Enquesta

Quin sistema de joc creieu que és el millor?

Seguirem jugant amb aquest, potser ara no tenim sort, però més endavant funcionara.
Ens tanquem a darrere i un punta amunt aviam si fa algo.
Canviem radicalment el sistema i jugem un joc més de contraatac i amb una defensa més dura.
Defensa de 3 i a barraca.

Autor Tema: Sistema de joc  (Llegit 2220 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Antonio Recio

• Visitant
Sistema de joc
« el: 08 de Gener de 2012, 13:27:11 pm »
Doncs això vosaltres quin sistema voleu?
si teniu una altre opció digueu-m'ho i ho edito.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Sistema de joc
« Respondre #1 el: 08 de Gener de 2012, 14:37:03 pm »
Doncs això vosaltres quin sistema voleu?
si teniu una altre opció digueu-m'ho i ho edito.

Jo no crec en nomes un sistema durant els partits passen moltes coses i has de tenir recursos per adaptar-te al joc, es pot sortir a tocar però si veus que no et deixen fer el teu joc doncs has de tindre suficients argument per canviar-ho si sempre juguem a lo mateix doncs ens posaran vigilància i s'acabat el partit i a mes últimament semblem figueretes del pessebre que no entrem per no trencar-nos :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 08 de Gener de 2012, 16:00:20 pm »
opció 3, claríssimament

Es el patró de joc empleat per l´Alcorcón i el Guadalajara i ja veieu com s´ha consolidat l´equip madrileny a la categoria i el rendiment que està donant a la Copa del Rei.  Un sistema, al meu entendre, molt vàlid pels equips humils de Segona A, esportivament i pressupostàriament.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 08 de Gener de 2012, 16:09:58 pm »
Avui he estat al olimpia hi he vist la primera part del partit del Sabadell B contra el Sant Quirze doncs per el meu parer el -sant Quirze ha donat una llisor del que es el futbol de toc i el contratac rapit tot en un un exemple que confirma que el joc de toc no està renyit amb la verticalitat de cara a porta, sempre salvant totes les distancies  :mmmm 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #4 el: 08 de Gener de 2012, 17:28:56 pm »
Una enquesta demasiado fácil  :disappointed:

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #5 el: 09 de Gener de 2012, 00:52:08 am »

Doncs ara li diré al Xavi Roca aviam si et poden fichar, per entrenador del Sabadell, aviam la enquesta és una mica fàcil, sí, però tampoc hi han moltes més opcions!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #6 el: 09 de Gener de 2012, 09:49:59 am »
yo ya comenté en anteriores posts que con los 2 delanteros que tenemos y su rendimiento parece ser que no les va bien el 4-3-3, yo si tuviera oportunidad de elegir sistema de juego haría un 4-2-3-1 con Florian de mediapunta y Baha más arriba, los dos por el centro y no como hizo Carreras este sabado  intentando innovar poniendo a Florian en la banda.
@javi_gt86

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #7 el: 09 de Gener de 2012, 14:14:01 pm »

Doncs ara li diré al Xavi Roca aviam si et poden fichar, per entrenador del Sabadell, aviam la enquesta és una mica fàcil, sí, però tampoc hi han moltes més opcions!!
Pero que esperas?

Que alguien ponga que juguemos con 3 defensas?  :Paletas:

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #8 el: 09 de Gener de 2012, 18:37:08 pm »

Pero que esperas?

Que alguien ponga que juguemos con 3 defensas?  :Paletas:

És una opció si no la veus bé no la votis i ja està!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 09 de Gener de 2012, 23:22:54 pm »
Qualsevol sistema de joc pot ser vàlid si tens jugadors adequats a ell.

El Madrid de 'La quinta del buitre' (1980-1990) jugava normalment amb un 5-3-2 quan acatava posicions defensives i desprès es desplegava amb un 3-5-2, on els laterals es tornaven migcampistes de suport a les bandes, però ho feia per que tenia jugadors aptes per aquest sistema, que per cert m'encanta. Nosaltres no el podríem posar en pràctica, més que tot per que ens faltarien 2 redondos i 2 Ramírez per aguantar els 90 minuts.

Per la plantilla que tenim, està molt bé el 4-1-2-3 que en teoria planteja Carreras, encara que es queda alguns cops amb un 4-1-4-1, però quan tens un munt de lesions com ara, és evident que no pot aplicar aquests plantejaments. I menys sacrificar un excel·lent lateral com Lao i posar-lo en problemes a l'eix de la defensa. Sota el meu punt de vista, cal més variants tàctiques, menys dogmatisme a l'hora de treure la bola controlada i no cal pas canviar radicalment de plantejaments.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 10 de Gener de 2012, 20:43:20 pm »
M´agradaria escoltar els arguments dels que defensen l´opció 4....amb 3 defenses i amb una mica de sort batiriem el rècord de gols en contra de la Lliga Adelante....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #11 el: 10 de Gener de 2012, 21:03:17 pm »
M´agradaria escoltar els arguments dels que defensen l´opció 4....amb 3 defenses i amb una mica de sort batiriem el rècord de gols en contra de la Lliga Adelante....

Jajajajaja, aquesta opció la vaig ficar per ficar, però no sabia que la ficara "tanta" gent!
jajajajajaja