Es evident que estem en "caiguda lliure", en quant a resultats però també i molt en quant a sensacions i per molt coixí que tinguem això és molt perillós.... I això implica la necessitat d´algun revulsiu al menys en forma de canvi tàctic....
Hem d´assumir la realitat de que el sistema del CE Sabadell és molt vàlid a Segona B (sobretot en els desplaçaments), pero a Segona A és fàcilment contrarrestable per la qualitat dels equips. Aquest any només ha resultat efectiu contra Huesca i Cartagena, dos rivals de la zona baixa, jugant a la NCA i desconeixedors del sistema. Contra el Villarreal B es va tractar d´un partit boig on va decidir l´efectivitat i els partits contra Barça B, Recre i Alcorcón es van guanyar a base de disciplina defensiva i aprofitant al màxim les oportunitats. Es a dir jugant forçosament "a l´italiana", però amb millors resultats.
Jo reconec que fa el joc més vistós, però això de que SEMPRE s´hagi de sortir amb la pilota controlada en defensa, implica MOLT RISC, la defensa acaba estant en tensió i la intranquilitat es transmet a la grada. I discrepo dels comentaris que asseguren que la defensa de l´any passat era millor. Entenc que Olmo és un central "com la copa d´un pi". Redondo és un esplèndid lateral i considero també que Ramírez i Pablo Ruiz estan per sobre de Chapi Arnau i Azparren. El problema és que entre la baixa d´Agustín i la lesió de Pablo Ruiz, Toni Lao ha hagut de jugar sempre fora de la seva posició. En quant a la no renovació de Robles des del primer moment vaig dir que era un GRAN ERROR. A la defensa li falta jugar amb tranquilitat i això s´aconseguiria afiançant a Juanjo Ciércoles com "stopper" i flexibilitzant una mica per no dir molt la "norma inmutable" d´haver de sortir sempre amb pilota controlada encara que t´estiguin atacant 5 davanters a la vegada.
Una altra cosa és que jo adelantaria més a Lanzarote i Aaron Bueno per "oxigenar" la davantera. El dia del Cartagena es va tindre més aquesta sensació i la veritat és que semblava haver-hi molta més "pòlvora" sobre el terreny de joc.
Es pot guanyar, empatar o perdre davant del Elche (un altre gran equip), però com a mínim demano tres coses, INTENSITAT, CONCENTRACIO I INTELIGENCIA....si no és així, en aquest partit i els altres, no ens en sortirem....