Autor Tema: Felicitar a les noves incorporacions  (Llegit 8337 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
  • Gènere: Masculí
Re:Felicitar a les noves incorporacions
« Respondre #40 el: 13 de Desembre de 2011, 22:41:02 pm »

Pregunta d´un ignorant..........., jornada econòmica e invitacions no es una mica incomprensible??? No hi han 19 partits per regalar entrades, per que també hagin de donar cuan es jornada econòmica?
Fa rialla tot plegat, les jornades econòmiques, si no vaig errat, es fan per ajudar al club, per tenir un plus d´ingresos per poder cuadrar l´any. Que el mateix Club permeti les invitacions en un día que demanes un esforç, es com a mínim insultant.
Ja te feina extra el bo d´en Monclús........apli car la llògica com a primer punt
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #41 el: 13 de Desembre de 2011, 23:11:22 pm »
Huele a ZAS.
A twitter ja circulen invitacions escanejades.
Aquesta nit estarem pendents del que es pengi aquí.

tu tens Twitter? Segueix-me! @Pedriskii

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #42 el: 14 de Desembre de 2011, 00:39:26 am »
És raonable que hi hagi invitacions, com per exemple si el pare de Puigdoller vol venir al partit, no trobo bé que se li digui a Puchi que el seu pare ha de pagar. Ídem tots els jugadors, ídem pare-mare-novia etc de tots els jugadors... I de Lluís Carreras... I si el germà del Sr Soteras vol anar al partit, no sé fins a quin punt el presi li ha de dir "No, avui has de pagar 50€ per venir a tribuna, no et deixo passar".

Ara bé, cal establir un tope... Però clar, suposo que si es vol colar a algú, es seguirà colant. Jo mateix vaig poder entrar gratis de 2 maneres diferents, una per anar de franc a Gol Sud i l'altra per anar de franc a Tribuna... però vaig pagar i vaig anar a Gol Nord, com a bon Saballut.

I no sé si és la tal Gina o no, em sembla que sí és ella, però a Girona ens va oferir entrades a un bon grapat d'arlequinats que feiem cua per comprar-ne una, ens les va donar gratis i sense conèixer-nos perquè "ja que podia tenir el detall, no li costava res". Això ho vaig veure un punt positiu, i això que jo  no vaig agafar i novament vaig tenir entrar de franc a Girona... En aquest cas, vaig tenir fins a 3 opcions per entrar al camp sense pagar. Però és clar, una altra cosa és quan és jornada econòmica...
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #43 el: 14 de Desembre de 2011, 13:43:51 pm »
Parece ser que los que se sacan el carnet VIP tienen invitaciones ilimitadas tanto para partidos en casa como fuera.
Si muchos aficionados "normales" tubieran/tubieramos invitaciones para todos los partidos fuera de casa, alomejor también podrian sacarse un carnet VIP con lo que se ahorrarían....
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #44 el: 15 de Desembre de 2011, 13:24:01 pm »
A ver si me toca la loteria la semana que viene y obtengo un Carnet VIP, eso si, si os enterais que me toca que nadie me mande mp para obtener invitaciones  :malament
@javi_gt86