Autor Tema: Felicitar a les noves incorporacions  (Llegit 8343 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
Re:Felicitar a les noves incorporacions
« Respondre #20 el: 13 de Desembre de 2011, 16:51:16 pm »
Me sembla que ja surt un altri afectat per el tallament d'invitacions. I com diu arlekinatxsempre, alguns entren com a periodistes i no saben casi ni escriure.
Jo ja vaig donar una que vaig capturar a algú que les pot fer arribar a la directiva.
em fa rabia pero bueno cadascú que faci el que vulgui entre aquest que fan de periodistes,i els que nomes son del sabadell cuan va bé en fi, tot aixo a 2500 incondicionals socis de tota la vida al partit contra l'elx .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #21 el: 13 de Desembre de 2011, 17:24:37 pm »
Me sembla que ja surt un altri afectat per el tallament d'invitacions. I com diu arlekinatxsempre, alguns entren com a periodistes i no saben casi ni escriure.
Jo ja vaig donar una que vaig capturar a algú que les pot fer arribar a la directiva.
em fa rabia pero bueno cadascú que faci el que vulgui entre aquest que fan de periodistes,i els que nomes son del sabadell cuan va bé en fi, tot aixo a 2500 incondicionals socis de tota la vida al partit contra l'elx .

Doncs jo penso diferent, vaig anar el partit del Elx, però no deixaré de ser d'un dels 3800 socis que han pagat la cuota, encara que portir 10 anys de soci... perquè sembla que aquí nomes siguis del Sabadell si vas al camp,  crec que el soci te tot el dret d'anar o no quan hi ha jornada economica!!! A mes  aquesta va ser exactament  la resposta que em va donar el president a la Assembla del Juny del 2010, quan jo li vaig propar l'augment de la cuota i l'abolició de les jornades econòmiques!
Sempre seré Arlekinat!!!

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #22 el: 13 de Desembre de 2011, 17:40:11 pm »
:w00t:

Molt trist avui. La tal Gina entrant a nebots a sac. Entre ells el conegudissim jordix.  :whistle:

Perdona qui vulguis ser, però jo vaig veure a aquest tal jordix i no va entrar amb cap tipus de directiu, mi jugu el que vulguis, si em poses en aquest post una foto d'ell del dia del Elche entran amb la Gina et donare 100 euros, però com se que no va entrar amb directius millor que ens callem la boca, perque sense saber aqui hi ha gent que parla dels de més sense saber-ne ni un pel i sense probes!
Ja que vas vore al tal jordix, va entrar amb una entrada? O una invitació granate?  exclaim2 :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:   

Pues amb una entrada granate, que és una invitació, però a cas saps de on la va treure??
Jó sí, (no tindria que explicar això però bueno) ell em va dir que al seu amic li van regalar dos entradas una amiga dels seus avis, que li va regalar el Joaquín com feia ell cada jornada independenment de si fos economica o no, i com que ella no hi podia anar, per raons personals li va regalar al amic del jordix, si això és entrar amb la Gina o amb algun directiu... va ser un regal de la amiga dels seus avis, o es que ara tampoc al seu amic li podran regalar entrades?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 13 de Desembre de 2011, 18:32:15 pm »
No sé per que us hi trenqueu més el cap.

Afortunadament desprès de que a l'estiu se li entregués al President Soteras un munt d'invitacions de jornada econòmica, play-offs, i se li expliqués com s'ho feien alguns per entrar de gorra a l'estadi, s'hi ha ficat força mà i a la majoria dels que facilitaven la entrada gratuïta a aprofitats se'ls ha tallat les ales.

El problema, és que això és com les estafes bancàries. Quan es tallen uns fraus, hi ha gent que busca fer nous fraus per estalviar-se uns mísers euros, estafant així al club. Ara se n'han detectat de nous i suposo que també es comunicarà a Soteras com s'ho fan ara.

És vergonyós, i més quan feien el partit per televisió. Si no tenen els calés per anar al camp, que es quedin a casa i que no estafin al club.

Això s'acabarà el dia que en les jornades econòmiques eliminin tot tipus d'invitació o que eliminin les pròpies jornades econòmiques.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #24 el: 13 de Desembre de 2011, 18:39:40 pm »
En tot cas, que cadascú pagui el seu abonament , i sino que cadascú pagui la seva entrada, sembla lo més llògic no ?

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #25 el: 13 de Desembre de 2011, 18:48:17 pm »
a mi ya no me sorprende nada visto lo visto en el desplazamiento a Eibar, no me tocó el sorteo de las 200 y pico entradas y me arriesgué a ir sin entrada y luego resulta que el presi tenia entradas de sobra.
Y si luego Birrero comenta que siguen haviendo gente con invitaciones me lo creo sin necesidad de fotos ni nada que demuestre lo contrario.
@javi_gt86

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #26 el: 13 de Desembre de 2011, 18:50:15 pm »
a mi ya no me sorprende nada visto lo visto en el desplazamiento a Eibar, no me tocó el sorteo de las 200 y pico entradas y me arriesgué a ir sin entrada y luego resulta que el presi tenia entradas de sobra.
Y si luego Birrero comenta que siguen haviendo gente con invitaciones me lo creo sin necesidad de fotos ni nada que demuestre lo contrario.

Creete lo que quieras, pero SIEMPRE una imagen vale mas que mil palabras ;)

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #27 el: 13 de Desembre de 2011, 19:09:27 pm »
Molt trist avui. La tal Gina entrant a nebots a sac. Entre ells el conegudissim jordix.  :whistle:

Perdona qui vulguis ser, però jo vaig veure a aquest tal jordix i no va entrar amb cap tipus de directiu, mi jugu el que vulguis, si em poses en aquest post una foto d'ell del dia del Elche entran amb la Gina et donare 100 euros, però com se que no va entrar amb directius millor que ens callem la boca, perque sense saber aqui hi ha gent que parla dels de més sense saber-ne ni un pel i sense probes!

Totalment d'acord amb tu, company. per a Antonio Recio , estoy con el , aqui hay mucha gente que habla sin tener ni una A en la boca ,es decir sin pruebas ni nada .....

FORZA SABADELL !!!
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #28 el: 13 de Desembre de 2011, 19:29:38 pm »
No siempre hace falta una foto, que ahora somos 4000, pero estos ultimos años siendo 1800 habian cosas que cantaban como una almeja y sabemos ya de que pie cojea cada uno.

Yo, lo que digan birrero y sexeibirra a pie juntillas tambien lo creo. Muchas veces ya se han anticipado a cosas que después se ha demostrado ser ciertas...
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #29 el: 13 de Desembre de 2011, 19:41:57 pm »
Antonio Recio, ya hueles. Birrero y compañía han demostrado ya muchas veces, incluso delante de Soteras, con imágenes incluídas (ya que parece que estás obsesionado con ellas) todo este tema de las invitaciones en días de jornada económica. El personaje que defiendes se jactó aquí delante de todos de tener suficientes "contactos", a diferencia de todos nosotros los tontos que pagamos siempre, para entrar gratis a tribuna y en los desplazamientos fuera de casa. Además, he visto con mis propios ojos como él y el pallaso de su amigo insultaban desde lejos a Birrero por la denuncia que había hecho. Por mucho que en esta ocasión haya una supuesta explicación, que tampoco me creo mucho, el tema es siempre el mismo. Y bueno, si es verdad que entraron 15 personas mediante este sistema ya no se si sale a cuenta recompensar a los socios oro y plata mediante invitaciones estando la entrada en Tribuna a 50 pavos por cabeza...

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #30 el: 13 de Desembre de 2011, 19:46:38 pm »
Antonio Recio, ya hueles. Birrero y compañía han demostrado ya muchas veces, incluso delante de Soteras, con imágenes incluídas (ya que parece que estás obsesionado con ellas) todo este tema de las invitaciones en días de jornada económica. El personaje que defiendes se jactó aquí delante de todos de tener suficientes "contactos", a diferencia de todos nosotros los tontos que pagamos siempre, para entrar gratis a tribuna y en los desplazamientos fuera de casa. Además, he visto con mis propios ojos como él y el pallaso de su amigo insultaban desde lejos a Birrero por la denuncia que había hecho. Por mucho que en esta ocasión haya una supuesta explicación, que tampoco me creo mucho, el tema es siempre el mismo. Y bueno, si es verdad que entraron 15 personas mediante este sistema ya no se si sale a cuenta recompensar a los socios oro y plata mediante invitaciones estando la entrada en Tribuna a 50 pavos por cabeza...

Mira creu-te el que vulguis, el jordix té la consciencia ben tranquila sabent que ell no ha fet res del que s'en tingui que penedir, potser si que ha fet coses dolentes, tu vosaltres sou uns angelets o que, que teniu que venir aqeui a criticar sense probes per no se quina raó, si us fa feliç pues segiu, perque no sabeu res, absolutament res del que ha passat!!

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #31 el: 13 de Desembre de 2011, 19:48:08 pm »
i també crec que us esteu passant bastant amb ell, ni amb probes ni que mai haguin dit mentides el birrero i l'altre, us esteu passant ya, se que fareu el que vulgueu, però jo si que tinc probes que aquells dos van entrar sense haver fet "trapixeos"

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #32 el: 13 de Desembre de 2011, 19:55:54 pm »
Buf, poca experciencia foril te veo para decir lo que estás diciendo, y no te lo digo por que yo sea un ejemplo, que también me he llevado mis hostias por aquí, pero vamos, que si hay dos personas que siempre han dicho la verdad en este foro han sido las dos a las que estás atacando y el que lleva un tiempo por aquí eso lo sabe, por eso sólo te vas a encontrar con el apoyo de coleguillas como Dimonet. Ni me molesto en contestar, pero te digo que las mentiras y justificaciones del personaje en cuestión fueron cayendo durante un tiempo casi a diario hasta que sólo les quedó el insulto como recurso.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #33 el: 13 de Desembre de 2011, 20:11:02 pm »
Huele a ZAS.
A twitter ja circulen invitacions escanejades.
Aquesta nit estarem pendents del que es pengi aquí. 
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #34 el: 13 de Desembre de 2011, 20:22:35 pm »
 :laugh2:

Em fa gràcia aquest post. Però posa'ts a dir, diré la meva:

Patetic també quan dijous vaig anar a les oficines a comprar la meva entrada de Soci juvenil gol nord. El carnet es fins 19 anys, jo encara tinc 18 per tant el meu carnet es correcte, sent Juvenil. Doncs les noies de les oficines em van dir que l'entrada que jo havia de comprar no era de Juvenil, sino la de Adult (el motiu, segons elles, els juvenils de 18 em de comprar entrades d'Adult) . Com comprendreu, vaig marxar i l'entrada me la va comprar un amic al preu el que em pertoca. Sóc Soci Juvenil i pagaré les jornades economiques que em toquen (i si vull anar) al preu de carnet, juvenil. 

Lo de les invitacions es fastigos, a més sempre son els mateixos! Sobreu al Club
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #35 el: 13 de Desembre de 2011, 20:48:57 pm »
Huele a ZAS.

:ostres :ostres

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #36 el: 13 de Desembre de 2011, 20:54:17 pm »
Huele a ZAS.

I parles tu, que no fa ni dos anys que ets del Sabadell¿?
no entenc res  :confused:

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #37 el: 13 de Desembre de 2011, 21:57:05 pm »
Una opinió jo crec  sincerament ja que jordix té antecedents per ser nebot de la gina , jo sincerament crec qué les persones poden cambiar ,pero jo aquesta vegada solament li dono la raó a antonio recio pq jo estava just darrere d'ell al entrar al estadi i vaig veure que entrava amb invitació no com a net de la gina , jo no se qui se les va donar pero aixo ho aseguro jo pq ho vaig veure ,també em fa rabia que tots paguen menys els periolistillos o gent que no sap el que es una reflex o gent que no saps el que es un periodista ,simplement dic una cosa espero que aixo no ens repercuteixi una salutació i menys pica baralles i més futbol , i els que feu aixo no ho feu amb aquesta cara feho amb més discreció . Visca el Ce.Sabadell  :bandera :scut
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 13 de Desembre de 2011, 22:22:49 pm »
Com que veig que algú encara té dubtes, els que vulguin tenir una fotografia o una imatge com a prova de que hi havien invitacions circulant per tribuna el dissabte, us penjo aquestes fotos:

http://twitpic.com/7suwn7

Igualment, ja us dic que és normal que els patrocinadors en tinguin algunes, i que a més, s'ha de felicitar a la directiva per haver tallat algunes vies d'entrada, però cal seguir treballant, per que no tenim encara els torns aquí i això seguirà passant. Igualment totes les invitacions que vaig arreplegar, ja les han vist 3 directius, diversos socis i segurament tornaran a estretar el cercle.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #39 el: 13 de Desembre de 2011, 22:27:55 pm »
Com que veig que algú encara té dubtes, els que vulguin tenir una fotografia o una imatge com a prova de que hi havien invitacions circulant per tribuna el dissabte, us penjo aquestes fotos:

http://twitpic.com/7suwn7

Igualment, ja us dic que és normal que els patrocinadors en tinguin algunes, i que a més, s'ha de felicitar a la directiva per haver tallat algunes vies d'entrada, però cal seguir treballant, per que no tenim encara els torns aquí i això seguirà passant. Igualment totes les invitacions que vaig arreplegar, ja les han vist 3 directius, diversos socis i segurament tornaran a estretar el cercle.

Birrero no tens que demostrar res, jo mateix vaig tenir una d'aquestes el dissabte a la nit  a les meves mans, i com ja vaig dir per aqui enrere, les 2 persones que les duien no son ni socies.

I qui no ho vulgui creure que s'hi possi fulles.