Autor Tema: J-20 : Numancia - Sabadell / Diumenge 15 de Gener a les 18:00  (Llegit 45889 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
  • Gènere: Masculí
Re:J-20 : Numancia - Sabadell / Diumenge 15 de Gener a les 18:00
« Respondre #40 el: 10 de Gener de 2012, 20:00:39 pm »
Som el 2n equip menys golejat a casa després de Las Palmas (6 gols en 9 partits, només 4 dels 9 rivals van marcar). Febles en defensa sí, hi estic d'acord, però més aviat com a visitants. La baixa de Nagore sí tens raó que és molt important.

Aviam què passa, diumenge ho sabrem! ;)

Només teniu dos punts més que nosaltres i las mateixes victòries  :whistle: :whistle:
I porten 16 gols en contra menys que nosaltres, cosa vital. :consol

I tampoc es que estiguem en disposició de fer aquestes afirmacions...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #41 el: 10 de Gener de 2012, 20:40:45 pm »
Si no afrontem el partit amb humiltat (i a la vegada amb capacitat de treball al màxim), no hi ha res a fer en aquest partit.... no ens podem permetre anar de "sobrats" perquè avui per avui no tenim arguments, i encara que els tinguéssim no hem d´oblidar que això és Segona A.

En quant al fitxatge de Hidalgo, en faig una valoració bastant positiva "a priori" i com han apuntat d´altres foreros, pot ser un complement (i a la vegada motivador), ideal de Baha.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #42 el: 10 de Gener de 2012, 21:04:05 pm »
Som el 2n equip menys golejat a casa després de Las Palmas (6 gols en 9 partits, només 4 dels 9 rivals van marcar). Febles en defensa sí, hi estic d'acord, però més aviat com a visitants. La baixa de Nagore sí tens raó que és molt important.

Aviam què passa, diumenge ho sabrem! ;)

Només teniu dos punts més que nosaltres i las mateixes victòries  :whistle: :whistle:
I porten 16 gols en contra menys que nosaltres, cosa vital. :consol

I tampoc es que estiguem en disposició de fer aquestes afirmacions...

Quines afirmacions, si jo no he afirmat res!  :o

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #43 el: 10 de Gener de 2012, 22:46:50 pm »

Ho veig molt malament poder puntuar al camp del Numancia. Aquest equip,  a més de que juga al seu camp, des de fa algunes jornades, ha anat de menys a més, just al revés que el Sabadell.

D'altra banda, les darreres 11 jornades de lliga, el Sabadell ha marcat poquíssims gols i n'ha rebut moltíssims. En les últimes 11 jornades s'ha de passat de tenir 19 gols a favor i 14 en contra (en 8 jornades), a tenir-ne 23 a favor i 36 en contra, és a dir, que en les últimes 11 jornades de lliga, el parcial ha estat de 4 gols a favor i 22 en contra...!!!  :rant: :wall: No és normal tanta diferència! Així doncs, és molt difícil continuar mantenint la confiança en aquest equip i en la tàctica actual. Potser els últims rivals han estat d'un nivell una mica superior als de les 8 primeres jornades, però a mi no m'entra gaire que el Vila-real B, l'Alcorcón o el Barça B siguin gaire inferiors a Valladolid, Córdoba, Guadalajara..., Alcoyano..., Celta, Elche, Almería, etc. De fet, quan s'enfronten aquests equips amb els abans esmentats, els resultats solen ser ajustats... En fi, suposo que és un problema d'estat d'ànim, de tàctica i d'estat de forma dels jugadors.  :whistle:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #44 el: 10 de Gener de 2012, 22:52:42 pm »

Ho veig molt malament poder puntuar al camp del Numancia. Aquest equip,  a més de que juga al seu camp, des de fa algunes jornades, ha anat de menys a més, just al revés que el Sabadell.

D'altra banda, les darreres 11 jornades de lliga, el Sabadell ha marcat poquíssims gols i n'ha rebut moltíssims. En les últimes 11 jornades s'ha de passat de tenir 19 gols a favor i 14 en contra (en 8 jornades), a tenir-ne 23 a favor i 36 en contra, és a dir, que en les últimes 11 jornades de lliga, el parcial ha estat de 4 gols a favor i 22 en contra...!!!  :rant: :wall: No és normal tanta diferència! Així doncs, és molt difícil continuar mantenint la confiança en aquest equip i en la tàctica actual. Potser els últims rivals han estat d'un nivell una mica superior als de les 8 primeres jornades, però a mi no m'entra gaire que el Vila-real B, l'Alcorcón o el Barça B siguin gaire inferiors a Valladolid, Córdoba, Guadalajara..., Alcoyano..., Celta, Elche, Almería, etc. De fet, quan s'enfronten aquests equips amb els abans esmentats, els resultats solen ser ajustats... En fi, suposo que és un problema d'estat d'ànim, de tàctica i d'estat de forma dels jugadors.  :whistle:

en esos 11 partidos hemos marcado mas de 4 goles.....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #45 el: 10 de Gener de 2012, 22:54:57 pm »
Jo firmava l'empat ara mateix... De totes maneres espero que algún dia -si pot ser, el més proper possible- aquest equip torni a donar guerra i pugui plantar cara a qualsevol altre equip al que s'enfronti, doncs darrerament ens estan esborrant de la gespa. A veure si trenquem d'una vegada aquesta maleïda rauxa!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
« Respondre #46 el: 11 de Gener de 2012, 00:12:10 am »

Em refería al que comenta el company BLANC-I-BLAU, perque tot i que pugui ser bromejant, no és el millor moment per dir coses com aquesta... pero vaya, que tampoc s'ha de donar-hi més importancia de la que té. Era un comentari, sense més.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #47 el: 11 de Gener de 2012, 00:16:48 am »

Em refería al que comenta el company BLANC-I-BLAU, perque tot i que pugui ser bromejant, no és el millor moment per dir coses com aquesta... pero vaya, que tampoc s'ha de donar-hi més importancia de la que té. Era un comentari, sense més.

Perdonam Grandine, pensava que el comentari anava per mi, ha sigut un mal entès.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #48 el: 11 de Gener de 2012, 03:19:05 am »
D'altra banda... La LFP és id**** o què?
Com pot ser que no tinguem horari pel partit que hem de jugar d'aquí 1 setmana i mitja a casa?  :****
Jo ho he de saber amb antel·lació per poder anar als partits, i suposo que de Las Palmas no es desplaçarà ningú però a molts camps la gent voldrà desplaçar-se, saber per quin dia ha de tenir tren, hotel...

És una batalla ferotge saber quina Federació funciona pitjor, si la RFEF o la FCF.
No costa tant dir un horari!  :wall:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #49 el: 11 de Gener de 2012, 08:18:18 am »
D'altra banda... La LFP és id**** o què?
Com pot ser que no tinguem horari pel partit que hem de jugar d'aquí 1 setmana i mitja a casa?  :****
Jo ho he de saber amb antel·lació per poder anar als partits, i suposo que de Las Palmas no es desplaçarà ningú però a molts camps la gent voldrà desplaçar-se, saber per quin dia ha de tenir tren, hotel...

És una batalla ferotge saber quina Federació funciona pitjor, si la RFEF o la FCF.
No costa tant dir un horari!  :wall:

pues si, eso mismo iba a preguntar yo. Que a falta de 10 dias no sabemos aun el dia y hora de la semana que viene??   

los seguidores pio-pio deben estar contentos... No me quiero imaginar al reves, que seguro que muchos de nosotros estariamos organizando viaje sin saber ni dia. Que espavilen!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #50 el: 11 de Gener de 2012, 10:27:12 am »
deben esperar a los resultados de copa de esta semana, pero si, siempre igual!!
@javi_gt86

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #51 el: 11 de Gener de 2012, 10:34:04 am »
En el Numancia será baja Nagore por lesión y si la RFEF no dice lo contrario, Sunny por acumulación de tarjetas. Son duda, Natalio, Nieto y Ripa. El primero es el que tiene más opciones de jugar.

Nagores y Sunny son dos bajas importantes.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #52 el: 11 de Gener de 2012, 10:46:43 am »
Yo esta vez si que creo que vamos a ganar... estoy convencido. 1 a 2

• Infantil
« Respondre #53 el: 11 de Gener de 2012, 20:21:19 pm »

en esos 11 partidos hemos marcado mas de 4 goles.....

No em facis posar tots els resultats tan negatius, quin pal i quina feinada!!!, i sí de 19 gols a 23 gols, només hi han 4 golets de diferència, que en 10 u 11 jornades, és un bagatge pobríssim, de fet marcar només 4 gols i encaixar-ne 22  :rant:  :paret, és un bagatge humiliant i calamitós per als socis i aficionats arlequinats!!!, i a més, a la classificació fa mal als ulls, és ridícul.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #54 el: 11 de Gener de 2012, 20:23:32 pm »
Se han marcado mas de 4 goles...para empezar y de memoria 2 a Alcoyano y Murcia, y 1 en Girona, Vigo y Valladolid. Ya son 7 de memoria...
Twitter: @Gerard_sbd

• Infantil
« Respondre #55 el: 11 de Gener de 2012, 21:07:22 pm »
Se han marcado mas de 4 goles...para empezar y de memoria 2 a Alcoyano y Murcia, y 1 en Girona, Vigo y Valladolid. Ya son 7 de memoria...

Disculpa, al post anterior ho he posat per sobre, de memòria, i m'he equivocat per molt poquet. Ara ho poso exacte, jornada a jornada:

11 primeres jornades:
Sabadell 2 Huesca 1
Villareal B 3 Sabadell 4
Sabadell 3 Cartagena 2
Depor 2 Sabadell 1
Sabadell 1 Hércules 1
Barça B 0 Sabadell 1
Sabadell 1 Recreativo 0
Sabadell 1 Alcorcón 0   --  Fins aquí, gols a favor: 18,  gols en contra: 14 (punts: 21)
-------------------------------
Nàstic 5 Sabadell 0
Sabadell 0 Córdoba 3
Girona 1 Sabadell 1
Sabadell 2 Murcia 2
Celta 4 Sabadell 1
Sabadell 0 Elche 0
Almería 3 Sabadell 0
Sabadell 1 Valladolid 4, -- total: 23 gols a favor, gols en contra: 36 (punts: 24)

Resum ràpid: en les últimes 8 jornades s'han marcat, imagineu-vos... 5 gols per 22 gols encaixats, i s'han sumat 3 puntets (de 24 punts possibles). Més clar, aigua. El bagatge de punts, de gols marcats i de gols encaixats en les darreres 8 jornades, és horrible, i molt diferent a les primeres 11 jornades, tant en punts sumats, com en gols marcats, com en gols encaixats, i tanta diferència no és normal. Amb aquesta última ratxa tan dolenta, no espero treure cap resultat positiu al camp del Numancia, encara que en futbol...  Esperem que els ànims, la tàctica i l'estat de forma dels jugadors millori. Salut!!!

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
« Respondre #56 el: 11 de Gener de 2012, 21:51:27 pm »
Home, de 8 jornades a 11 n'hi van algunes, i la diferència es de 4 gols, exactament.

De totes formes, a mi el que em preocupa no es fer 5 gols en 8 partits, que tampoc es mala xifra si els amortitzes, a mi el que em preocupa es que ens en fotin 22.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #57 el: 11 de Gener de 2012, 21:54:36 pm »
Estaos tranquilos que este partido lo ganamos. Seguro al 100%

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969