Autor Tema: Futbol  (Llegit 1259 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dreamjan

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
  • Gènere: Femení
Futbol
« el: 03 de Novembre de 2011, 11:45:40 am »
Hola, tinc 29 anys i soc de Sabadell, fa molt de temps que no faig futbol, pero m'agradaria tornar, potser no de forma professional pero si per fer una mica d'esport i pasar-ho be. No si se aquest es el millor lloc pero per internet ho he trobat. Algú hem pot ajudar? d'algún equip que lis falti una noia,jo jugaba a futbol 7 però m'agradaria tornar a jugar i aixi també coneixer gent nova.
Gracies,

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Futbol
« Respondre #1 el: 06 de Novembre de 2011, 11:01:21 am »
Hola!

Si vols jugar a futbol-7, et recomano que et passis algun dia per el Cercle Sabadellès i preguntis si aquesta temporada també hi ha un equip de futbol-7 femení competint, que la temporada passada, almenys les vaig veure i sé que algun partit (no sé si era patxanga), van fer.

Això si, si ets portera, oblida't el que t'he dit i envia'm un missatge privat i t'aconsegueixo un equip per jugar-hi, i si cal, començar dilluns. Allà no hauries de pagar ni un duro, però és que estan desesperats per trobar algú per la porteria.

Salut!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat nolt78

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
  • Gènere: Masculí
Re:Futbol
« Respondre #2 el: 09 de Novembre de 2011, 22:47:12 pm »
Buenas noches,

Antes de nada comentaros que es mi primer mensaje aunque os leo desde hace tiempo.

Mi situación es parecida a la dreamjan pero en masculino, había jugado bastante al futbol, sobre todo sala, cuando era un pelo mas joven (ahora 33) pero desde hace unos años al trasladarme a Sabadell y no conocer a nadie aqui deje de practicarlo.

Si alguien me puede poner en contacto con algún equipo de la ciudad para jugar de forma no profesional y de paso hacer amigos, le estaría muy agradecido.

Muchas gracias por adelantado!!! :scut