És raonable que hi hagi invitacions, com per exemple si el pare de Puigdoller vol venir al partit, no trobo bé que se li digui a Puchi que el seu pare ha de pagar. Ídem tots els jugadors, ídem pare-mare-novia etc de tots els jugadors... I de Lluís Carreras... I si el germà del Sr Soteras vol anar al partit, no sé fins a quin punt el presi li ha de dir "No, avui has de pagar 50€ per venir a tribuna, no et deixo passar".
Ara bé, cal establir un tope... Però clar, suposo que si es vol colar a algú, es seguirà colant. Jo mateix vaig poder entrar gratis de 2 maneres diferents, una per anar de franc a Gol Sud i l'altra per anar de franc a Tribuna... però vaig pagar i vaig anar a Gol Nord, com a bon Saballut.
I no sé si és la tal Gina o no, em sembla que sí és ella, però a Girona ens va oferir entrades a un bon grapat d'arlequinats que feiem cua per comprar-ne una, ens les va donar gratis i sense conèixer-nos perquè "ja que podia tenir el detall, no li costava res". Això ho vaig veure un punt positiu, i això que jo no vaig agafar i novament vaig tenir entrar de franc a Girona... En aquest cas, vaig tenir fins a 3 opcions per entrar al camp sense pagar. Però és clar, una altra cosa és quan és jornada econòmica...