Autor Tema: CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores  (Llegit 40991 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re:CE Sabadell FC- Elche CF Dissabte 10 de desembre 16 hores
« Respondre #200 el: 11 de Desembre de 2011, 19:23:29 pm »
http://www.as.com/futbol/video/liga-adelante-jornada-sabadell-0-0/20111210dasdasftb_9/Ves

Viendo este resumen parece que el elche nos diera un baño y que denavas nos evito una goleada, y solo le recuerdo una parada. En fin....

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #201 el: 11 de Desembre de 2011, 19:34:31 pm »
http://www.as.com/futbol/video/liga-adelante-jornada-sabadell-0-0/20111210dasdasftb_9/Ves

Viendo este resumen parece que el elche nos diera un baño y que denavas nos evito una goleada, y solo le recuerdo una parada. En fin....

totes les coses es veuen com es volen veure  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #202 el: 11 de Desembre de 2011, 21:13:32 pm »

Aixo si, tot s´ha de dir que l´unica ocasió clara de gol per part nostre, semblavem de pati de col.legi, tot mistos i res de res....... jo ja cantava gol :sleep:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #203 el: 12 de Desembre de 2011, 00:22:33 am »
Penós aquest resum. Si a estones semblaven una **** banda...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #204 el: 12 de Desembre de 2011, 10:00:04 am »
Yo solo puntualizo dos quejas,la falta de pegada y la pobre entrada de publico al campo,2600 personas penoso. :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :weep: :weep: :weep:

De todos modos, a mi me pareció ver algo más de entrada, visualmente la situaría entorno de los 3.000-3.250....Cuando hablábamos de las famosas entradas de 2000 en Segunda B, recuerdo que se veía mucho más "cemento". Hay que tener en cuanto a la hora de hacer el recuento, que parte del público llegó tarde al estadio debido a la temprana hora del partido.
Si , coincido que las entradas en los últimos partidos estan siendo lamentables. Sobre los socios que no vinieron no comparto su postura, pero la respeto, yo no soy nadie para decir si pueden destinar un extra más para ayudar al CE Sabadell, bastante han hecho con sacarse el carnet para todo el año, pero ¿Y el resto de la ciudad y comarca? ¿Donde estan todos los que decian si suben seguro que voy? Que yo sepa ayer la entrada para ellos era el mismo precio de siempre, y que yo sepa nos visitaba el segundo clasificado que llegaba como el equipo más en forma de las últimas jornadas.... Pues nada, es lo que quiere esta ciudad, pasear la camiseta del Barça o del Madrid, llenar los bares viendo estos partidos, poner resultados en las porras... pero pasando del equipo de la ciudad, que 18 años despues recibe equipos profesionales.
Será dificil con este apoyo consolidarnos y por tanto vamos a disfrutar los 2000 de siempre este momento, porque pronto tendremos que visitar los campos conocidos de los últimos años, eso si para nosotros en tercera, en segunda o en primera Força Sabadell

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Potser si molts socis fessin com jo (no és per donar-me mèrits) no estaria el camp tant buit: Vaig convidar a un amic culé de Barcelona a sopar per veure el clàssic i li vaig treure una invitació (pagant 10 €) perque vingués a veure al Sabadell al camp. Jo m'hi vaig deixar 20 € i no me n'arrepenteixo.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #205 el: 12 de Desembre de 2011, 16:36:28 pm »
Yo solo puntualizo dos quejas,la falta de pegada y la pobre entrada de publico al campo,2600 personas penoso. :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :weep: :weep: :weep:

De todos modos, a mi me pareció ver algo más de entrada, visualmente la situaría entorno de los 3.000-3.250....Cuando hablábamos de las famosas entradas de 2000 en Segunda B, recuerdo que se veía mucho más "cemento". Hay que tener en cuanto a la hora de hacer el recuento, que parte del público llegó tarde al estadio debido a la temprana hora del partido.
Si , coincido que las entradas en los últimos partidos estan siendo lamentables. Sobre los socios que no vinieron no comparto su postura, pero la respeto, yo no soy nadie para decir si pueden destinar un extra más para ayudar al CE Sabadell, bastante han hecho con sacarse el carnet para todo el año, pero ¿Y el resto de la ciudad y comarca? ¿Donde estan todos los que decian si suben seguro que voy? Que yo sepa ayer la entrada para ellos era el mismo precio de siempre, y que yo sepa nos visitaba el segundo clasificado que llegaba como el equipo más en forma de las últimas jornadas.... Pues nada, es lo que quiere esta ciudad, pasear la camiseta del Barça o del Madrid, llenar los bares viendo estos partidos, poner resultados en las porras... pero pasando del equipo de la ciudad, que 18 años despues recibe equipos profesionales.
Será dificil con este apoyo consolidarnos y por tanto vamos a disfrutar los 2000 de siempre este momento, porque pronto tendremos que visitar los campos conocidos de los últimos años, eso si para nosotros en tercera, en segunda o en primera Força Sabadell

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Potser si molts socis fessin com jo (no és per donar-me mèrits) no estaria el camp tant buit: Vaig convidar a un amic culé de Barcelona a sopar per veure el clàssic i li vaig treure una invitació (pagant 10 €) perque vingués a veure al Sabadell al camp. Jo m'hi vaig deixar 20 € i no me n'arrepenteixo.
que gran  :thumbsup:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #206 el: 16 de Desembre de 2011, 22:52:06 pm »
Elx  6  Alcorcon  0

Després d'aquest resultat encara podem valorar més l'empat de diumenge passat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat simelo05

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #207 el: 16 de Desembre de 2011, 23:14:01 pm »
ya te digo.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #208 el: 16 de Desembre de 2011, 23:22:52 pm »
Elx  6  Alcorcon  0

:blink Lo dejaremos en que cada partido es un mundo

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #209 el: 17 de Desembre de 2011, 01:40:18 am »
Elx  6  Alcorcon  0

:blink Lo dejaremos en que cada partido es un mundo
Amb això també tens raó.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd