Autor Tema: Jornada 13 SabadellB-CF Palau Solita i Plegamans  (Llegit 1840 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Jornada 13 SabadellB-CF Palau Solita i Plegamans
« el: 04 de Desembre de 2011, 21:01:11 pm »
 :scut :bandera
Doncs avui he anat a veure l'equip B però per l'horari que fan he marxat a la primera part amb el resultat de 2-0, a veure si algú pot posar el resultat final i si al final arribat la sang al riu doncs al acabar la primera part els anims estaven una mica escalfats, a la primera part els paluencs dominaven el partit però els de casa han fet els gols.

Deixo unes imatges de la primera part
SABADELL B-CF PALAU SOLITA I PLEGAMANS.
http://youtu.be/eleMgjpFU2s

Doncs resultat final C.E.Sabadell-B 4    C.F. Palau Solitá i Plegamans 2  :clap
« Darrera modificació: 07 de Desembre de 2011, 19:37:37 pm per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Jornada 13 SabadellB-CF Palau Solita i Plegamans
« Respondre #1 el: 04 de Desembre de 2011, 21:03:30 pm »
Segons deia el Genís Garcia al Twitter, em sembla que al final 4-2  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #2 el: 04 de Desembre de 2011, 21:08:33 pm »
Segons deia el Genís Garcia al Twitter, em sembla que al final 4-2  :)

Gracies per l'informació  :ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 04 de Desembre de 2011, 22:42:59 pm »
RESULTADOS DE LA JORNADA

CE Marganell 1 - 3  At. Gironella   
CF Sabadell Nord 3 - 1  Sant Vicenç Torello   
Oar Vic 2 - 2  UD Taradell   
UE Sabadellenca 1 - 2  CF Parets   
CF Vilanova Valles 1 - 3  Sant Quirze Valles   
EC Granollers 2 - 1  CE Sallent   
CE Sabadell FC "B"  4 - 2  Palau Solita i Plegamans   
CE Puigreig 0 - 3  UE Tona   
UE Canovelles 1 - 0  UE Castellar   

CLASIFICACIÓN

1 At. Gironella                          29
  2 Sant Quirze Valles                26
  3 UE Canovelles                      25
  4 UE Sabadellenca                  24
  5 UD Taradell                          24 
  6 CE Sallent                            24
  7 UE Tona                               22
  8 EC Granollers                       22 
  9 CF Sabadell Nord                 19
10 CE Sabadell FC "B"              17
11 UE Castellar                         16
12 Oar Vic                                 15
13 CF Parets                             15
14 CE Marganell                       13 
15 Palau Solita i Plegamans     10 
16 Sant Vicenç Torello                9 
17 CE Puigreig                           7 
18 CF Vilanova Valles                 6

PENDIENTE

Oar Vic -  CE Puigreig
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xxx

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #4 el: 05 de Desembre de 2011, 17:18:51 pm »
Buen resultado pero mal partido, creo que no tiene esquema de juego este equipoy que juegan por inercia aunque hay grandes jugadores muy desaprovechados

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #5 el: 05 de Desembre de 2011, 17:21:50 pm »
Buen resultado pero mal partido, creo que no tiene esquema de juego este equipoy que juegan por inercia aunque hay grandes jugadores muy desaprovechados

si jo crec que el Palau va portar la major part del partit i amb dues arribades, a la primera part, va marcar dos gols, la segona no la vaig veure o sigui que no puc opinar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #6 el: 05 de Desembre de 2011, 22:23:20 pm »
Discrepo totalment. Només he vist 4 partits pero penso q tenim un equip per a mantenir la categoria sense masses problemes, i qui sap si l'any vinent es podria mirar d'aconseguir l'ascens a 1ª Catalana.
L'equip crea joc, combina i contraataca amb rapidesa i si li vec alguna pega és que defensivament potser si q sóm bastant limitats i contra els equips de dalt possiblement tinguem greus problemes. No obstant, estic content pel treball de l'equip,crec q per la categoria q estan i amb lo joves que són alguns dels jugadors s'està jugant amb molta menys ansietat de com estic acostumat a veure q es jugava en anteriors temporades.

Tema jugadors penso que el negret de davant i el nano de les botes liles q va provocar la falta del 2-0 podrien perfectament tenir alguna oportunitat amb el primer equip, especialment el nano de les botes liles q no recordo quin número  portava ni en sé el nom, de ben segur q faria bastanta millor feina q els nostres puntes del primer equip

Per cert, proper partit del Sabadell B a casa serà contra el segon classificat (St Quirze del Vallés) el dia 8 de gener. Abans però toca la jornada 14 el dia 18 de desembre a camp del Castellar.
« Darrera modificació: 05 de Desembre de 2011, 22:26:22 pm per FerniSBD »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 05 de Desembre de 2011, 23:12:36 pm »
Discrepo totalment. Només he vist 4 partits pero penso q tenim un equip per a mantenir la categoria sense masses problemes, i qui sap si l'any vinent es podria mirar d'aconseguir l'ascens a 1ª Catalana.
L'equip crea joc, combina i contraataca amb rapidesa i si li vec alguna pega és que defensivament potser si q sóm bastant limitats i contra els equips de dalt possiblement tinguem greus problemes. No obstant, estic content pel treball de l'equip,crec q per la categoria q estan i amb lo joves que són alguns dels jugadors s'està jugant amb molta menys ansietat de com estic acostumat a veure q es jugava en anteriors temporades.

Tema jugadors penso que el negret de davant i el nano de les botes liles q va provocar la falta del 2-0 podrien perfectament tenir alguna oportunitat amb el primer equip, especialment el nano de les botes liles q no recordo quin número  portava ni en sé el nom, de ben segur q faria bastanta millor feina q els nostres puntes del primer equip

Per cert, proper partit del Sabadell B a casa serà contra el segon classificat (St Quirze del Vallés) el dia 8 de gener. Abans però toca la jornada 14 el dia 18 de desembre a camp del Castellar.

Com ja he dit nomes vaig veure la primera part i la meva opinió segueix sent la mateixa el domini majoritari el va portar el Palau fen bones combinacions i apropant-se amb perill a la nostra porteria el hi va faltar encert a les rematades, nosaltres tenim la costum de carregar tot el joc per la banda dreta i general-ment la cobreixen bastant be per evitar els centres i les rematades del Mikel que per cert esta millorant però peca de ser una mica individualista, jo tampoc crec que es passi problemes per mantenir la categoria doncs l'equip va millorant poc a poc. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡