Autor Tema: J-20 : Numancia - Sabadell / Diumenge 15 de Gener a les 18:00  (Llegit 45745 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
J-20 : Numancia - Sabadell / Diumenge 15 de Gener a les 18:00
« el: 23 de Desembre de 2011, 13:24:07 pm »
El Sabadell confirma que jugarem al estadi de Los Pajaritos el diumenge 15 de Gener a les 18:00 H.
« Darrera modificació: 15 de Gener de 2012, 12:16:47 pm per X-Men Aigua »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:J-20 : Numancia - Sabadell / Dissabte 14 de Gener a les 18:00
« Respondre #1 el: 23 de Desembre de 2011, 13:24:47 pm »
Esperemos que por Esports3.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #2 el: 23 de Desembre de 2011, 13:51:34 pm »
Si dan el Sabadell - Valladolid dudo mucho que den 2 partidos seguidos del Sabadell. Por cierto, por lo visto, el nuevo año nos trae una nueva franja horaria para los partidos de 2a división, domingos a las 16:00 H.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 23 de Desembre de 2011, 19:15:38 pm »
Al final sembla ser que hi jugarem el Diumenge, 15 de Gener, a les 18 hores ja que la LFP la va ***** al penjar l'horari.

Pandereta...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #4 el: 23 de Desembre de 2011, 21:36:17 pm »
Mecaxis! Tenía previsto ir si era sábado, esta mañana me he alegrado y ahora al ver que finalmente es el domingo se me complica la cosa, a ver que hago, veamos a ver...
@javi_gt86

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #5 el: 23 de Desembre de 2011, 21:57:01 pm »
Mecaxis! Tenía previsto ir si era sábado, esta mañana me he alegrado y ahora al ver que finalmente es el domingo se me complica la cosa, a ver que hago, veamos a ver...

Hay q ir Noizer, sea sábado o domingo déjate d histórias q hay q desmontar Soria el sábado noche !!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #6 el: 23 de Desembre de 2011, 22:24:16 pm »

Hay q ir Noizer, sea sábado o domingo déjate d histórias q hay q desmontar Soria el sábado noche !!

Noizer,hay que ir si o si!! ;D
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
Re:J-20 : Numancia - Sabadell / Diumenge 15 de Gener a les 18:00
« Respondre #7 el: 25 de Desembre de 2011, 21:09:19 pm »
Pues vamos!! :thumbsup:
@javi_gt86

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #8 el: 26 de Desembre de 2011, 02:01:20 am »
Jo hi aniré! Abans depenia de si em deixaven o no perquè quan tens 17 anys els pares manen...`Però ja en tinc 18 i tinc moltes ganes d'anar-hi!

No crec que convenci al meu tiet, que és qui normalment ve als desplaçaments amb mi... Així que miraré opció autocar o a veure si alguna penya s'anima a muntar quelcom.

Igualment, queda temps encara.

Los Pajaritos, mític estadi que havia vist a la tele tants cops.. Al gener recordo un partit contra el Barcelona on aquests es van deixar punts pel camí, en un camp nevat i amb pilota fosforito. Potser que en aquella època jugués Ronaldinho?

A Soria no podem signar l'empat... S'ha d'anar a rascar quelcom més, perquè contra el Valladolid tampoc podem esperar massa :S
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #9 el: 26 de Desembre de 2011, 12:38:12 pm »
En el video que van fer de la inauguració de la penya del bar diego es podia veure un cartell anunciant el desplaçament a Soria. No recordo els preus

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 27 de Desembre de 2011, 14:22:21 pm »
Jo hi aniré! Abans depenia de si em deixaven o no perquè quan tens 17 anys els pares manen...`Però ja en tinc 18 i tinc moltes ganes d'anar-hi!

No crec que convenci al meu tiet, que és qui normalment ve als desplaçaments amb mi... Així que miraré opció autocar o a veure si alguna penya s'anima a muntar quelcom.

Igualment, queda temps encara.

Los Pajaritos, mític estadi que havia vist a la tele tants cops.. Al gener recordo un partit contra el Barcelona on aquests es van deixar punts pel camí, en un camp nevat i amb pilota fosforito. Potser que en aquella època jugués Ronaldinho?

A Soria no podem signar l'empat... S'ha d'anar a rascar quelcom més, perquè contra el Valladolid tampoc podem esperar massa :S

La penya arlequinada La Plana ha montat autocar! al seu blog es pot veure els preus crec, però ara no ho trobo ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat charly_sbd

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #11 el: 30 de Desembre de 2011, 21:35:59 pm »
Muy BUenas a todos

Me gustaria saber donde puedo ver el precio de Autocares para ir Camino Soria. Es que he visto que la peña esta de La plana, han anulado el autocar. Mis padres son Sorianos y yo Soriano de sangre y Arlekinado de corazón. Me gustaria ir a ver este partido al precioso campo de los pajaritos que cada verano veo su pretemporada. Tengo gente de mi pueblo en ROmanillos de MEdinaceli que son socios del Numancia.

Así que animo a todos a comer torrenillos por Soria. Si alguien me puede informar si se monta algún autocar o algo. Sino quien quiera ir sale un autobus Barcelona - Soria a las 9 de la mañana que llegas allí a las 3. De vuelta sale uno a las 12 de la noche y llegarias a las 6 de la Madrugada a Barcelona.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #12 el: 30 de Desembre de 2011, 21:57:55 pm »
hi haurà presencia arlequinada a Soria i no només diumenge!!! A veure si s'anima més gent !!

:beer2 :beer2 :bola :anims :anims :anims

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #13 el: 31 de Desembre de 2011, 02:10:37 am »
Muy BUenas a todos

Me gustaria saber donde puedo ver el precio de Autocares para ir Camino Soria. Es que he visto que la peña esta de La plana, han anulado el autocar. Mis padres son Sorianos y yo Soriano de sangre y Arlekinado de corazón. Me gustaria ir a ver este partido al precioso campo de los pajaritos que cada verano veo su pretemporada. Tengo gente de mi pueblo en ROmanillos de MEdinaceli que son socios del Numancia.

Así que animo a todos a comer torrenillos por Soria. Si alguien me puede informar si se monta algún autocar o algo. Sino quien quiera ir sale un autobus Barcelona - Soria a las 9 de la mañana que llegas allí a las 3. De vuelta sale uno a las 12 de la noche y llegarias a las 6 de la Madrugada a Barcelona.

Si consigo dormir en el autocar de vuelta y voy directo a la universidad... Tampoco es mal plan. Pero prefiero ir con una Penya del CES :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat charly_sbd

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #14 el: 31 de Desembre de 2011, 21:44:38 pm »
Si alguein va sabiendo algosi alguna peña monta autocar o algo, que lo vaya poniendo por aquí la información. yo estaria muy interesado en ir a Soria. Porque como dice la canción "Soria es la gloria de España".

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #15 el: 05 de Gener de 2012, 12:33:55 pm »
Acabo d'entrar a la web de la LFP i m'ha sorprés veure que el partit Numància-Sabadell està programat pel Dissabte 14/01/2012 a les 18h... Que no s'havia dit que ho rectificaven pel diumenge dia 15???
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #16 el: 05 de Gener de 2012, 12:39:26 pm »
Van fer un comunicat anunciant el canvi d'horari, però no s'han enrecordat de canviar-ho en el apartat dels horaris. És diumenge a les 18:00 segur.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
« Respondre #17 el: 05 de Gener de 2012, 13:15:10 pm »
No me preocupa porque estaremos por Soria desde el Sabado por la mañana, aprovecho para avisar a los que queráis pasar el finde allí que van quedando pocas habitaciones en la mayoria de hoteles y hostales. El nuestro ya está agotado.
@javi_gt86

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #18 el: 05 de Gener de 2012, 15:15:34 pm »

L´experimentat Nagore serà baixa contra el CES, te problemes físics i te per mes d´un mes.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat charly_sbd

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #19 el: 07 de Gener de 2012, 16:15:30 pm »
Lso que os quedeis sin habitación en Soria. Podeis ir a Almazán. Está a 30 Km más o menos pero a autovia es muy buena. Para los que quieran ir a Soria y no hay Autocares por parte del Club ni ninguna peña, Hay un autocar que va desde La estación de Nord de Barcelona hasta Soria. Sale a las 9 de la mañana del Sábado y del Domingo y llegas a Soria a las 3 de la tarde. El viaje de vuelta sale el Autobus a las 12 de la noche desde Soria para llegar a Barcelona a las 6 de la Madrugada. El viaje cuesta 31€ por trayecto creo que cuesta.

Yo me chupo toda la pretemporada del Numancia, ya que Veraneo en un pueblo de la Provincia de Soria cada año. A mi el que me preocupa es Del Pino, el 10. Es muy técnico y tiene mucha clase. También tenian un morenito, un tal Sunny que corria mucho y con bastante clase. Centraban bastante bien desde la banda. Pero detras era un poco flojete. Total que empataron a 2 en el partido de RPesentación contra el Real Zaragoza.