Autor Tema: esports 3  (Llegit 2748 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
esports 3
« el: 25 de Novembre de 2011, 14:15:20 pm »
es veu que esports 3 despareixerà. no sé com ens afectarà. Total quasi sempre parla del Barça.
I TV3 no donarà futbol, o sigui Barça, a partir del 2013. A mi em sembla bé, fan reduccions a hospitals i escoles, i paguen la tira de mil.lions per donar el Barça. I ja no parla del que paguen per la formula-1 quan es pot veure per Tele-5 i desde que el Alonso s' ha desinflat, ja no ho mira ningú. No m' extranya, no sé quina gracia te mira com els cotxes donen 2000 voltes a un circuit. I després no podem correr més de 110 pq contamina...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:esports 3
« Respondre #1 el: 25 de Novembre de 2011, 14:27:58 pm »
2013 o 2012?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 25 de Novembre de 2011, 15:10:10 pm »
2013 o 2012?

debido al presupuesto que tendrá el ente autonómico el próximo año.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #3 el: 25 de Novembre de 2011, 15:55:28 pm »
2012/13

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 25 de Novembre de 2011, 16:03:23 pm »
2012/13

Mónica Terribas, directora de TV3, ha anunciado en el Parlament de Catalunya que los partidos en abierto que hasta ahora emite el canal autonómico se dejarán de emitir por el reajuste de los presupuestos del canal.

Terribas ha afirmado que TV3 "renunciará a la Liga de fútbol" ante el presupuesto que tendrá el canal autonómico en el 2012 y que eso "afectará a la capacidad comercial de la casa". Asimismo la directora de TV3 afirma que el liderato de TV3 es muy frágil por la situación de la competencia" y ha pedido al gobierno catalán que no se puede tratar a los medios públicos "como un Departament de la administración más".

El Secretario General de la Presidencia, Francesc Homs ha anunciado un recorte de 300 a 260 millones de euros para el próximo año (que se suman a los 50 recortados en el último ejercicio). Además Homs ha anunciado que se reducirá el número de canales TDT de seis a cuatro. MD
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #5 el: 25 de Novembre de 2011, 16:38:02 pm »
A dar más partidos de 2aB que son igual de catalanes que los de 1a y los tienen maltratados, lo sabemos por experiencia propia! Y esos son más baratos! :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #6 el: 25 de Novembre de 2011, 16:41:02 pm »
seremos la única Comunidad Autónoma de toda España que no vea en abierto a sus equipos?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #7 el: 25 de Novembre de 2011, 20:53:48 pm »
Soc de acord,estem fins les mateix pilotes de tant Madrid i barca.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 27 de Novembre de 2011, 13:30:19 pm »
seremos la única Comunidad Autónoma de toda España que no vea en abierto a sus equipos?

Si. Telemadrid augmenta el seu pressupost i tot... És el que té ser catalans, som tontos, paguem per tot i ens donen per cul. Això si, sempre hem de posar un bon somriure a la boca, no sigui que ens diguin que som uns rates, uns rancis i desagradables.

Espero almenys que facin més futbol de Segona A, Segona B i Tercera, més baratet per comprar...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #9 el: 30 de Novembre de 2011, 00:11:43 am »
Supongo que visto lo visto es una tontería pero... ¿Con la publicidad que les meten no les sale a cuenta?

Si dejan de dar el Barça será muy buena noticia para los que estamos en contra del monopolio culé, espero que aprovechen la oportunidad de dar fútbol de verdad... y espero que los equipos tengan las suficientes pelotas como para plantarse y mandar a hacer puñetas a una cadena que siempre ha despreciado al fútbol humilde con la excusa de que no sale rentable, aunque esto creo que es pedir peras al olmo^^

!Salud!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #10 el: 30 de Novembre de 2011, 07:00:11 am »
ENs quedarà la sexta per veure el futbol de 1. Jo molts cops ja ho poso, buscant una neutralitat que a TV3 no la trobo, per més que la busqui, sobretot pel "peridosita" que està a peu de camp. Nomès viu per queixar-se del què no li pitan al farsa i recordar penals (no tant clars) del Madrid
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #11 el: 30 de Novembre de 2011, 13:54:13 pm »
vaja, jo q tenia ganes d veure si farien Hat Trick Sabadell si puges el sabadell...  :mml:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #12 el: 30 de Novembre de 2011, 17:04:19 pm »
ENs quedarà la sexta per veure el futbol de 1. Jo molts cops ja ho poso, buscant una neutralitat que a TV3 no la trobo, per més que la busqui, sobretot pel "peridosita" que està a peu de camp. Nomès viu per queixar-se del què no li pitan al farsa i recordar penals (no tant clars) del Madrid

Neutralitat ? ?? i això que es, neutralitat no la trobaràs a cap cadena de tv, naturalment també depen de la neutralitat que busquis, jo també miro la sexta i vaig fent " zaping" per comprovar els comentaris i de neutrals res, es el meu punt de vista, però es el que dic cada escú busca la seva neutralitat. :mmmm 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #13 el: 30 de Novembre de 2011, 17:21:01 pm »
Yotambien pongo la sexta para los partidos de primera.

Lo que no encuentor logico y de recibo, es que el hat trick barça lo den en 3 de los 5 canales de TV3 a la vez. Y la f1 lo mismo. Y muchos otros tantos progoramas, sobretodo del Barça. El año pasado la rueda de prensa previa a la final de la champions la echaban por:

Esport 3, tv3, tv3 hd y K3.

ESO es vergonzoso.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #14 el: 30 de Novembre de 2011, 17:52:52 pm »
Yotambien pongo la sexta para los partidos de primera.

Lo que no encuentor logico y de recibo, es que el hat trick barça lo den en 3 de los 5 canales de TV3 a la vez. Y la f1 lo mismo. Y muchos otros tantos progoramas, sobretodo del Barça. El año pasado la rueda de prensa previa a la final de la champions la echaban por:

Esport 3, tv3, tv3 hd y K3.

ESO es vergonzoso.

Be això no te res a veure amb la neutralitat, però podriem estar d'acord que no fan falta tans canals si a tots fan el mateix, però en sembla que aviat quedarà arreglat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡