el carnet de socio, asi que supongo que el carnet no os los pediran, como cada año.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #81 el: 06 de Desembre de 2011, 00:17:36 am »

A por ellos!!!

Lo he preguntado y me han dicho que no, pero ya os digo lo de antes, yo he comprado las entradas y ni he tenido que enseñar el carnet de socio, asi que supongo que el carnet no os los pediran, como cada año.

Entonces un No Socio puede comprar entrada de Socio si no piden en el carnet, lo veo un poco injusto.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #82 el: 06 de Desembre de 2011, 07:27:03 am »

A por ellos!!!

Doncs a mi me l'han demanat sempre, i possiblement si han llegit aquest post i posaran mes l'ull aquest tema, jo no me l'jugaria...... :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #83 el: 06 de Desembre de 2011, 09:35:04 am »
te l' han demanat o l'has ensenyat tu per inercia? De totes formes si tu compres una entrada representa que el carnet ja l'has hagut d'ensenyar per comprar-la no?

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8364
  • un camp de primera
« Respondre #84 el: 06 de Desembre de 2011, 09:37:16 am »
Tampoc recordo que m´hagin demanat mai el carnet quan he comprat una entrada....de tota manera, és injust el fet de que el soci de preferència hagi de pagar les entrades més cares que el de Gol i això s´hauria de transmetre a la Directiva perquè "flexibilitséssin" una mica el tema.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #85 el: 06 de Desembre de 2011, 09:49:52 am »
te l' han demanat o l'has ensenyat tu per inercia? De totes formes si tu compres una entrada representa que el carnet ja l'has hagut d'ensenyar per comprar-la no?

Doncs i hagut de tot, me'n demanat el carnet a la taquilla al comprar l'entrada, a la porta i fins i tot una vegada en van donar entrada de jubilat ensenyant el carnet a la taquilla.
I el mes logic es que hagis d'ensenyar el carnet junt amb l'entrada, perquè encara que a la taquilla et facin ensenyar el carnet, no s'anoten qui es el que a tret l'entrada i si a la porta no et demanen el carnet una persona qualsevol podria treure diferents entrades per diversa gent.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #86 el: 06 de Desembre de 2011, 12:42:48 pm »
Per estalviar-vos 5 euros encara haureu de pagar els 10 que no us valdran + 15 de la bona = 25 xD jo, com diu l'Inda, no me la jugaria.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5203
« Respondre #87 el: 06 de Desembre de 2011, 22:23:28 pm »
nosaltres no ens la jugarem i pillarem lateral....pero entre el pont, les 8 jornades sense guanyar, q ho fan x la tele i la jornada economica, creieu sincerament q serem gaires?

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #88 el: 06 de Desembre de 2011, 22:48:09 pm »
Yo finalmente no voy. Después quieren que haya gente joven en el campo? Poniendo la entrada lateral para socios juveniles a 12 pavos???

Venga ya hombre!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #89 el: 06 de Desembre de 2011, 22:52:25 pm »
Yo finalmente no voy. Después quieren que haya gente joven en el campo? Poniendo la entrada lateral para socios juveniles a 12 pavos???

Venga ya hombre!

I despres voleu fitxar gent a l'Hivern i no podeu colaborar amb 12 euros

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #90 el: 07 de Desembre de 2011, 00:13:33 am »

Venga ya hombre!

Yo no he dicho en ningun momento k se fiche en el mercado de hinvierno.
Pero es k los precios a juveniles no estan bien compensados. Para pagar 12 euros pongo 28 más y la temporada k viene sy socio del gol norte.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #91 el: 07 de Desembre de 2011, 01:26:16 am »

Venga ya hombre!

Yo no he dicho en ningun momento k se fiche en el mercado de hinvierno.
Pero es k los precios a juveniles no estan bien compensados. Para pagar 12 euros pongo 28 más y la temporada k viene sy socio del gol norte.
Mas de un "juvenil" se gasta ese dinero y mas todavía en una noche de fiesta para después no acordarse.. y no pasa nada. Te lo digo por experiencia ;)

Ahora tmb vamos a rajar de la jornada económica...

APM? - És que és es colmo!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #92 el: 07 de Desembre de 2011, 08:38:09 am »
He estado leyendo pro facebook y hay muchos socios que dicen que se quedaran en casa... Yo espero que rectifiquen, se sabia que iba a haber 2 jornadas economicas, una en cada vuelta. Sabemos que el precio es caro, que estamos en mala racha, que es un puente y que lo dan por la TV pero creo que no deberiamos dejar solo al equipo en un momento asi.

Solo espero que el partido sea un espectaculo y que los que se queden en casa se arrepientan mucho de no haber venido.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #93 el: 07 de Desembre de 2011, 09:27:40 am »
He estado leyendo pro facebook y hay muchos socios que dicen que se quedaran en casa... Yo espero que rectifiquen, se sabia que iba a haber 2 jornadas economicas, una en cada vuelta. Sabemos que el precio es caro, que estamos en mala racha, que es un puente y que lo dan por la TV pero creo que no deberiamos dejar solo al equipo en un momento asi.

Solo espero que el partido sea un espectaculo y que los que se queden en casa se arrepientan mucho de no haber venido.
Es que es así , se sabia que iban a haber 2 jornadas económicas y si el año pasado ya fueron 10 euros, no la iban a poner este a la mitad. Y pienso que es buena ponerla este dia porque ahora que la cosa va mal es cuando ningún socio se debe de quedar en casa. A los que piden que se deberia buscar una ocasión donde el equipo estuviera en mejor racha, difiero de ellos, cuando el equipo va bien y no necesita los puntos es menos importante nuestra asistencia.
Pero cada uno sabe su economía y en que se la puede gastar. Espero que los socios no abandonemos al equipo el próximo sábado.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #94 el: 07 de Desembre de 2011, 09:30:51 am »
Los 2000 de siempre espero que estaremos. Yo  ya tengo las entradas y tengo claro que prefiero gastarme los 10 + 10 euros en esto que no en ir al cine esta semana.

Espero que lleguemos, al menos a los del otro día contra el Murcia...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5203
« Respondre #95 el: 07 de Desembre de 2011, 10:56:43 am »
he pogut parlar amb 8 coneguts q són socis i cap dels 8 anirà al camp, i un altre dubte...crec q serem els 4 banderins, els segurates i algun mes...

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #96 el: 07 de Desembre de 2011, 11:23:59 am »
he pogut parlar amb 8 coneguts q són socis i cap dels 8 anirà al camp, i un altre dubte...crec q serem els 4 banderins, els segurates i algun mes...

Ells ho perden... ;D ;D

Per cert, la entrada es molt maca, sembla que siguem un club serio de una divisio seria i tot...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2229
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #97 el: 07 de Desembre de 2011, 11:55:49 am »
no sé perq ens queixem tan si després a la Assamblea Informativa es va preguntar si volíem 2 jornades econòmiques i es va aprovar que sí pe majoria absolutar. Jo ja no em queixo, simplement puc estar menys desacord amb el dia escollit per a fer la jornada econòmica però ja us dic jo que prefereixo que hi hagi 2 jornades econòmiques i escollir si vull anar al partit o no, q en aquest cas no hi aniré, a que m'apugin 30 € més el carnet de soci.

Ferni no em parlis de Majoria absoluta, pq despres anem de clubs senyors, ja sabem que sempre s'aprova per chapusa absoluta el qui ho ha vist ja sap de que parlo!!

No son formes ni maneres d' un club senyor per aprovar si es fan o no jornades economiques.

Doncs jo soc dels que penso que si em faig soci es per entrar i veure tots els partit, no tots menys dos, sino a TOTS!!
No estoy de acuerdo con lo de chapuza absoluta, creo que es una oportunidad que tenemos los socios para que nos informen de la actualidad deportiva del club y del ejercicio económico ,  cosa que al ser sociedad anónima no estan obligados a hacerlo.
Además dan la oportunidad que la gente aunque sea a "voz o mano alzada" den su opinion. Lo que dice Ferni es que la gran mayoria de la sala calla o lo aprueba, así que todas las voces discordantes que siempre opinan cuando llegan las jornadas pues ya saben, tienen una cita para cambiar este proceder en la asamblea informativa del próximo año.
Yo ya lo he dicho otras veces,  hace la tira de años que siempre nos caen 2 jornadas donde el socio se rasca el bolsillo ¿que es atípico? Seguramente no lo hacen todos los clubes o casi ninguno, pero tampoco creo que te regalen 2 entradas por socio.

Tambien he leido que no es buen momento con el Elche ya que el equipo viene en dinámica negativa, pero si no estoy equivocado la jornada económica recae en exclusiva en el socio ¿no? pues para mi es más importante y necesaria la presencia del socio en las duras que no en las maduras, aquí ya suelen acudir los eventuales.

A veure,  em sembla que t'estas confonent, jo també estic d'acord de que es faci l'assemblea de socis i aficionats del Sabadell, per tot el que dius, jo nomes em queixo de la forma que es desideix si es fa o no jornades economiques, si ho hauras vist saps del que parlo, es desideix per si escolta mes el SI que el No, si som un club serios no son formes,  s'hauria de fer per recompte de vots, per els que som presents a la sala i no per si escolta mes SI que No, com llavors en el Twitter informen que s'ha desidit per unanimitat, que es mentida!!!

Es o no una chapusa!!!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6536
« Respondre #98 el: 07 de Desembre de 2011, 13:26:22 pm »
De les jornades econòmiques no ens en escapem mai, de totes maneres jo hagués esperat a fer-la contra l'Almeria abans que l'Elx, l'altra és de suposar que serà contra el Depor.
Tot i així crèc que 4000 persones estarem al camp, a més l'horari i el bon temps acompanyen més que jugar a la nit.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2726
« Respondre #99 el: 07 de Desembre de 2011, 14:47:50 pm »
Parlem de futbol?. Gràcies!.

Hem d'aprofitar que la defensa de l'Elx vindrà molt tocada i treure'ns l'espina dels darrers resultats.

http://www.marca.com/2011/12/06/futbol/equipos/elche/1323187344.html?a=296e7d34014afd29f5443810bc990ed1&t=1323265545
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!