Autor Tema: J-18 : Almería - CE Sabadell , Diumenge 18 de Desembre a les 19:45  (Llegit 31827 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:J-18 : Almería - CE Sabadell , Diumenge 18 de Desembre a les 19:45
« Respondre #160 el: 19 de Desembre de 2011, 09:46:18 am »
Davantera: uns empanats que ni xuten ni fan res de res.
Migcamp: per mi lo pitjor de l'equip,son dolentissims no foten ni una passada en condicions.
Defensa: un autentic colador i regal pels demes equips.
En definitiva,sento molta vergonya quan em parlen del meu Sabadell,ja no se que dir :rant:,em sap greu dir-ho pero o es fan fixatges deixant-se alguns calerons o baixem a 2ªB (hi ho sento pero m'es impossible ser optimista amb aquesta banda de jugadors amb orxata).
I a Juanjo que li passa,uffff per mi es podia haver queda't a l'Espanyol.

Pues yo sento vergonya de gente como tu.   Vale que somos una banda, que será un milagro si nos salvamos este año, pero eso todos lo sabiamos antes de empezar la temporada. Hay que estar con el equipo porque es el  que hay, no hay mas.

Asi que un poquito de tranquilidad. No pueden ser mensajes como el tuyo, destructivos total, que casualmente solo aparecen como tu, cuando las cosas van mal.
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #161 el: 19 de Desembre de 2011, 10:16:00 am »
Migcamp: per mi lo pitjor de l'equip,son dolentissims no foten ni una passada en condicions.
En definitiva,sento molta vergonya quan em parlen del meu Sabadell,ja no se que dir :rant:,em sap greu dir-ho pero o es fan fixatges deixant-se alguns calerons o baixem a 2ªB (hi ho sento pero m'es impossible ser optimista amb aquesta banda de jugadors amb orxata).

Pues yo sento vergonya de gente como tu.   Vale que somos una banda, que será un milagro si nos salvamos este año, pero eso todos lo sabiamos antes de empezar la temporada. Hay que estar con el equipo porque es el  que hay, no hay mas.

Asi que un poquito de tranquilidad. No pueden ser mensajes como el tuyo, destructivos total, que casualmente solo aparecen como tu, cuando las cosas van mal.

Pues yo aparezco cuando me da la gana, para lo bueno o para lo malo y si te molesta ajo y agua,tampoco te he pedido que sientas verguenza por mi.Solo digo la verdad y es que el equipo no juega a nada y somos el hazmereir de España y me fastidia la verdad.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #162 el: 19 de Desembre de 2011, 10:19:10 am »
Totalment d'acord amb tu, company.

Y es qua ya había un post que lo advertía "Cuando las cosas no vayan tan bien qué?" Y ahora se está demostrando que es muy fácil ser del CE SABADELL  a las maduras...

Por cierto, no me canso de repetir que cuando no se puede ganar hay que intentar no perder, y anoxe no fuimos capaz de mantener nuestra portería a 0

Salud y suerte para todos los arlekinados de corazón.

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #163 el: 19 de Desembre de 2011, 10:35:54 am »
pues claro que se siente verguenza ni un equipo juega esi si parecemos un equipo regional yo ayer y como otrospartidos televisados siento verguenza delante de toda españa jugar asi y siento lo que digo pero es la pura verdad .

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #164 el: 19 de Desembre de 2011, 10:50:07 am »

Pues yo aparezco cuando me da la gana, para lo bueno o para lo malo y si te molesta ajo y agua,tampoco te he pedido que sientas verguenza por mi.Solo digo la verdad y es que el equipo no juega a nada y somos el hazmereir de España y me fastidia la verdad.

la cosa ya huele, siempre lo mismo, háztelo mirar, no aportas nada, solo te veo conectado justo después de un partido (casi siempre en las derrotas) para despotricar y criticar.

Haz lo que quieras, pero a muchos se os puede ver el plumero muy rápidamente, solo hace falta una pequeña comprobación en "mostrar missatges de l'usuari" para ver de que pie cojea cada uno, no suelo perder el tiempo verificando usuarios porque no soy ningún moderador, pero me gusta hacerlo en ocasiones con gente que éscribe sandeces como tú.

En fin, que tiene que haber de todo...  ::) ???
@javi_gt86

Desconnectat alexcarr

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
« Respondre #165 el: 19 de Desembre de 2011, 11:54:23 am »
Companys,

Trenco una llança a favor de l'equip. Tot i que fa moltes setmanes que no guanyem el que marca és el més recent i això és Celta, Elx i Almeria. És a dir, un altre nivell. Jo no veig manca d'actitud, ni esgotament físic, ni res d'això. Crec que falta adaptació de l'equip a la categoria i entre els jugadors (no oblidem qué la majoria dels teòrics titulars són nous). El més normal és adaptar-se a mig campionat i amb urgència de punts. És un tema de ritme i d'evitar errors. Afortunadament la urgència de punts encara no és vital. És un tòpic però queda molta lliga i crec que tenim un equip competitiu. Lògicament hi ha posicions millorables però un equip nou no es fa d'un any per l'altre excepte que hi hagi molts diners.

Personalment tinc la mateixa il·lusió que al principi i estic convençut que, tot i patint, disfrutarem tota la temporada. Ni vergonya ni  hòsties!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #166 el: 19 de Desembre de 2011, 14:13:37 pm »
Mal partido por parte de los nuestros, esa motivación y ese empuje que tenian las primeras jornadas lo han perdido.

Yo la verdad, ayer a según qué momentos del partido pasaba vergüenza al ver que no dabamos ni un pase bueno, perdiamos todos los balones, entraban por donde querían y nos hacían lo que les daba la gana. Pero a ratos veía ese Sabadell que a principios de temporada nos hizo pensar incluso en un posible ascenso, colocándonos como co-líderes de Segunda.

Demos tiempo, que descansen estos dias que se lo tienen más que merecido, que vuelvan con frescura y motivación, que los que están tocados se recuperen y si de cara a la segunda vuelta las lesiones nos respetan más (por favor!!) seguro que irá a mejor. Nos queda una segunda vuelta quizás más dura que la primera, pero seguro que si disponemos de jugadores suficientes como para ir rotando peridódicamente y viene algun refuerzo nuevo, seguro que va a mejor.

Si le pido algo a los reyes este año, es que nos respeten las lesiones y volvamos a ser lo que éramos y lo que nos llevó a ser campeones de Segunda B y co-lideres en Segunda (no pido ascenso directo a primera, pero si que recuperemos esa identidad y el estilo de juego, que últimamente parece que no sepamos a lo que jugamos....)

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #167 el: 19 de Desembre de 2011, 14:41:57 pm »
A estes alçades, jo al setembre resava no estar en descens.
Els nostres fitxatges eren amb un objectiu: mantenir la categoria.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #168 el: 19 de Desembre de 2011, 15:19:41 pm »
todo es segun se mire la botella medio llena o medio vacia a 6 del descenso y a 6 de la promocion,creo que esta plantilla tampoco se merece los palos que le estais pegando el objetivo era la permanencia y creo que no vamos a ir a peor sr.Carreras: si las cosas no funcionan se podian intentar otras cosas que no somos el barça si no para eso esta el sr Roca para que se lo haga saber,animos y pienso que lo mejor es el paron navideño haber si con 2 o 3 incorporaciones salvamos la temporada y yo tambien estoy cabreado de la imagen que damos ultimamente sobre todo fuera de casa hay que echarle mas h****s *****...visca el SABADELL salu2 a todos y feliz navidad desde Figueres

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #169 el: 19 de Desembre de 2011, 16:02:05 pm »
A estes alçades, jo al setembre resava no estar en descens.
Els nostres fitxatges eren amb un objectiu: mantenir la categoria.

Efectivament, encara que els partits guanyats van ser per la minima, vam demostrar que podem guanyar aquests equips que son de la nostre lliga.
La dinàmica es molt negativa, però tenim encara una petita avantatge, hem de começar ja ha pensar en els average contra aquests equips, la salvació pot anar d'aixó...

I les vergonyes les deixem per el final de temporada, a veure si algun s'ha de menjar les paraules...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #170 el: 19 de Desembre de 2011, 16:04:05 pm »
Bueno, supongo que a la que pasan las horas estamos todos más tranquilos y menos preocupados, está claro que los resultados no nos llegan en estos momentos, pero tambien estaba claro que Vigo y Almeria eran dos plazas donde se podia perder y de forma clara.
Yo creo que los jugadores dan todo lo que tienen y pueden en estos momentos, no se si os disteis cuenta, pero en el minuto 90 salió una pelota por banda y fueron dos jugadores nuestros a quitarle la pelota que retenia uno del Almeria ya que sacábamos nosotros, pongo el ejemplo porque eso no es señal de un equipo que ha bajado los brazos y ha perdido la intensidad.
Si no llegan los resultados pues es seguramente porque no hay ahora mismo mucha chispa, hay jugadores en baja forma pero es que los sustitutos estan igual o peor. El partido lo teniamos controlado hasta que un despiste defensivo y luego el golazo de Goitom, que no meterá otro igual , pues nos condena, ya que no tenemos punch arriba para hacer daño con el Almeria ya más replegado, pero no era un acoso y derribo como el dia del Celta.
En la segunda parte intentamos jugar, abrir el campo, hubieron muchas llegadas de Lanza y Piera, pero nada, sin mordiente arriba y al final otro error defensivo, pues 3-0 indiscutible.

Por cierto, a mi no me preocupa que nos goleen fuera, que si la imagen, que si somos el equipo más goleado... a mi me interesan los puntos y tenemos 24 (seguro que Nàstic y Cartagena cambiarian ser el equipo más goleado por nuestros puntos). Y además estoy convencido que al menos haremos 4 puntos más de los 9 que quedan y estaremos a 21-22 de la meta. Así que si al final de liga nos mantenemos, que era nuestro único objetivo, nadie se acordará si el Celta nos metió 4 o el Almeria 3, sólo se han perdido 3 puntos, o no se ha conseguido ninguno mejor dicho, pero ya está, a descansar estas semanas, a recuperar tono fisico en la vuelta y a morder contra el Valladolid!
Y espero que los reyes magos traigan muchos aficionados ese dia a la Nova Creu Alta para que el camino sea más fácil.
Visca el CE Sabadell!
« Darrera modificació: 19 de Desembre de 2011, 16:21:44 pm per Gol del Sabadell »

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2691
« Respondre #171 el: 19 de Desembre de 2011, 16:19:49 pm »
Estic d'acord amb les darreres opinions. No vaig veure el partit sencer, però sí el resum de Marca TV i si hagués entrat algun dels xuts del Juve (com si va entrar al Mini) potser parlariem d'un altre resultat. Hem de ser conscients que lluitarem per no baixar i lo dels primers partits va ser maco però no era realista. Igual que vam guanyar punts quan potser no els merexiem ara hem perdut alguns que tampoc no haguessim perdut. Ara a reposar uns dies i a rebre al Valladolid (un altre rival fort) amb l'esperança de, almenys, no perdre: només ha guanyat un partit fora de Pucela. I a resar per a que el dia del partit hagi pujat la temperatura!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #172 el: 19 de Desembre de 2011, 16:40:10 pm »
No seais ciegos, La cosa pinta mal, el otro dia lei en el diario de Sabadell que cuando el CES ha cogido estas rachas similares de tantos partidos sin ganar ha acabado bajando siempre... esperemos que esta sea la excepcion... pero por favor que comiencen a espavilr tanto la directiva con algun fichage de algun defensa y delantero o como el señor Carreras y su jogo bonito que parece no servir para esta categoria...!!! Sino el año que viene otra vez con el Orihuela, Ontinyent, Sant Andreu etc... no nos va a dar tiempo ni de ver la remodelacion de la NCA... xd

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #173 el: 19 de Desembre de 2011, 17:05:08 pm »
¿verguenza de que? ¿por qué hay que sentir verguenza de nuestro equipo?, la realidad es que somos un equipo humilde que después de mucho tiempo (18 temporadas) ahí nada, hemos vuelto al fútbol profesional, por tanto, el primer y único objetivo es la permanencia, el que piense otra cosa está muy equivocado, lo del inicio del campeonato fue bonito pero ya paso y aquí todos tendríamos que ir en una misma dirección apoyando y animando a los jugadores, son los únicos que tienen en sus pies que logremos el objetivo de la permanecia de lo contrario esto se acaba por hundir.

Para los que sienten verguenza del equipo decirle que ésta es la que tuvo que sentir los socios y seguidores del AD Alcorcón el pasado sábado después del 6-0 en Elche, los del Cartagena FC, Nastic de Tarragona o el mismo Girona, equipos hechos para aspirar a estar en lo más alto. No olvidemos nunca de donde venimos y el trabajo que hay por delante para asentarnos en la categoría de plata.

No queda otro remedio que seguir junto al equipo aunque seguiremos sufriendo hasta el final, hay que lograr la permanecia como sea y para ello, repito, todos tenemos que estar unidos, si la logramos es el primer paso para seguir mejorando en las futuras temporadas de lo contrario si caemos en el pozo nuevamente sería un golpe muy duro con un futuro incierto.

Pensemos que es lo que nos falta (26 puntos) y también que hay equipos que cambiarían su situación por la nuestra, dentro de la mala situación hay esperanza de que al final se logre la permanencia.

¡SIEMPRE CE SABADELL FC!
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #174 el: 19 de Desembre de 2011, 19:00:42 pm »
Jo vaig ser-hi al camp i ara (com sempre que perdem) estic flipan amb molts comentaris que s'obliden del que som, del pressupost que tenim i de que patiriem fins al darrer partit per intentar mantenir la categoría. EL que no vulgui veure mes enllà és el seu problema. Jo contiuaré animan a mort a l'equip.

Ara bé, el que mes mal en fa, és que digueu que hi ha manca d'actitud, això simplement es mentira. Si es cert que tenim molts jugadors de 2ª B a 2ªA i precissament hem d'intentar per aquest motiu hem de salvar l'any com sigui (mai hem estat a posicions de descens encara) , però TOTS JUNTS i amb l'entrenador i l'equip a mort. La nostre lliga és una altre.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #175 el: 19 de Desembre de 2011, 19:05:11 pm »
Home, a mi no em sembla cap mentida dir que en moments puntuals hi ha hagut manca d'actitud. Cert també que hi ha jugadors com Lanza o Redondo que corren sempre, es guanyi 1-0 o perdi 0-3, però la questió es que no en tenim 11 així, i en ocasions es nota certa passivitat. D'això en dic jo manca d'actitud.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #176 el: 19 de Desembre de 2011, 19:20:52 pm »
Els que sentnen vergonya que s'ho facin mirar una mica. Vergonya de què? D'estar a Segona divisió i perdre contra l'Almeria? De jugar malament uns quants partits? Jo tinc clarissim que els nostres rivals són uns altres, els de la nostra lliga vull dir i és on estic segur que l'equip els treurà endavant amb bons resultats.
Queda més de mitja lliga i ni tansols estem en llocs de descens...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #177 el: 19 de Desembre de 2011, 19:33:42 pm »

Si el model que funciona a Segona A, sense tenir un duro, es el de l´Alcorcón, donç no anem gaire malament, pero lo preocupant, sota el meu punt de vista son aquestes ratxes que psicologicament afecten i molt, us penseu que no, us penseu que portem 24 punts, que anem bé, pero tantes jornades sense guanyar et pot fer caure en un bucle negatiu que no en surts, hi ha hagut mil.lions de casos, equips millors que el nostre que en un moment donat van caure en el pensament que no guanyaríen i no guanyaven.........T enerife, Albacete, Salamanca potser teníen fins i tot millor equip que el nostre pero van deixar de creure.

NECESITEM GUANYAR JA, tan se val el contrincant, tan se val que sigui el Valladolid, ja no es un tema dels 3 punts, es mes important que els punts.

Pels nostres collons, el Valladolid ha de palmar aquí, sigui com sigui............VI SCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL :bandera
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #178 el: 19 de Desembre de 2011, 19:44:12 pm »
No perdem del tot la calma. Aquest mercat d'hivern marcarà el nostre futur. Necessitem urgentment un paio de banda capaç de desequilibrar a segona , perqué només amb Lanza no anem enlloc i Bueno i Piera són de 2aB. I per l'altre , un davanter que compensi que tenim un mig Baha i un Florian que està més per lluitar que per marcar.
I siusplau , que Carreras es deixi d'histories i a partir de nadal , aposti totalment per la linea Lao-Ruiz-Olmo-Redondo . Em sap greu per Ramirez po es que Lao no pot jugar més de central!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #179 el: 19 de Desembre de 2011, 19:47:34 pm »
No perdem del tot la calma. Aquest mercat d'hivern marcarà el nostre futur. Necessitem urgentment un paio de banda capaç de desequilibrar a segona , perqué només amb Lanza no anem enlloc i Bueno i Piera són de 2aB. I per l'altre , un davanter que compensi que tenim un mig Baha i un Florian que està més per lluitar que per marcar.
I siusplau , que Carreras es deixi d'histories i a partir de nadal , aposti totalment per la linea Lao-Ruiz-Olmo-Redondo . Em sap greu per Ramirez po es que Lao no pot jugar més de central!!

I Ramírez ahir es va lluir :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres