Autor Tema: J 24, CE Sabadell FC-Vilareal 'B'. Dissabte 11, 18.00  (Llegit 18836 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Antonio Recio

• Visitant
Re:J 24, CE Sabadell FC-Vilareal 'B'. Dissabte 11, 18.00
« Respondre #100 el: 13 de Febrer de 2012, 21:23:19 pm »
Boníssim partit amb una clara dominació del partit, ells casi que no van rascar bola, el Dissabte va ser dels dies que més content he sortit del camp, a més ho vaig veure amb 3 molt bons amics, que també van disfrutar!
Per cert, això que dieu de la " nostre" lliga em sembla una tonteria, Segona divisió som 22 equips, i cada equip hi està per diferents circumstancies, quan juguem contra el Deportivo es de la nostre lliga, la Segona Divisió, no crec que hi hagi tanta diferencia!

Antonio, l´expressió "de la nostra lliga" fa referencia a qui te el mateix objectiu al campionat, es a dir, en una lliga com la de Segona Divisió, hi han 22 equips, que evidentment forman part de la mateixa lliga, pero hi han entre 8 i 10 equips que lluiten per pujar a 1ª (fan la seva lliga) uns 8 i 10 equips que lluiten per la permanencia (fan la seva altre lliga particular) son argots del futbol, al igual que dir "cancerbero" al porter o "robar-li la cartera" cuan li prenen la pilota, "agafar la matricula" cuan l´arbitre es queda amb una jugador etc... son paraules i/o frases que volen dir coses diferents al seu significat real... :beer2

Home, si jo ja ser el que vosaltres voleu dir, i el que significa la "nostre lliga" però dic que no em sembla bé dir-ho.

Desconnectat ARLEKINAT1969

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
  • Gènere: Masculí
  • MAI CAMINARAS SOL
Re:J 24, CE Sabadell FC-Vilareal 'B'. Dissabte 11, 18.00
« Respondre #101 el: 14 de Febrer de 2012, 18:02:09 pm »
la nostra lliga es la de tots , del ALCORCON ,cap a baix queda clara la classificació,es una realitat,el sabadell el primer any a segona tots sabem quin es el objectiu i de moment va força be. Partit a partit sense complexos contra cap equip. :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: