Autor Tema: A MI EM FARIA VERGONYA...  (Llegit 2544 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sabaseba

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
A MI EM FARIA VERGONYA...
« el: 25 de Novembre de 2005, 11:11:26 am »
Veiem alguns dels nostres nois del primer equip "passejant-se" literalment pel terreny de joc i l'equip femení que fins fà ben poc estava a l'èlit del futbol nacional no pot pagar-se ni els desplaçaments... Com sempre les dones hem de pagar "el pato" de la mala gestió i incompetènica "masculina"... i si algun home se sent ofès mira... ki li piki k so raski !!!  >:( >:( >:(

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re: A MI EM FARIA VERGONYA...
« Respondre #1 el: 25 de Novembre de 2005, 12:53:09 pm »
Si no m'equivoco, el CE Sabadell no posa ni un duro en el femení perque es tracta de societats diferents. El femení crec que s'ha autogestionat sempre i ara, està mal gestionat i sense calers. És una llàstima perque crec que el masculí i el femení haurien de ser la mateixa societat, però es tracta d'un cost molt gran.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 25 de Novembre de 2005, 13:43:45 pm »
Veiem alguns dels nostres nois del primer equip "passejant-se" literalment pel terreny de joc i l'equip femení que fins fà ben poc estava a l'èlit del futbol nacional no pot pagar-se ni els desplaçaments... Com sempre les dones hem de pagar "el pato" de la mala gestió i incompetènica "masculina"... i si algun home se sent ofès mira... ki li piki k so raski !!!  >:( >:( >:(

Seguint el que diu el company JRG, el cost és massa elevat per un Sabadell masculí que prou feina té ja.
I torno a repetir el que molts no us agrada sentir. El més normal, és que no tinguin cap lligam, quan el futbol femení NO té cap mena d'interès per la inmensa majoria. Em sap greu dir-ho, però és així.
I pel que comentes, diria que una SENYORA com la Merche Romero, té i MOLT a veure en tot l'enrrenou que està succeïnt fins ara.
Apa, salutacions i tranquilitat  ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 25 de Novembre de 2005, 14:31:46 pm »
Finalment ja s'ha arribat a tal punt que, aquest diumenge serà L'ULTIM partit de lliga pel  :scut :bigcry: la situació és inaguanteble i han decidit retirar-se :bigcry: Segons RS i DS.

Es acollonant que TOTES les institucions deixin morir d'aquesta manera a un dels clubs mes prestigiosos de la ciutat :'( Ja no diem que l'ajuntament i el  :scut es fesis carrec al 100%, pero *******, ningú pot donar un cop de mà :icon_question: :ko :ko :ko
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

wimpi

• Visitant
« Respondre #4 el: 25 de Novembre de 2005, 14:54:11 pm »

MALA GESTIO I INCOMPETENCIA??????

I Com li dius a gastarse 60.000€ de mes i ke no ho podeu cobrir?¿ aixo es bona gestio¿?

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 25 de Novembre de 2005, 15:28:57 pm »
Finalment ja s'ha arribat a tal punt que, aquest diumenge serà L'ULTIM partit de lliga pel  :scut :bigcry: la situació és inaguanteble i han decidit retirar-se :bigcry: Segons RS i DS.

Es acollonant que TOTES les institucions deixin morir d'aquesta manera a un dels clubs mes prestigiosos de la ciutat :'( Ja no diem que l'ajuntament i el  :scut es fesis carrec al 100%, pero *******, ningú pot donar un cop de mà :icon_question: :ko :ko :ko
A la plana del Sabadell posa que el diumenge ja no jugaran...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 25 de Novembre de 2005, 15:37:12 pm »
Doncs si, a la web de RS posava que putser es jugava pero ja vec que no :disappointed: de veritat, aixo es una llàstima i una pena :icon_exclaim: Espero que no mori del tot, que quedi ferit greu pero que no mori :'(

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #7 el: 25 de Novembre de 2005, 16:18:05 pm »
Masses acords de paraula i poc negre sobre blanc. Tot aixo nomes fa que portar a malentesos, "que si tu em vas dir que t'en faries carrec" "que si jo no et vaig dir res", esta signat en algun paper que el masculi es faria carrec del femení? perque si no es aixi tot quede en paraules i les paraules se les emporta el vent. Si no ja res signat en aquest sentit al meu entendre la responsabilitat del equip femeni recau en la seva directiva aixi com les consecuencies que s'en deriven. No es de rebut que al juny es presenti una dimissio pero que no es faci efectiva fins al Novembre amb tot empentanagat la competicio començada, les noies sense cobrar, deixant al cos tecnic tirat sense un relleu directiu. Si no es veia clar abans de començar es renuncia a la categoria pero amb dignitat i no protagonitzant una situacio tant surrealista com la que s'ha produit. Sort que malgrat les mil i una marranades que se li han fet aquest cuadres blancs i blaus no moriran mai pero de debo que els estant posant a proba.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 25 de Novembre de 2005, 16:27:30 pm »
Jo només plantejo una pregunta i la deixo al aire, si el Mercantil és trobés en una situació similar (ja no dic igual, sino similar) i demanés ajut al  :scut, els hi donariem la esquena? Per més que tinguin una directiva pròpia, el famós NIF diferent, etc, deixariem morir al Mercantil? jo crec que la resposta es evident no?

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #9 el: 25 de Novembre de 2005, 16:34:12 pm »
Es que es de locos. Como puede ser que no se sepa si es un club diferente del masculino o no. Alguien lo fundaria o lo apuntaria en la competicion digo yo, pues esa persona debe de ser la responsable, o no  :icon_question:
Bueno que lio, ademas dicen que cada club tiene un nif diferente, osea que no tienen nada que ver, el problema es que llamandose tambien Sabadell toda la m***** o mala prensa va a ir a parar al masculino sin beberlo ni comerlo.  :ko
 ??? Como pasa un club de ser campeon de la copa de la reina y subcampeona de liga a no ganar ni un partido y estar a punto de descender la temporada pasada y esta desaparecer, la verdad no lo entiendo.  :(

Saluditos.
« Darrera modificació: 25 de Novembre de 2005, 16:37:19 pm per mariokey »

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #10 el: 25 de Novembre de 2005, 16:48:15 pm »
Segon he llegit a DS per poder acabar la temporada fan falta 50.000 euros aixi que tot passaria per poder trobar primer de tot algu que es vulgues fer carrec de l'entitat d'aqui a final de temporada (cosa gairebe utópica vista la situació) i a mes d'aixo fa falta una injeccio de diners per poder afrontar les nomines i els proper desplaçaments amb garanties. Tot aixo nomes tindria sentit si es partis d'un projecte que contemples la continuitat de l'equip a la categoria la temporada seguent si no es que es perd al terreny de joc donç no val la pena tant d'esforç si l'any seguent has de acabar renunciant a la categoria per manca de recursos. A tot aixo el temps corre en contra nostra a velocitat de vertígen. Algú d'aquesta ciutat amb recursos economics suficients i el sabadellenquisme
necessari sera capaç de tornarli a aquest equip el prestigi que aquest equip li va donar a la ciutat i a l'esport femeni en general aquests darrers anys?.Ah! i un entrenador nou amb ganes d'agafar el timo.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 25 de Novembre de 2005, 17:34:39 pm »
I el problema més gran, tal i com diu el mariokey; que el masculí, sent una entitat diferent a la femenina, s'endurà la LAMENTABLE imatge que s'està donant i sortirà a tot arreu com un equip que va tenir que retirar-se abans d'acabar la temporada. Quina pena  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #12 el: 25 de Novembre de 2005, 18:40:39 pm »
Lamentable"!!!!! Un 0 per tothom. Per una banda , si tant malament stava la situació  , pk carai es buscaven fitxatges de jugadores cares com Raquel Cabezón? i provant americanes kom la Reed aquella  o el fitxatge de la Sheila Fortes??? coi , dic jo ke si la cosa sta tant kom per desapareixer , pos mira no fitxes a ningú i tires de cantera , ke ben competent ke es.... Patetic , la Merche Romera un 0 , i la directiva del masculi....podien haver fet mes i no tirar pilotes fora tota l'estona!! buff

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 25 de Novembre de 2005, 18:56:08 pm »
Entre tots el van matar i ell solet es va morir.

A qui hem de donar les 'gràcies' de la mort del CE Sabadell femení :icon_question:
A la Merche Romero o a l'ajuntament :icon_question:
El CE Sabadell 'masculí' no té a veure amb el femení, per tant, molt no hi pot intervenir. Quin poble (mai millor dit), ja que 50.000 € és el que es gasten en seguretat i manteniment quan vé un paio com el Princep, el Zapatero o el Maragall a Sabadell.

No es podria intervenir el club des de l'ajuntament :icon_question: I no dic ficant-hi només els calés, també gestionant-los fins que alguna persona seriosa es fes càrrec de la societat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 25 de Novembre de 2005, 19:01:50 pm »
Lamentable"!!!!! Un 0 per tothom. Per una banda , si tant malament stava la situació  , pk carai es buscaven fitxatges de jugadores cares com Raquel Cabezón? i provant americanes kom la Reed aquella  o el fitxatge de la Sheila Fortes??? coi , dic jo ke si la cosa sta tant kom per desapareixer , pos mira no fitxes a ningú i tires de cantera , ke ben competent ke es.... Patetic , la Merche Romera un 0 , i la directiva del masculi....podien haver fet mes i no tirar pilotes fora tota l'estona!! buff

Raquel hagués vingut gratis, Reed va venir al  :scut perque era el club que mes aprop estava del seu centre d'estudis i Sheila no cobra ;)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #15 el: 25 de Novembre de 2005, 19:08:04 pm »
No es podria intervenir el club des de l'ajuntament :icon_question: I no dic ficant-hi només els calés, també gestionant-los fins que alguna persona seriosa es fes càrrec de la societat.
S'hauria de fer això amb tots els clubs de la ciutat amb problemes econòmics? S'ha de mullar tant l'ajuntament? Ha d'ajudar a uns si a uns altres no? Quin barem s'hauria de seguir pq lajuntament ajudi a un club? L'ajuntament s'ha de responsabilitzar d'una mala gestió i d'uns deutes que no han provocat ells? És molt fàcil dir que si però és realment just això?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 25 de Novembre de 2005, 19:16:38 pm »
Jo et responc BIRRI:
-S'hauria de fer això amb tots els clubs de la ciutat amb problemes econòmics?
Amb tots els clubs que tinguin una història, una cantera de formació on juguen infants, nens o nenes... Sí.
-S'ha de mullar tant l'ajuntament?
L'ajuntafems no està només per cobrar-nos l'impost de basures (que l'haig de pagar), fer estudis de que fan amb la Rambla, gastant-se un dineral per saber que el ferm està molt malament i desprès fotre's esmorzars a carrec del contribuent.
-Ha d'ajudar a uns si a uns altres no? Quin barem s'hauria de seguir pq lajuntament ajudi a un club?
Ja et dic, depèn de l'objecte social, l'historial, el calat a la població...
-L'ajuntament s'ha de responsabilitzar d'una mala gestió i d'uns deutes que no han provocat ells?
No, ha de senyalar el culpable de la mala gestió, i ha de fer perquè es pugui salvar la situació.
-És molt fàcil dir que si però és realment just això?
Ja et dic, que l'ajuntafems ha d'estar per alguna cosa més que per figurar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #17 el: 25 de Novembre de 2005, 19:24:27 pm »
En l'hora da la confirmacio de la retirada del equip femeni i mes enlla de buscar culpables l'unic que puc dir es "quin final tan indigne, trist i vergonyos per un equip que va arribar tan amunt". En un moment tant trist em ve a la memoria un final similar en que es va deixar morir una emissora tan historica com va ser la antiga EAJ-20 Radio Sabadell sense que ningu mogues ni un sol dit per salvarla i els anys en que varem patir la vergonya de que una ciutat de gairebe 200.000 habitants no tingues una trista emissora de radio propia. Un cop comfirmada la defuncio del femeni nomes puc desitjar sort per a totes les noies que han defensat la nostra samarreta i que alla on vaigin siguin millor tractades del que ho han sigut aqui i per els que quedem donç suposo que com ja hem tingut de suportar en altres ocasions ara s'obrira un cop mes el proces de desagradables retrets, acusacions mutuas, carregades de responsabilitats dels uns cap els altres i tot allo tan lleig que creiem ja oblidat. Malgrat tot i tenint en compte que encara ens queda la base potser dir ara mes fort que mai ... VISCA EL C.E. SABADELL FEMENI!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #18 el: 25 de Novembre de 2005, 19:52:09 pm »

Com a mínim, hauriem d´assegurar que continués el B.  Es a una situació que recorda, encara que partint d´una desproporció abismal de la massa social, al descens del Sabadell a Tercera als despatxos a l´any 1.993.  Llavors ens va salvar el filial.  Al menys, s´ha d´intentar això....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

wimpi

• Visitant
« Respondre #19 el: 25 de Novembre de 2005, 23:22:21 pm »
estage del masculi: 1.500.000 pts
estage del femeni:  4.000.000pts

viatge a alacant del masculi: autocar + hotel 4*= 3.000€
viatge a bilbao del femeni: avio+hotel 5* = 14.000€

denuncies de jugadores per impagament ke a de pagar el nostre club.
factures que reclamen al CE Sabadell FC SAD....

crec ke keda bastant clar ki es l'incompetent i el "mal gestió" ¿masculina?,... i ki sanava PASEJAN amb hotels de 5 estrelles i avons per espanya....