Autor Tema: CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores  (Llegit 41049 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re:CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores
« Respondre #100 el: 07 de Desembre de 2011, 14:53:33 pm »
Parece que finalmente van a tener 5 o 6 teoricos titulares lesionados + 2 sancionados. Pero ojo que es el elche, los suplentes son iguales o mejores.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #101 el: 08 de Desembre de 2011, 13:43:29 pm »
Us recomano llegir l'article del Diari Sabadell de l'Axel Torres i despres que cadascu faci el que li dongui la gana VISCA EL SABADELL AMB GENT COM TU AXEL

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8813
  • Gènere: Masculí
« Respondre #102 el: 08 de Desembre de 2011, 15:00:12 pm »
Us recomano llegir l'article del Diari Sabadell de l'Axel Torres i despres que cadascu faci el que li dongui la gana VISCA EL SABADELL AMB GENT COM TU AXEL

Ho pots penjar aquí? jo no el trobo via Internet
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #103 el: 08 de Desembre de 2011, 15:04:00 pm »
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=2268

´´Ser client o ser membre´´, per Axel Torres

08/12/2011

Disfruto molt els matins dels dies en què ens toca jugar només de saber que aquella tarda ens enfrontem a un Celta, a un Deportivo, a un Recreativo de Huelva. És el que havia somiat durant tota una infància en què el partit més important del cap de setmana es jugava a Gandia o a Ontinyent. Em sento orgullós de pertànyer a aquest club quan veig, cada setmana, el nostre nom -el de la nostra ciutat-, els notres colors, els nostres jugadors, per canals de televisió d´àmbit estatal. Fins i tot me´n sento quan perdem. Jo volia viure això, perdre per golejada a Balaídos si cal, però perdre a Balaídos.

Percebo catastrofisme després d´aquests vuit partits sense guanyar i em fa mal. Em fa més mal el catastrofisme que els vuit partits sense guanyar. Suposo que no entenc el futbol, la pertanyença a un club, com molta altra gent a la qual, d´entrada, agraeixo que vingui a l´Estadi abans que es quedi a casa a fer qualsevol altra cosa. Quan perdem, quan juguem malament, quan ens donen un bany com el dia del Córdoba, el meu sentiment no és de cabreig ni de ira cap als jugadors i l´entrenador. Em sento abatut, frustrat, però entenc que ells també se´n senten, i que el nostre deure com a socis i aficionats del club és animar-los, ajudar-los, estar al seu costat en el moment difícil. Algú creu que ells no volen guanyar? Crec que entre tots vam aconseguir l´ascens d´Ipurua, el moment més emotiu de la meva vida en un camp de futbol, i que entre tots hem de gaudir del que estem vivint i fer el possible per donar-li continuitat a aquest somni. I pensar sempre en sumar.

Deia en el primer paràgraf que em sento orgullós de pertànyer a aquest club, i vull tornar a aquesta elecció concreta del terme pertànyer. Per mi, ser soci d´un club de futbol no et dóna dret a exigir. T´entrega la responsabilitat de donar. No és com anar a comprar el pa, que si és dolent et pots queixar i te´n tornen un altre. Aquí no som clients. Som membres. Formem part del club. Empenyem tots junts per tirar-lo endavant, des de la posició de cadascú, des de les possibilitats de cadascú. Si el pa surt dolent, entrem tots a la cuina a fer-ne un de nou.

Ho dic perquè aquesta setmana s´ha generat polèmica amb els preus establerts per la jornada econòmica contra l´Elx. Llegeixo al fòrum, al facebook del club, que molta gent està indignada i es quedarà a casa. Sé que són moments econòmicament difícils, però ser membre d´un club de futbol, tal com ho entenc jo, demana esforços. Aquesta entrada que s´ha de pagar el dissabte no anirà pas a les butxaques dels senyors directius... Són diners que el club necessita per quadrar els comptes. Són diners que tots volem que a final de temporada no faltin. Són diners que, entre tots, hem d´ajudar a aconseguir. I, per descomptat, no cal oblidar que anar o no anar a l´Estadi és molt important des de la perspectiva esportiva de l´equip. No som conscients que aquella segona part contra l´Alcorcón la vam resistir gràcies a les 5.000 persones que empenyien a la Nova Creu Alta? No som conscients que el gol de Lao a l´Alcoià el va fer tot el camp? No és moment ara, que portem vuit partits seguits sense guanyar, d´anar a ajudar, a generar aquell mateix ambient, a intentar sumar per derrotar un equip dificilíssim com és l´Elx?

Si no som capaços de fer aquests esforços, voldrà dir que no mereixem ser a Segona. I com que conec molta gent que estima aquest club i que sé que no només faria aquest, si no molts més... fem-lo, si us plau. Ajudem a l´equip. Ajudem al club. Ara i sempre.

Axel Torres
08/12/2011
Diari de Sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #104 el: 08 de Desembre de 2011, 15:05:29 pm »
Grande Axel Torres! Coincido 100% con todo lo que expone en el artículo!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #105 el: 08 de Desembre de 2011, 16:54:36 pm »
Grandioso, yo tampoco estoy de acuerdo con las jornadas economicas pero me pesa mas el amor por este club, asi que 2 que no fallaremos este sabado, ya tendremos tiempo de quejarnos mas adelante.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #106 el: 08 de Desembre de 2011, 18:36:22 pm »
Molta paraula fàcil.

A Àxel li ha sortit un molt bon article, però és tot molt més simple. Qui consideri que vol pagar la jornada econòmica i veure el partit al camp, que ho faci, que és molt lliure per fer-ho. En canvi, qui no la vulgui pagar, ho podrà veure per MarcaTV sense gastar un duro més de la seva economia familiar i sobre podrà estar calentet al sofà de casa o si va més sobrat de calés, fer-ho a un bar, gastant-se els 15€ en un parell de birres i dues tapes.

Cadascú sap com té la pròpia economia i la de casa seva, i ha de ser conscient del que li convé o no, però la jornada econòmica bé a principi de Desembre, quan molts no hem cobrat la paga doble i els que tenim família per exemple, estem afrontant les despeses de Nadal (es gasta més calés en menjar, joguets per els nens, electricitat per la calefacció, etc). Tot això fa que reconsideris si pots desequilibrar el teu pressupost amb la despesa de 15€ per un partit de futbol que pots veure per la televisió.

També dol molt que un soci de general, com jo, pagués la temporada passada 165€, i en canvi aquesta s'ha sacrificat a pagar 230€, amb un augment del 71% del carnet, amb la crisi que està caient, i que desprès et trobis que fan una jornada econòmica i que pagaràs també més que un soci de gol, ja que no et deixen per aquest partit treure una entrada de gol.

I l'últim, el que em dol més, és que el dissabte, abans de les 16 hores, passis per davant de tribuna i trobis la cua de la guixeta de passis e invitacions plagada de persones que no pagaran entrada, per que entren per el morro i alguns d'ells ni tant sols ser socis.

Jo segurament i emprenyat, potser pagaré la entrada i acabaré entrant al camp, però no em sembla gens correcte com es fan en aquest club aquestes jornades econòmiques, gravant més als socis que  hem fet una mica més d'esforç per pagar un carnet de general (o un de tribuna), per ajudar al club ja que podem. Parla de membre o de client, doncs jo em sento membre, encara que a vegades m'he sentit tractar de simple client.

Per el demés, avui Lanza i Redondo han començat la feina amb el grup, però al final Redondo ha fet treball a part amb Samuel.  :sleep:
« Darrera modificació: 08 de Desembre de 2011, 18:51:47 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #107 el: 08 de Desembre de 2011, 18:57:34 pm »
Molta paraula fàcil.

A Àxel li ha sortit un molt bon article, però és tot molt més simple. Qui consideri que vol pagar la jornada econòmica i veure el partit al camp, que ho faci, que és molt lliure per fer-ho. En canvi, qui no la vulgui pagar, ho podrà veure per MarcaTV sense gastar un duro més de la seva economia familiar i sobre podrà estar calentet al sofà de casa o si va més sobrat de calés, fer-ho a un bar, gastant-se els 15€ en un parell de birres i dues tapes.

Cadascú sap com té la pròpia economia i la de casa seva, i ha de ser conscient del que li convé o no, però la jornada econòmica bé a principi de Desembre, quan molts no hem cobrat la paga doble i els que tenim família per exemple, estem afrontant les despeses de Nadal (es gasta més calés en menjar, joguets per els nens, electricitat per la calefacció, etc). Tot això fa que reconsideris si pots desequilibrar el teu pressupost amb la despesa de 15€ per un partit de futbol que pots veure per la televisió.

També dol molt que un soci de general, com jo, pagués la temporada passada 165€, i en canvi aquesta s'ha sacrificat a pagar 230€, amb un augment del 71% del carnet, amb la crisi que està caient, i que desprès et trobis que fan una jornada econòmica i que pagaràs també més que un soci de gol, ja que no et deixen per aquest partit treure una entrada de gol.

I l'últim, el que em dol més, és que el dissabte, abans de les 16 hores, passis per davant de tribuna i trobis la cua de la guixeta de passis e invitacions plagada de persones que no pagaran entrada, per que entren per el morro i alguns d'ells ni tant sols ser socis.

Jo segurament i emprenyat, potser pagaré la entrada i acabaré entrant al camp, però no em sembla gens correcte com es fan en aquest club aquestes jornades econòmiques, gravant més als socis que  hem fet una mica més d'esforç per pagar un carnet de general (o un de tribuna), per ajudar al club ja que podem. Parla de membre o de client, doncs jo em sento membre, encara que a vegades m'he sentit tractar de simple client.

Per el demés, avui Lanza i Redondo han començat la feina amb el grup, però al final Redondo ha fet treball a part amb Samuel.  :sleep:

Jo també vaig pensar en no anar pero pensar que ja no tornarem a veure futbol a la NCA fins a l'any vinent... em va fer canviar d'opinió.

Pinta malament lo de redondo? Noticia dolentisima.

Crec que sortirem aixi.

Lao           Pablo              Olmo                  Redondo

Ciercoles

Hector                              Juve

Piera                         Baha                             Aaron.

Desconnectat ARLEKINAT1969

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
  • MAI CAMINARAS SOL
« Respondre #108 el: 08 de Desembre de 2011, 18:59:19 pm »
CHAPEAU, AXEL TORRES, aixo es el SABADELL,disabte hi serem els 2000 autentics y pico que hi som sempre en tercera en segona b y ara en segona.Jo entenc que hi hagi algu que li supossi un esforç el tenir que pagar pero aixo ja es questio de cadasqu,pero si al final baixem ,els problemes economics seran pitjors. Totalment identificat amb el AXEL,ho sento pero jo el veig aixi. :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #109 el: 08 de Desembre de 2011, 21:39:47 pm »

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #110 el: 08 de Desembre de 2011, 22:04:14 pm »
Pues yo apuesto por:

De Navas

O.Ramírez  Olmo  Pablo  Redondo

Juanjo

Puchi                 Arteaga

Lanza                               A.Bueno

Baha

Tengo la sensación que con un medio campo formado por Juanjo - H.Simón - Juvenal no sería muy jugón, yo prefiero a Puchi y Arteaga.
Si Lanza está bien que juegue el, si no yo pondría a Piera.
Espero que ya por fin juguemos con extremo en la banda izquierda y que salga A.Bueno que su trabajo lo hace muy bien.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #111 el: 08 de Desembre de 2011, 22:36:01 pm »
Jo no em sé imaginar aquest partit amb 2000 persones al camp, espero que no baixem de les 4000, i també espero sortir del camp amb els 3 punts a la butxaca, això ja es més diícil, tot i que un empat no el donaria com un mal resultat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #112 el: 09 de Desembre de 2011, 06:35:57 am »
Sobre el escrito de Axel Torres, no se. Yo, por ejemplo, aun me estoy pensando el ir o no. Y no por ello soy menos arlequinado, ni cambia por ello mi status sobre el Club.

He vivido ascensos (At. Madrileño a pesar de ser muy pequeño, Crevillente, Mieres, Eibar), pero sobretodo he sufrido como nunca en un campo como en el Lluis Sitjar con tanda de penaltys incluida y por encima de todo he estado en descensos (de Primera a 2A, de 2A a Tercera y el ultimo que vivimos de 2B a Tercera) y nunca, nunca he dejado al Club, nunca he dejado de ser socio, desplazarme y apoyar a los jugadores que han vestido nuestra camiseta llegando infinidad de lunes sin voz al trabajo. Y, sinceramente, con todo lo vivido el hecho de que mañana no vaya al campo porque no me da la gana de pagar va a cambiar nada de esto. Ni me sentiré menos miembro del Club y, sobretodo, me molestaría sobremanera de que alguien así lo pensara. Así de claro.

A ver si va a resultar que alguien que este año es socio y que mañana pagará para ver el partido pero que le ha dado 18 años la espalda al Club es mas miembro que yo...

Me lo sigo pensando si voy o no, porque después como dice Birrero, mucha gente sabemos que van a entrar sin pagar.
« Darrera modificació: 09 de Desembre de 2011, 06:41:00 am per gerlau »
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #113 el: 09 de Desembre de 2011, 08:19:32 am »
Sobre el escrito de Axel Torres, no se. Yo, por ejemplo, aun me estoy pensando el ir o no. Y no por ello soy menos arlequinado, ni cambia por ello mi status sobre el Club.

He vivido ascensos (At. Madrileño a pesar de ser muy pequeño, Crevillente, Mieres, Eibar), pero sobretodo he sufrido como nunca en un campo como en el Lluis Sitjar con tanda de penaltys incluida y por encima de todo he estado en descensos (de Primera a 2A, de 2A a Tercera y el ultimo que vivimos de 2B a Tercera) y nunca, nunca he dejado al Club, nunca he dejado de ser socio, desplazarme y apoyar a los jugadores que han vestido nuestra camiseta llegando infinidad de lunes sin voz al trabajo. Y, sinceramente, con todo lo vivido el hecho de que mañana no vaya al campo porque no me da la gana de pagar va a cambiar nada de esto. Ni me sentiré menos miembro del Club y, sobretodo, me molestaría sobremanera de que alguien así lo pensara. Así de claro.

A ver si va a resultar que alguien que este año es socio y que mañana pagará para ver el partido pero que le ha dado 18 años la espalda al Club es mas miembro que yo...

Me lo sigo pensando si voy o no, porque después como dice Birrero, mucha gente sabemos que van a entrar sin pagar.

Yo solo espero que al final acabeis por ir al estadio, siendo el ultimo partido del  año y un partido tan importante... Por desgracia sabiamos que habria joranda economica 2 partidos esta liga y sabemos que hay muchos enchufados y caraduras que van a entrar por la cara mientras socios de toda la vida tenemos que pagar. Pero en fin, tomaroslo con la mente fria y pensar que ellos jamas van a sentir lo que sentimos nosotros por el club.

De todas formas yo no puedo criticar a quien no quiera ir, esta en su derecho y ni mucho menos va a ser menos arlequinado que los que vayamos, pero si que creo que seria importante estar con el equipo en un momento asi.

Tengo un muy muy buen presentimiento para mañana.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #114 el: 09 de Desembre de 2011, 08:28:14 am »
D'entrada, salvo desgracia familiar o catástrofe nuclear, assistiré al partit contra l'Elx i pagaré religiosament els meus...20 euros.
Sr. Àxel Torres, des d'aquí la meva admiració i més profund respecte, però com a molts dels companys que es mouen per aquest fòrum, que algú des de l'escriptori de casa seva, o des del seu protàtil, es pugui permetre el luxe de titllar al seguidors que no están d'acord amb aquesta jornada econòmica de clients, més que de membres d'aquest club...
Tinc 31 anys, sóc soci de Tribuna des de ja fa més de 15 anys, i cada cop són més els esforços que haig de fer per poder renovar cada any el meu abonament. Aquesta temporada em trobo amb que sóc a Segona A, el que suposa una alegria immensa, però al mateix temps he hagut de pagar si no recordo malament, 430 euros pel carnet. Ara per ara, em trobo que per poder accedir a tres partits  de lliga hauré de pagar 60 euros més... La veritat, és que si algú m'està tractant com un client i no com un membre, és el propi club. Així ho sento. És evident que ningú m'obliga a fer-me soci de tribuna, que tinc opcions més econòmiques, però també poso en valor el fet de col.laborar amb aquest club, del que m'en sento molt membre.   
Sr. Àxel Torres, si jo tingués una nòmina com la que molt presumiblement pot tenir vosté, ni em courien aquests diners, però crec que no costa gaire entrendre que som moltes les persones i fidels seguidors d'aquest club que hem de fer molts números cada mes i que tot i això, no em deixat mai de seguir el nostre club sempre que hem pogut, sobretot, com és el meu cas, a casa. En aquests darrers 15 anys, puc afirmar que m'hauré perdut a l'estadi, entre 4 o 5 partits, per tant a mi lo de membre o client em sona a conya marinera.
Vull des d'aquí donar el meu recolzament a tots aquells "clients" d'aquest club, als que NINGU, absolutament NINGU, té dret a jutjar, ni qüestionar el seu amor aquests colors, per no combregar amb rodes de molí i decidir no pagar un duro més de tots els que ja porta gastats.
« Darrera modificació: 09 de Desembre de 2011, 08:32:40 am per Vicenç »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #115 el: 09 de Desembre de 2011, 08:39:36 am »
Totalment d'acord Vicenç.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #116 el: 09 de Desembre de 2011, 09:09:32 am »
També estic totalment d'acord amb el Vicenç, per cert, tranquil que només seràn 40€, que aquest any nomès en son dues.

Pagaré els meus 10€ ja que soc soci de Gol Nord,  a més aniré al partit amb el Seamus, que ha vingut aquest cap de setmana, ja que ell viu a Irlanda :icon_exclaim: :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #117 el: 09 de Desembre de 2011, 09:23:44 am »
Pel que tinc entés i vaig poder llegir aquest estiu, a l'Assemblea informativa que es va cel.lebrar, es va acordar que el número de jornades econòmiques per aquest any serien tres. Si vaig mal fixat, millor que millor. Merci.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Elx

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #118 el: 09 de Desembre de 2011, 09:34:36 am »
Algu sap si Radio Sabadell oferirà les rodes de premsa dels entrenadors despres del partit?
 Salutacions des d'Elx

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #119 el: 09 de Desembre de 2011, 09:40:52 am »
Algu sap si Radio Sabadell oferirà les rodes de premsa dels entrenadors despres del partit?
 Salutacions des d'Elx

Generalment sempre ho fa sempre i quant les conexions funcionin i des de La NCA solen funcionar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡