Està a punt de tancar-se una de les incorporacions procedents del mercat d´hivern. Es tracta de Jorge Rodríguez, actualmente jugador del D. Rayo Cantabria equip que milita en el grup III de Tercera Divisió (Cantàbria). portant fins ara ni més ni menys que 23 gols anotats.
http://www.futbolme.com/com/jugadores.asp?id_jugador=8683Alguns poden pensar que l´edat pot ser un “hándicap” (29 anys), però també és veritat que l´estadística golejadora que està mostrant durant aquesta temporada és impresionant i això garantitza al menys una mica més de “pólvora” en les línies atacants i amb tota seguretat, més competitivitat. Sembla ser que el Rácing de Santander no vol deixar escapar aquest jugador, però el cediria al CE Sabadell en el mercat d´hivern a fi de que agafi el rodatge corresponent i quedi més clarificat en quina categoría jugarà el Rácing la temporada que ve, tot s´ha de dir....
Segons la meva font (absolutament fiable, doncs ja em va "anticipar" els fitxatges de Manga i Arteaga), el fet de que el seu representant sigui l´ex – jugador arlequinat Manuel Anievas (1997-1998), ha estat determinant per aconseguir aquest principi d´acord.
Probablement durant el dia d´avui, màxim demà, el club farà oficial el fitxatge i el publicarà a la seva página “web”.
Des del meu punt de vista, un molt bon fitxatge.