Des de fa poc que m'incloc en la familia d'usuaris del sistema Android gracies a un smartphone "Sony Ericsson Xperia Arc S" i la veritat es que n'estic molt content tan amb el sistema operatiu com amb el telefon.
La veritat es que es increible les possibilitatrs que t'ofereixen aquests telefons alhora d'afegir-hi Apps i Ginys (aplicacions) per a personalitzar-lo.
Son tantes les aplicacions disponibles que crec que es necessari fer un llistat entre tots els usuaris, de les aplicacions que recomanariem o que podriem qualificar de "imprescindibles".
Tot i que soc encara novell, m'atreveixo a fer-vos les meves recomanacions (no incloc les habituals Apps com podrien ser Skype, WhatsApp, Google... etc):
* FORUM ARLEQUINAT (Gratuita)
Logicament, lo primer que em vaig instalar es aquesta aplicacio que ens proporciona en Sergio Estrada per a poder accedir amb un sol click, a aquest forum arlequinat. L'aplicacio me la vaig baixar de la plana principal de la web ex-oficial.
* ZOOMBIE BOOTH (Gratuita)
Fes una foto als teus amics i converteix-los amb Zoombies famelics. Foça divertida i molt currada. Es baixa des del Market.
* SHOPPING LIST (Gratuita)
Pels que ens agrada anar al super amb una llista de la compra. Et permet subratllar productes i marcar-los com a ja comprats. ideal. Es baixa des del Market.
* RADARDROID LITE (Gratuita)
T'avisa dels radars fixes de la xarxa viaria iberica. Actualitzable i configurable per tipus de radars. Recomanat. Es baixa des del Market.
* ANGRY BIRDS (Gratuita)
Un enginyos i curios joc per passar les estones d'espera. Cal provar-ho. Es baixa des del Market.
* DROPBOX (Gratuita)
Un enllaç al teu disc dur virtual. Ideal per no anar amb arxius ni memories amunt i avall. Cal tenir-lo instalat tambe en el PC per treure-li el maxim rendiment. Es baixa des del Market.
* ANDROICK (Gratuit)
Imprescindible per a tots aquells companys que tenim un equip a HATTRICK. HT Live, jugadors, classificacions... força complert.
* ETHEREAL DIALPAD (Gratuit)
Ideal per entretenir amb llums i sons als mes menuts i no tant menuts de la casa. Es baixa des del Market.
* GOOGLES (Gratuit)
Fas una foto a un logo, a un cuadre d'un pintor reconegut o a una marca i et busca -i troba!- els resultats per Google. Increible el que pot fer la tecnologia avui en dia!. Es baixa des del Market.
* GOOGLE SKY MAP (Gratuit)
Et mostra el mapa estel.lar segons la teva posicio. Divertit. Es baixa des del Market.
* DRAG RACING (Gratuit)
Senzill joc de carreres pero que engantxa força. Millores les prestacions del teu cotxe a mesura que vas guanyant diners. Esta be per passar l'estona. Es baixa des del Market.
* JO SOC AQUI (Gratuit)
Per trobar altre catalans arreu del mon. Es baixa des del Market.
* APM? (Gratuit)
Centenars de frases del popular programa de TVC que pots compartir amb xarxes socials o possar-les com a timbre del teu telefon. Divertit. Es baixa des del Market.
* FOOTY LIVE SCORES (Gratuit)
Totes els resultats de quasi totes (o totes?) les lligues del mon. Ideal pels qui segueixen lligues minoritaries o semi-desconegudes. Es baixa des del Market.
Ja em direu que us semblen si us decidiu a probar-les.
I tu? Quines tens instal.lades?