Isa Montilla. Me va haver d'atendre telefonicament i el club ha millorat molt en este aspecte, informació clara i preccissa la que me va donar. Un 10 per ella. Potser és molt alta la nota, però acostumat al sàtrapa indocumentat que feia atenció al client, la diferència és bestial.
Marta Soteras. Com que Isa me va dir que també era un bon actiu, vaig posar-la a prova telefònicament i se va sortir amb nota. Jo pensava que era una simple enxufada i la tia me va solventar força bé les meues dubtes. Un 7'5 per ella.
Àlvar Montoliu. He estat observant la seua faena i per tot el que he vist, mereix un 8, notable. El tio ha estat treballant molt fort a pesar d'arribar tard i està complint amb les meues espectatives.
Xavier Monclús. Ha estat treballant força bé a pesar de que s'ha trobat amb molts pals a les rodes. A vore si el peix més gros que le han adjudicat, l'ampliació de capital, també el sap despeçar bé i s'acabe pujant nota del Bé que le pose ara.
I per a mostra un botó. A través del facebook i twitter, els que acostumaven a entrar de gorra, a traure material del club sense pagar, els endollats varis i els nebots de la gina casi m'insulten a diari. Açò vol dir que el club comence a funcionar. I me posa palot, realment.
Acabe amb un Ramos, Ribas foteu el camp i amb un Carles Soy i Gina, dixeu de manegar per el club, que si no fote també un poc de canya, no vos creureu que el post va de veres.