Autor Tema: J-20 : Numancia - Sabadell / Diumenge 15 de Gener a les 18:00  (Llegit 45778 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Antonio Recio

• Visitant
Re:J-20 : Numancia - Sabadell / Diumenge 15 de Gener a les 18:00
« Respondre #320 el: 16 de Gener de 2012, 22:02:29 pm »
Què important és marcar però que important també és que no t'empatin de seguida......

Y que importante es que no te expulsen ningún jugador a los diez minutos del partido quedando el equipo en inferioridad el resto, luchando contra molinos.

Desde luego, hay que ser s********. Sigo diciendo que hay árbitros que deberían estar pitando en una barriada.

No se puede dejar a un equipo con 10, a no ser que sea muy grave la acción del infractor. Hay que ser b***o, pero b***o de c******. Y hoy no me sale de ahí de callarme, estoy harto de árbitros de m***** que siempre nos joden, SIEMPRE, juguemos mejor o peor. Que se pudran, hijos de ****.

Lo que hi ha que llegir  :ostres

Perdona Hernauino però té tota la raó del món, estic totalment amb Grandine i també n'estic fins els sants Coll***!!!  :rant:

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
« Respondre #321 el: 16 de Gener de 2012, 22:09:12 pm »
No sirve de nada quejarse de los arbitros, por eso yo no lo ago.
Si nos pitan mal nos aguantamos, que vamos a hacer? También en algún partido nos han pitado cosas a favor que no eran.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #322 el: 16 de Gener de 2012, 22:28:14 pm »
No sirve de nada quejarse de los arbitros, por eso yo no lo ago.
Si nos pitan mal nos aguantamos, que vamos a hacer? También en algún partido nos han pitado cosas a favor que no eran.

I que fem?
Ens callem? deixem que cada setmana ens robin o els hi regali el partit als rivals? No em dona la gana de callar contra aquests tios que no saben ni arbitrar, 3 dels 12 partits que portem sense guanyar l'arbitre ha influit, estic fart, com el Forero Grandine, estic totalment d'acord amb ell  :**** :**** :****

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #323 el: 16 de Gener de 2012, 22:39:51 pm »
Veient el vídeo-resum, la mà per mi no és voluntària i quan expulsen a Baha, Antonio Hidalgo s'en va corrents cap a l'arbitre a recriminar-li la expulsió, i és dels que més li protesta, havera si quan Baha torni de la sanció es conjunti amb Hidalgo.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #324 el: 16 de Gener de 2012, 22:44:57 pm »
jo també vaig estar a Los Pajaritos ahir i crec q les sensacions de l'equip van ser bastant diferents del q estem acostumats a veure últimament. L'equip com a mínim no es va arrugar i va seguir intentant obrar el miracle tot i tenir recursos ofensius 0. Hi ha he dit moltes vegades q es pot perdre de moltes maneres, i ahir vam perdre però sense baixar els braços en tots els 90 min, complicant les coses al rival i intentant rascar un puntet fins a l'últim moment, no ho vam aconseguir perq sóm fluixets, tan en defensa tal com va quedar demostrat en el primer gol on vam badar de valent, com ofensivament on vam tornar a estar bastant nuls com ja és habitual, i més amb la diguem "desafortunada" expulsió de Nabil Baha del qual no tinc ganes ni de parlar, ni d'ell ni de l'àrbitre. Crec q un home de la seva veterania ja hauria de sapiguer quan es pot fer una falta com la q supossa la primera tarja i quan no, i penso q en el min 5 d la 1ª part hi ha 50 metrs de la porteria no es poden fer segons quines coses...

Altres coses a comentar seria q Hidalgo va tenir detallets de bon futbolista i penso q pot ser un reforç important de cara a la sgona volta, q Olmo va tornar a ser bastant sòlid en el centre de la defensa i q Toni Lao em segueix semblant un home al q li queda mooooooolt gran la 2ª Divisió.

Poc més a comentar, simplement q espero q aviat guanyem un partit q ja toca i ara ja no tenim la excusa de q juguem contra equips q no són d la nostra lliga. Ara juguem amb 2 equips d nivell mig (Las Palmas i Xerez) i dsp ens venen 3 equips d la nostra lliga (Òsca, Villarreal B i Cartagena). Espero i confio sumar un mínim de 8 pts de 15 possibles cosa q ens deixaria amb 32 pts a falta de 51 possibles. Vaja q si dsp no sóm capaços d sumar 1 punt de cada 3 possibles serà senyal d q no mereixem estar en aquesta categoria.