Autor Tema: CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores  (Llegit 41005 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
Re:CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores
« Respondre #180 el: 10 de Desembre de 2011, 19:26:02 pm »
potser si que falta un 9 (dificil de trobar ara a bon preu) pero si es el que hem de fitxar, potser donar la baixa a un altre, no sería massa compensada una plantilla amb 4 devanters centres.
Hem tornat !

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #181 el: 10 de Desembre de 2011, 19:37:08 pm »
Bueno, el partido no ha sido nada del otro mundo, no hemos tirado a puerta, pero tampoco el Elche que venia en racha nos ha hecho ningun daño. Hoy hemos desarrollado lo que últimamente veniamos pidiendo todos, ser más prácticos que plásticos.
Muy bien la defensa, sobretodo Pablo Ruiz y Bermudo.
Una duda el cambio Juanjo por Hector Simon ¿ha sido táctico o por lesion? La verdad es que Hector ha perdido pelotas comprometidas y no ha estado bien, Juanjo tampoco lo ha mejorado, ultimamente no me convence ninguno de los 2 en la posición de pivote.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
  • Gènere: Masculí
« Respondre #182 el: 10 de Desembre de 2011, 20:01:39 pm »
Jo donc el punt per bo, davant el rival que teniem avui, tot i que m'esperava més de l'Elx, potser es pensaven que els hi sortiria un partit com quan va venir el còrdova aquí, com ja s'ha comentat s'ha millorat a la defensa, però a la davantera falta molta pólvora, total, un puntet menys per la permanència.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #183 el: 10 de Desembre de 2011, 20:09:29 pm »

Haver empatat a casa contra l'Elx, un equip que a hores d'ara va segón a la classificació, no és un mal resultat, tampoc bò, pero no és un mal resultat. Total, és un puntet més i la permanència matemàtica, és un pèl més a prop. L'Elx tampoc és tan ferotge com alguns el pintaven, un Sabadell una mica més equilibrat, probablement hagués guanyat als ilicitants. Per cert, la davantera arlequinada, avui ha sigut una nulitat total, però avui s'ha millorat una mica en defensa, que ja tocava...  :scut :bandera :scut

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #184 el: 10 de Desembre de 2011, 20:16:30 pm »
Yo alucino con algunos comentarios de los aficionados de lelche. Que han jugado mejor, que han sido superiores, que el equipo ha jugado bien. Madre mia si su manera de ver el futbol es esa. Con los buenos equipos que hay en esta categoria no entiendo como pueden estar esos 2 arriba.

Por cierto, tremendo pablo ruiz, cuando vuelva agustin... o con olmo, buena pareja de centrales.

En almeria, porteria a 0 y si podemos colocar alguna, y 3 puntitos.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #185 el: 10 de Desembre de 2011, 20:21:08 pm »
Tenim 24 punts, i això és el 48% de l'objectiu dels 50 que marcarà segurament la salvació i avui ens visitava un equip situat en segona posició, amb un equip fet per a l'ascens i que a més venia d'una ratxa de 9 partits sense perdre. Amb els ulls tancats firmava el resultat que s'ha donat, encara que m'esperava més patiments dels que hem passat.

M'ha sorprès molt que Olmo i Redondo no juguessin, crec que Pablo Ruiz ho ha fet força bé, però també crec que amb Olmo haguessin fet la millor parella de centrals que podem tenir. Acompanyats a la banda esquerra per Redondo i a la dreta ja dubto una mica més entre Ramírez i Lao, serien la meva defensa desitjada.

En el mig defensiu, no sé si Carreras no li ha agradat gaire les accions d'Hèctor Simón o que ha passat quelcom que no sabem al jugador, però a mi, personalment no m'ha convençut. Del demés, cap a davant poquet hem tingut, però s'han intentat algunes jugades interessants.

Tenim 9 punts per sobre el descens, i és el que compta.

I en el tema d'invitacions, jornada econòmica i demés... LAMENTABLE. He pagat una entrada de soci de general, i desprès he anat a localitzar algun dels que habitualment cola gent a l'estadi, i ha colat a alguna persona. També he localitzat a gent amb invitacions per tribuna, i he recollit algunes per tornar a portar-les personalment a Soteras, enviar-les a altres directius o que se jo que collons més fer per que s'acabi aquesta m****.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #186 el: 11 de Desembre de 2011, 00:20:03 am »
Tenim 24 punts, i això és el 48% de l'objectiu dels 50 que marcarà segurament la salvació i avui ens visitava un equip situat en segona posició, amb un equip fet per a l'ascens i que a més venia d'una ratxa de 9 partits sense perdre. Amb els ulls tancats firmava el resultat que s'ha donat, encara que m'esperava més patiments dels que hem passat.

M'ha sorprès molt que Olmo i Redondo no juguessin, crec que Pablo Ruiz ho ha fet força bé, però també crec que amb Olmo haguessin fet la millor parella de centrals que podem tenir. Acompanyats a la banda esquerra per Redondo i a la dreta ja dubto una mica més entre Ramírez i Lao, serien la meva defensa desitjada.

En el mig defensiu, no sé si Carreras no li ha agradat gaire les accions d'Hèctor Simón o que ha passat quelcom que no sabem al jugador, però a mi, personalment no m'ha convençut. Del demés, cap a davant poquet hem tingut, però s'han intentat algunes jugades interessants.

Tenim 9 punts per sobre el descens, i és el que compta.

I en el tema d'invitacions, jornada econòmica i demés... LAMENTABLE. He pagat una entrada de soci de general, i desprès he anat a localitzar algun dels que habitualment cola gent a l'estadi, i ha colat a alguna persona. També he localitzat a gent amb invitacions per tribuna, i he recollit algunes per tornar a portar-les personalment a Soteras, enviar-les a altres directius o que se jo que collons més fer per que s'acabi aquesta m****.

una cosa y a que emos jugado nosotros si no emos llegado ni una vez y como comentan asta las faltas se tiraban hacia tras .

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #187 el: 11 de Desembre de 2011, 01:13:19 am »
Almenys, crec que és de justícia destacar la fortalesa mental d'un equip que venia de ser golejat, rodejat de molts dubtes i tot plegat davant d'un Elx que no ha estat tan fiero como lo pintaban. Avui, tot i que hem estat negats davat de porta, hem recuperat una mica d'ordre i hem donat molta més sensació d'equip. A veure si som capaços de seguir sumant a Almeria.
Portem 9 jornades sense guanyar i... Per flipar! Estem a mitja taula i inclús diria gaudint d'una certa estabilitat, sense massa angoixes. Només que haguéssim guanyat dos d'aquests nou partits... On seríem??? Sincerament crec que tot plegat diu molt poquet del nivell d'aquesta Segona A, i començo a pensar que inclús amb menys de 50 punts es podrà salvar la categoria.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #188 el: 11 de Desembre de 2011, 03:39:18 am »
una cosa y a que emos jugado nosotros si no emos llegado ni una vez y como comentan asta las faltas se tiraban hacia tras .

A no salir goleados contra un grande. Quitando al Recre (1-0) y Depor (2-1), ambos resultados del arranque, últimamente cuando nos enfrentábamos a uno nos caían por todos lados. Sólo es necesario ver el 0-3 contra el Córdoba o el 4-1 contra el Celta.

Si eso no os parece suficiente motivo, el de sacar los puntos que se pueda contra los de arriba y además no encajar... pues no sé que esperáis realmente.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #189 el: 11 de Desembre de 2011, 11:27:54 am »
Yo solo puntualizo dos quejas,la falta de pegada y la pobre entrada de publico al campo,2600 personas penoso. :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :weep: :weep: :weep:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #190 el: 11 de Desembre de 2011, 11:49:53 am »
Yo solo puntualizo dos quejas,la falta de pegada y la pobre entrada de publico al campo,2600 personas penoso. :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :weep: :weep: :weep:

De todos modos, a mi me pareció ver algo más de entrada, visualmente la situaría entorno de los 3.000-3.250....Cuando hablábamos de las famosas entradas de 2000 en Segunda B, recuerdo que se veía mucho más "cemento". Hay que tener en cuanto a la hora de hacer el recuento, que parte del público llegó tarde al estadio debido a la temprana hora del partido.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #191 el: 11 de Desembre de 2011, 11:58:18 am »
El millor d'ahir va ser el retorn de Bermudo al bon joc i el descobriment de Pablo Ruiz, mare miva quin par de defenses tenim, el Bermudo està callant moltes boques em sembla a mi.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #192 el: 11 de Desembre de 2011, 13:43:09 pm »
Bueno lo importante jornada tras jornada es que estamos a 9 puntos del descenso, y para los optimistas, a 4 puntos del ascenso.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #193 el: 11 de Desembre de 2011, 14:03:23 pm »
Quedan 4 jornadas para acabar la primera vuelta y la salvacion esta en 15 puntos. Si seguimos asi la proporcion en estas 4 jronadas seria de 19-20 puntos y de seguir asi la salvacion podria estar en los 45 de sobras, es decir, faltarian 21. Y aun nos quedan 4 jornadas de las que como minimo espero saquemos 4 puntos, nos pondriamos con 28, seguiriamos seguramente a 8-9 del descenso. Creo que este año la salvacion estara garantizada con 44 puntos.....

Es increible que tras 9 partidos sin ganar le saquemos 9 al descenso y solo a 4 de la promocion, que igualdad. Si consiguieramos ganar algun partido de tanto en tanto...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #194 el: 11 de Desembre de 2011, 15:32:46 pm »

De todos modos, a mi me pareció ver algo más de entrada, visualmente la situaría entorno de los 3.000-3.250....Cuando hablábamos de las famosas entradas de 2000 en Segunda B, recuerdo que se veía mucho más "cemento". Hay que tener en cuanto a la hora de hacer el recuento, que parte del público llegó tarde al estadio debido a la temprana hora del partido.
Si , coincido que las entradas en los últimos partidos estan siendo lamentables. Sobre los socios que no vinieron no comparto su postura, pero la respeto, yo no soy nadie para decir si pueden destinar un extra más para ayudar al CE Sabadell, bastante han hecho con sacarse el carnet para todo el año, pero ¿Y el resto de la ciudad y comarca? ¿Donde estan todos los que decian si suben seguro que voy? Que yo sepa ayer la entrada para ellos era el mismo precio de siempre, y que yo sepa nos visitaba el segundo clasificado que llegaba como el equipo más en forma de las últimas jornadas.... Pues nada, es lo que quiere esta ciudad, pasear la camiseta del Barça o del Madrid, llenar los bares viendo estos partidos, poner resultados en las porras... pero pasando del equipo de la ciudad, que 18 años despues recibe equipos profesionales.
Será dificil con este apoyo consolidarnos y por tanto vamos a disfrutar los 2000 de siempre este momento, porque pronto tendremos que visitar los campos conocidos de los últimos años, eso si para nosotros en tercera, en segunda o en primera Força Sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #195 el: 11 de Desembre de 2011, 15:38:45 pm »

Si , coincido que las entradas en los últimos partidos estan siendo lamentables. Sobre los socios que no vinieron no comparto su postura, pero la respeto, yo no soy nadie para decir si pueden destinar un extra más para ayudar al CE Sabadell, bastante han hecho con sacarse el carnet para todo el año, pero ¿Y el resto de la ciudad y comarca? ¿Donde estan todos los que decian si suben seguro que voy? Que yo sepa ayer la entrada para ellos era el mismo precio de siempre, y que yo sepa nos visitaba el segundo clasificado que llegaba como el equipo más en forma de las últimas jornadas.... Pues nada, es lo que quiere esta ciudad, pasear la camiseta del Barça o del Madrid, llenar los bares viendo estos partidos, poner resultados en las porras... pero pasando del equipo de la ciudad, que 18 años despues recibe equipos profesionales.
Será dificil con este apoyo consolidarnos y por tanto vamos a disfrutar los 2000 de siempre este momento, porque pronto tendremos que visitar los campos conocidos de los últimos años, eso si para nosotros en tercera, en segunda o en primera Força Sabadell

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #196 el: 11 de Desembre de 2011, 15:54:58 pm »
 :scut :bandera :bandera

Això ha passat i pasará sempre quant les coses no funcionen com al principi la gent es desinfla, especialment els que venen pagant que per aquesta raò no es fan socis doncs no es veuen obligats per un carnet ara que ve l'hivern ja veureu que les entrades baixaran especialment si es fa de nit i amb mal temps cap al final de temporada si les coses funcionen mes o menys be tornarà i si no van del tot be doncs ja els hem vist prou. :mmmm

Sabadell - Elx
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #197 el: 11 de Desembre de 2011, 16:41:47 pm »
Buen punto, se ha de valorar mucho que hemos dejado la portería a cero ante un rival bastante fuerte, os recuerdo que el año pasado jugaron play-off.

Ya llegaremos mejor al ataque contra otros equipos, no debe preocuparnos, pero no estaría nada mal  probar un pequeño cambio en el sistema jugando un 4-2-3-1 con Florian y Baha a la vez, puede dar bastante resultado y mejoría a estos 2 jugadores que parecen no encajar mucho en el sistema actual.

No sé lo ocurrido con H.Simón, perdía muchos balones y muy desubicado, bien que Carreras lo detectó rápido y gran partido de Juanjo, ejerciendo de stopper y haciendo faltas tácticas cortando mucho peligro. Pablo Ruiz estuvo magnifico y Bermudo también me gustó, buen trabajo.

Menudo pique tenía Lanza con Palanca, nuestro jugador estuvo muy caliente durante el partido, motivo por el que le faltó inspiración.
Por cierto, jugadón de Oscar Ramirez, me tuve que levantar del asiento junto con casi todo el estadio y aplaudirle, lástima que se le escapara por poco.

A ver que tal el Almeria...
@javi_gt86

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #198 el: 11 de Desembre de 2011, 17:37:03 pm »
Buen punto conseguido en un partido que en muchas fases aburría y parecía un partido de segunda B. Muy bien Pablo Ruiz. Yo probaría con la defensa Ramírez, Olmo, Pablo Ruiz y Redondo. Creo que es la más equilibrada que tenemos con dos laterales muy ofensivos y dos buenos centrales en el uno contra uno, de cabeza y en la salida de balón. A Lao lo dejaría descansar a pesar del partidazo que se marcó ayer. Apuntalando el equipo atrás defensivamente es como el equipo volverá a coger confianza.

Me sorprende que no se haya hablado del árbitro aún. Horroroso!!! No influyó para nada en el resultado pero hubo muy poco tiempo efectivo de juego porque lo pitaba todo, cada vez que alguien se tiraba al suelo o chillaba era falta. Así era imposible tener continuidad en el juego que es lo que le interesa al Sabadell. No vi un partido tan duro como para pitar 35 o 40 faltas... podía haber dejado jugar mucho más. Además tenía fallos incomprensibles. Increíble que el señor Pino Zamorano haya pitado en 1ª división.

Bueno... ahora a intentar sacar algo de Almería
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #199 el: 11 de Desembre de 2011, 18:13:23 pm »

De acuerdo en todo contigo excepto en lo de "volver a los campos conocidos".  La categoría hay que mantenerla como sea, con 1.500, 2.000 o 8.000 y además podemos hacerlo, pues estoy convencido de que ya hemos conseguidos más de la mitad de puntos necesarios para ello y esto con una plantilla destrozada por las lesiones.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.