Autor Tema: CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores  (Llegit 41017 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores
« Respondre #160 el: 10 de Desembre de 2011, 16:51:53 pm »
primera part molt dolenta
tema entrades jo he entrat amb una de juvenil sense ser-ho i ni han denanat carnet bi res.

perque fa dos partit a casa que no posem l'himne cuan toca???
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #161 el: 10 de Desembre de 2011, 16:58:49 pm »
de moment partit amb poques ocasions, molt igualat i molt treballat. Si seguim així alguna q altre ocasió per obrir el marcador tindrem.
Es nota q aquesta setmana s'ha treballat bastant l'aspecte defensiu, ara falta afilar del centre de camp endavant. llàstima q Lanzarote no estigui gens fi sinó les coses anirien bastant més bé.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #162 el: 10 de Desembre de 2011, 17:08:24 pm »
Baha molt bé avui.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #163 el: 10 de Desembre de 2011, 17:09:46 pm »
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat mss

• President
« Respondre #164 el: 10 de Desembre de 2011, 17:23:16 pm »
Baha molt bé avui.

Penso el mateix

Pero ja s´ha esborrat per Almería :grogi

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #165 el: 10 de Desembre de 2011, 17:57:39 pm »
Hem entrat 15 sense pagar, a tribuna, amb invitacions. Molt trist.

sento vergonya de gent com aquesta, jo no visc a Catalunya i estic pagant el meu carnet a lateral, i orgullós, molt orgullós de ser del Sabadell, a mi ja em poden oferir una invitació al costat del Soteras, q mai l'acceptaria!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #166 el: 10 de Desembre de 2011, 17:58:37 pm »
0-0

Bueno... Un empate con el que va 2º en la liga no esta mal.

Lo más importante es que por fin hemos acabado con la portería a 0.

sento vergonya de gent com tu, jo no visc a Catalunya i estic pagant el meu carnet a lateral, i orgullós, molt orgullós de ser del Sabadell, a mi ja em poden oferir una invitació al costat del Soteras, q mai l'acceptaria!
Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #167 el: 10 de Desembre de 2011, 17:58:50 pm »
Com a positiu em sapigut donar la cara davant el segon classificat, em millorat molt l'aspecte defensiu, a dures penes ens han creat ocasions i en general tampoc a sigut un partit en el qual hagim patit en excés.

Com a negatiu seguim siguent un equip totalment nul en atac, sense cap idea a la q sobrepassem el cercle central. Lanzarote está molt espés, Baha sol no pot fer res i segueix sense convence'm i la única referència ofensiva en el dia d'avui a sigut Arteaga q a intentat algun xut inocent desde fora de l'àrea.

En fi, un puntet q tal hi com ens estaven anant les coses encara el podem donar per bo.
Propera parada : ALMERIA.

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #168 el: 10 de Desembre de 2011, 18:00:10 pm »
Miro los partidos que estan por venir y no veo cuando vamos a poder ganar.
Yo creo que hasta que no vengan Las palmas no podremos ganar; ojala me equivoque....

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #169 el: 10 de Desembre de 2011, 18:01:36 pm »

- Ni m'importa
- Ni molt menys em fas cap enveja
- Ni tens motius per a criticar.ho, del contrari no les hauries acceptat.
- Ni considero q sigui el lloc adient per parlat d'aquests temes.

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #170 el: 10 de Desembre de 2011, 18:02:25 pm »
A grandes rasgos...

1. La entrada ha sido muy pobre (era de esperar) se ha visto el campo muy vacio
2.Un punto importante contra un rival que no es de nuestra liga.
3.He visto al equipo más entero y me ha gustado pero sigo sin entender porque incluso en faltas cerca del area pasamos el balón atras..

4.Baha ya va sacando destellos
No surrender...

Desconnectat mss

• President
« Respondre #171 el: 10 de Desembre de 2011, 18:02:36 pm »
Miro los partidos que estan por venir y no veo cuando vamos a poder ganar.
Yo creo que hasta que no vengan Las palmas no podremos ganar; ojala me equivoque....

Las Palmas? Otro cañón, antes el Numancia que Las Palmas

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #172 el: 10 de Desembre de 2011, 18:02:43 pm »
Vamos a ser realistas.

Lo positivo de hoy es consecuencia de lo negativo de hoy, por lo tanto no se hasta que punto es positivo.

No hemos encajado goles, hemos estado más sólidos defensivamente, pero a consecuencia de esto hemos estado totalmente nulos en ataque, ninguna ocasión clara en todo el partido.

Por lo tanto una cosa por otra, y 1 punto más.

A seguir sumando.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #173 el: 10 de Desembre de 2011, 18:35:13 pm »
Pues yo es lo que queria, acabar un partido a 0. Madre mia, que triste que estos equipos esten arriba, Elche, hercules.

No daban ni 2 pases, y adeams no dejaban darlos, faltitas, interrupciones, se tiraban, gritaban!!! Que imagen mas lamentable dan estos equipos de verdad. Tendrian que aprender de otros como el Cordoba que vienen a jugar y mucho. Espero que ninguno de estos dos este en primera el año que viene, porque me parece lamentable su modo de jugar.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #174 el: 10 de Desembre de 2011, 18:51:46 pm »
Yo también quería un partido como estos j****! un partido de la CATEGORÍA, de 0-0 y con igualdad, jugando con contundencia, con cabeza e inteligencia, sin conceder nada a un rival que con poco te puede matar como tantas veces nos ha pasado. Una vez que tengamos la defensa en condiciones ya podremos preocuparnos del ataque y volver a intentar jugar como sabemos, pero este partido era necesario para no entrar en una dinámica que nos hiciera ser la cenicienta de la categoría por no querer jugar como juegan los otros 21 equipos de la categoría, entre ellos los 2 primeros. El juego combinativo es lo que nos ha traído hasta aquí, pero estábamos arriesgando demasiado queriendo jugar siempre así siendo un recién ascendidoc con poco presupuesto, con jugadores sin experiencia en Segunda y sobretodo con tantas bajas. Con Carreras ya tendremos tiempo de jugar como queramos, pero necesitamos mantenernos este año para consolidarnos y volver a ser lo que fuimos. Muy satisfecho, Visca el Sabadell!  :beer2

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #175 el: 10 de Desembre de 2011, 18:52:17 pm »
Partit fluixet i 1 punt mes. Els meus calculs abans d'acabar la primera volta eran 1 punt avui, un altre amb el Valladolid i els 3 amb Las Palmas i acabar amb 28 punts, començar puntuan a Osca i a partir d'aqui intentar fer la feina lo abans posible perque el final de lliga será molt complicat.
Hem tornat !

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #176 el: 10 de Desembre de 2011, 18:54:00 pm »
Doncs tot i que ens feia molta falta guanyar, jo no me n´he anat amb males sensacions. S´ha fet un partit molt seriós a nivell defensiu, que era el que a mi més em preocupava, amb un Pablo Ruiz excel.lent i tampoc l´Elche (que és un bon equip, encara que potser no hi hagi semblat del tot), tampoc ens ha deixat arrivar en condicions, sense oblidar el perill que tenen en jugades de estratègia. Pensem que l´equip ilicità només havia perdut en 2 desplaçaments.  S´ha complert ben bé allò de "si no pots guanyar un partit, l´has de saber empatar".... :mmmm

El problema en atac?   Tampoc a Baha li han arrivat pilotes en condicions....Tot i així, veig imprescindible un reforç al mercat d´hivern per incrementar la "pòlvora" en aquesta línia.  A veure si els amics mexicans s´enrollen bé amb l´esponsorització  :xin-xin

Esperem que la resta de resultats acompanyen i ja faltarà una mica menys pels 50 punts, tot i que molt possiblement siguin necessaris menys punts per la permanència (pensem que abans de començar la jornada, 15 punts marcaven la salvació en 16 jornades, és a dir una projecció de 40 punts). Tot i que alguns d´aquests equips s´espavilin, penso que amb 45 punts un equip estarà salvat aquesta temporada. :ok

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #177 el: 10 de Desembre de 2011, 19:04:32 pm »
  Un punt que no deixa content a ningú i ja són  9 jornades sense guanyar. A nivell defensiu molt millor amb l'imatge de l'equip amb un Pablo Ruiz que té que jugar si o si. També a sigut una sorpresa l'Olmo a la banqueta. De mitg camp cap endavant   hem estat  nuls. I la sensació que dóna l'equip és d'una manca de gol alarmant. Al Baha se l'ha vist una mica millor però encara mancat físicament i massa desasistit. Lo més negatiu no recordo cap parada del porter de l'Elx. Així és imposible fer un gol. Costarà sang i llàgrimes mantenir la categoria.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #178 el: 10 de Desembre de 2011, 19:14:14 pm »
 :scut :bandera :bandera

Home jo em miro el partit amb positiu, no em encaixat gols em tret un punt tal i com estan les coses s'ha de millorar amb la vesant atacant Baha no li arriben pilotes i no es jugador per corre Lanzarote no esta gaire fi Aaron no es el mateix que al començament de la temporada, potser els equips ja els marquen mes, la defensa per mi a estat molt solida amb unes petites errades que han fet glassa'r el cor a mes d'un Pablo Ruiz per a mi un dels millors junt amb L'Oscar Ramirez i com no el Sant que a tret una pilota que ja la veia dintre, en fi el que dic em sumat i ara a preparar-nos per guanyar.

Segons Soteras els socis an respost amb el pagament de la Jornada economica els que en Fallat son els que solen anar pagant l'entrada que avui per el pont o per el que sigui no hi han anat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #179 el: 10 de Desembre de 2011, 19:24:41 pm »
No entenc com encara es poden llegir per aquí comentaris com que s'havia de guanyar o que la primera part ha estat dolenta. Ha sigut un senyor partit defensivament parlant, i qui ho negui estarà faltant a la vertitat. I quin partidàs del senyor Pablo Ruiz que ha tret absolutament TOTES les boles que han vingut per alt. Dona una seguretat i una temprança a la defensa aquest tio, que ja veniem necesitant desde temps enrere, i que crec que si les lesions el respecten i Carreras se n'adona, a partir d'avui la cosa cambiarà en certa manera. També estelar un Juanjo Ciércoles que estaba en totes, no hi havia una pilota a tres quarts de camp que no lluites i no intentés robar encara que el deixessin enrere.
D'altra banda, és cert que ha faltat una mica més d'encert a dalt, sobretot a l'inici de la segona meitat, on hem creat durant el primer quart dos o tres situacions de superioretat numèrica que es podrien haver aprofitat molt millor. No cal dir, clar, que algunes no s'han pogut aprofitar per tenir davant un equip tant brut i marrullero com l'Elx, que en quant podia ens aturava mitjant faltes i demés.
Però el que comptava i el que compta és el punt aconseguit (a la fi) davant d'un equip que se suposa ha d'estar a la zona alta de la classificació. La demostració de que no tot serien partits com els del Còrdova o el Celta i que realment en podiem fer un de seriós i contundent. S'ha posat de manifest que Carreras avui anava a treure un punt com a mínim amb l'onze, i així ha quedat pale amb un joc que no ha pres els riscos innecesaris d'altres ocasions (veure treure una bola per alt era ben difícil a la NCA per part del CE) i que ha sabut aprofitar les seves virtuts per fer-se fort i treure un magnífic empat sense gols que esperem indiqui l'inici d'una nova tendència. No podia ser estar encaixant cada partit contra un gran 3 o 4 gols... estava ben clar.