Autor Tema: Felicitar a les noves incorporacions  (Llegit 8358 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Felicitar a les noves incorporacions
« el: 21 de Novembre de 2011, 12:44:25 pm »
Isa Montilla. Me va haver d'atendre telefonicament i el club ha millorat molt en este aspecte, informació clara i preccissa la que me va donar. Un 10 per ella. Potser és molt alta la nota, però acostumat al sàtrapa indocumentat que feia atenció al client, la diferència és bestial.

Marta Soteras. Com que Isa me va dir que també era un bon actiu, vaig posar-la a prova telefònicament i se va sortir amb nota. Jo pensava que era una simple enxufada i la tia me va solventar força bé les meues dubtes. Un 7'5 per ella.

Àlvar Montoliu. He estat observant la seua faena i per tot el que he vist, mereix un 8, notable. El tio ha estat treballant molt fort a pesar d'arribar tard i està complint amb les meues espectatives.

Xavier Monclús. Ha estat treballant força bé a pesar de que s'ha trobat amb molts pals a les rodes. A vore si el peix més gros que le han adjudicat, l'ampliació de capital, també el sap despeçar bé i s'acabe pujant nota del Bé que le pose ara.

I per a mostra un botó. A través del facebook i twitter, els que acostumaven a entrar de gorra, a traure material del club sense pagar, els endollats varis i els nebots de la gina casi m'insulten a diari. Açò vol dir que el club comence a funcionar. I me posa palot, realment.  :mml:
Acabe amb un Ramos, Ribas foteu el camp i amb un Carles Soy i Gina, dixeu de manegar per el club, que si no fote també un poc de canya, no vos creureu que el post va de veres.
« Darrera modificació: 21 de Novembre de 2011, 12:48:28 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
Re:Felicitar a les noves incorporacions
« Respondre #1 el: 21 de Novembre de 2011, 13:35:26 pm »
sí senyor!!!per un Sabadell més professional, més modern i més just!

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #2 el: 10 de Desembre de 2011, 17:22:02 pm »
Molt trist avui. La tal Gina entrant a nebots a sac. Entre ells el conegudissim jordix.  :whistle:
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #3 el: 10 de Desembre de 2011, 17:58:08 pm »

:malament :malament :malament
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #4 el: 10 de Desembre de 2011, 18:33:01 pm »
Lamentable. Que el señor Soteras luego siga pidiendo a los socios un esfuerzo y mientras, gente entrando por la cara. 
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #5 el: 10 de Desembre de 2011, 19:02:05 pm »
Yo también podría haber sido nieto de la Gina por una tarde, pero es que me da tanta pena lo que hace, que he preferido quedarme en casa.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #6 el: 11 de Desembre de 2011, 16:52:06 pm »
Ni estando en Segunda nos libramos de esa gente  pffff :  :ostres. Y lo peor que con el morro que le ponen se pensarán que son importantes
@javi_gt86

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 11 de Desembre de 2011, 18:24:42 pm »
Ni estando en Segunda nos libramos de esa gente  pffff :  :ostres. Y lo peor que con el morro que le ponen se pensarán que son importantes

A tots els camps per interès " oficial" entra gent de gorra, jo mateix vaig entrar al mini de gratis i a tribuna o sigui.... :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #8 el: 12 de Desembre de 2011, 00:12:27 am »

A tots els camps per interès " oficial" entra gent de gorra, jo mateix vaig entrar al mini de gratis i a tribuna o sigui.... :mmmm

Como dicen Inda esto no es cosa del Sabadell, sino que en todos los campos de todas las categorías existen estas injustícias.

Así va el fútbol hoy en día.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 12 de Desembre de 2011, 08:20:22 am »
Maneres de conseguir invitacions:
-Nebot de la Gina. Que los comence a canviar per nets, collona, que canta molt. Però encara funciona, desgraciadament. Un dels beneficiaris caçats ahir, el inefable jordix.
-Amic del Ramos. Amb carnet d'entrenador sense ser entrenador nacional, conec a un va aconseguir una invitació amb este métode.
-De l'ajuntament. Nova modalitat. Conixes a algú del departament d'esports i te les regalen com a xurros.
-Rivas. Sistema de capa caiguda, per que han vist el percal i l'estan controlant més.
-Carles Soy. Sistema també a la baixa, ja que l'estan també calçant

Tema invitacions de jugadors locals, visitants i patrocinadors, no se pot fer res, no se les pot tenir cabrejats, però s'ha de tenir cuidado i que no se veja tant, collona.
Jo mateix, vaig pagar una entrada de general, on me coloco últimament, en canvi vaig acabar a tribuna amb una invitació, amb l'objectiu de complir jo amb el club i que eixa invitació no caigués en mans de cap altri aprofitat. *** *** ******* *** ***.
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2011, 13:47:28 pm per WebTeam SBD »
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #10 el: 12 de Desembre de 2011, 09:11:58 am »
Yo conozco a 2 personas que no son NI SOCIOS y entraron por el morro a TRIBUNA.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #11 el: 12 de Desembre de 2011, 09:25:06 am »
Yo conozco a 2 personas que no son NI SOCIOS y entraron por el morro a TRIBUNA.

Com be presumeix la nostre directiva, som un equip senyor, que s'enburla de tots els socis :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Quina vergonya, aquesta és la gran tristesa del nostre club :icon_exclaim:
« Darrera modificació: 12 de Desembre de 2011, 09:51:36 am per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #12 el: 12 de Desembre de 2011, 10:17:50 am »
Quanta raó teniu. I es que aixó sembla allò del "Lo dejó atado y bien atado".

Desconnectat Dani

• Aleví
  • Missatges: 93
« Respondre #13 el: 12 de Desembre de 2011, 14:00:42 pm »
Maneres de conseguir invitacions:
-Nebot de la Gina. Que los comence a canviar per nets, collona, que canta molt. Però encara funciona, desgraciadament. Un dels beneficiaris caçats ahir, el inefable jordix.
-Amic del Ramos. Amb carnet d'entrenador sense ser entrenador nacional, conec a un va aconseguir una invitació amb este métode.
-De l'ajuntament. Nova modalitat. Conixes a algú del departament d'esports i te les regalen com a xurros.
-Rivas. Sistema de capa caiguda, per que han vist el percal i l'estan controlant més.
-Carles Soy. Sistema també a la baixa, ja que l'estan també calçant

Tema invitacions de jugadors locals, visitants i patrocinadors, no se pot fer res, no se les pot tenir cabrejats, però s'ha de tenir cuidado i que no se veja tant, collona.
Jo mateix, vaig pagar una entrada de general, on me coloco últimament, en canvi vaig acabar a tribuna amb una invitació, amb l'objectiu de complir jo amb el club i que eixa invitació no caigués en mans de cap altri aprofitat. *** *** ******* *** ***.

Buenos días Sexeibirra,

Me gustaria proponerte que en la próxima assamblea de socis, en el punto de ruegos y preguntas, expongas delante de todos los directivos y demás socios, toda la información que posees, para asi acabar ya de una vez con todo esto, o por lo menos que se le caiga la cara de verguenza a esta gentuza. Te hablo desde la ignorancia, ya que quizas lo hayas hecho saber en alguna otra asamblea y no te hayan hecho ni caso.

Y sino, me presto voluntario a ayudarte en lo que necesites.

Un saludo y gracias por informarnos a todos los socios que leemos el foro, de todo esto.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 12 de Desembre de 2011, 14:43:18 pm »
No soc soci, Dani, per que visc lluny de Catalunya, pero jo sempre pago les meues entrades.
Lo que no es normal és que vos diguen que s'ha de pagar i després gent que ni és socia entre de gorra.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #15 el: 12 de Desembre de 2011, 16:29:33 pm »
Tant que es critica a qui que tots entren de gorra ,nose pero es la meva opinió surten periodistes i fotografs com a champiñons ,per aquesta regla de 3 qualsevol persona que es vulgui colar per la cara compreuvos una camara reflex i entrareu per la geta i el carnet de soci d'ells els donen als amics ..... vergonyos i a sobre molts d'ells abans entraven amb carnet de juvenil realment patetic ,aquestes persones de veritat que us aplaudeixo gracies a vosaltres el club anira pique gracies de tot cor  :wink2:  :wall: :paret :paret :rant:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #16 el: 13 de Desembre de 2011, 13:56:18 pm »
Molt trist avui. La tal Gina entrant a nebots a sac. Entre ells el conegudissim jordix.  :whistle:

Perdona qui vulguis ser, però jo vaig veure a aquest tal jordix i no va entrar amb cap tipus de directiu, mi jugu el que vulguis, si em poses en aquest post una foto d'ell del dia del Elche entran amb la Gina et donare 100 euros, però com se que no va entrar amb directius millor que ens callem la boca, perque sense saber aqui hi ha gent que parla dels de més sense saber-ne ni un pel i sense probes!

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #17 el: 13 de Desembre de 2011, 13:58:00 pm »
A més a més qui sou vosaltres per parlar dels de mes sense probes? no entenc la diversió que us pot causar critícar els altres sense probes i sense res, per favor, no digeu mentides

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #18 el: 13 de Desembre de 2011, 14:43:20 pm »
Me sembla que ja surt un altri afectat per el tallament d'invitacions. I com diu arlekinatxsempre, alguns entren com a periodistes i no saben casi ni escriure.
Jo ja vaig donar una que vaig capturar a algú que les pot fer arribar a la directiva.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 13 de Desembre de 2011, 14:55:50 pm »
 :w00t:

Perdona qui vulguis ser, però jo vaig veure a aquest tal jordix i no va entrar amb cap tipus de directiu, mi jugu el que vulguis, si em poses en aquest post una foto d'ell del dia del Elche entran amb la Gina et donare 100 euros, però com se que no va entrar amb directius millor que ens callem la boca, perque sense saber aqui hi ha gent que parla dels de més sense saber-ne ni un pel i sense probes!
Ja que vas vore al tal jordix, va entrar amb una entrada? O una invitació granate?  exclaim2 :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:   
Sexe, Birra i Sabadell!