Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
per aquest enllaç no el farán gent!!la cançoneta i el logo tot el rato...
Cita de: kituz* en 04 de Febrer de 2012, 18:00:58 pmper aquest enllaç no el farán gent!!la cançoneta i el logo tot el rato... cert, lo pitjor q estic mirant si és cosa de la web d'ells i no no q collons, q tots els enllaços d'internet q van amb Aragon TV surt el logo i para d comptar, tindran problemes de conexió o simplement ens quedem sense partit
Cita de: FerniSBD en 04 de Febrer de 2012, 18:05:05 pmCita de: kituz* en 04 de Febrer de 2012, 18:00:58 pmper aquest enllaç no el farán gent!!la cançoneta i el logo tot el rato... cert, lo pitjor q estic mirant si és cosa de la web d'ells i no no q collons, q tots els enllaços d'internet q van amb Aragon TV surt el logo i para d comptar, tindran problemes de conexió o simplement ens quedem sense partit Ho fan sovint ,company!les coses diguem-ne més "interessants" les capen per internet!
Cita de: kituz* en 04 de Febrer de 2012, 18:06:44 pmCita de: FerniSBD en 04 de Febrer de 2012, 18:05:05 pmCita de: kituz* en 04 de Febrer de 2012, 18:00:58 pmper aquest enllaç no el farán gent!!la cançoneta i el logo tot el rato... cert, lo pitjor q estic mirant si és cosa de la web d'ells i no no q collons, q tots els enllaços d'internet q van amb Aragon TV surt el logo i para d comptar, tindran problemes de conexió o simplement ens quedem sense partit Ho fan sovint ,company!les coses diguem-ne més "interessants" les capen per internet!això vol dir q si en algun bar tenen Aragon Tv es veu?
deixem la tele per un segon, alineació inicial?
Cita de: FerniSBD en 04 de Febrer de 2012, 18:08:37 pmCita de: kituz* en 04 de Febrer de 2012, 18:06:44 pmCita de: FerniSBD en 04 de Febrer de 2012, 18:05:05 pmCita de: kituz* en 04 de Febrer de 2012, 18:00:58 pmper aquest enllaç no el farán gent!!la cançoneta i el logo tot el rato... cert, lo pitjor q estic mirant si és cosa de la web d'ells i no no q collons, q tots els enllaços d'internet q van amb Aragon TV surt el logo i para d comptar, tindran problemes de conexió o simplement ens quedem sense partit Ho fan sovint ,company!les coses diguem-ne més "interessants" les capen per internet!això vol dir q si en algun bar tenen Aragon Tv es veu?M'han comentat que al ser un partit de liga adelante es imposible veure'l per internet , drets de imatge :/
Doncs els de la Radio l'estan veient per AragóTV
Cita de: Razz en 04 de Febrer de 2012, 18:11:44 pmdeixem la tele per un segon, alineació inicial?De Navas, Lao, Olmo, Agustín, Redondo, Hector, Hidalgo, Arteaga, Ramírez, Florian i Lanzarote
Cita de: DimonietSBD en 04 de Febrer de 2012, 18:09:48 pmCita de: FerniSBD en 04 de Febrer de 2012, 18:08:37 pmCita de: kituz* en 04 de Febrer de 2012, 18:06:44 pmCita de: FerniSBD en 04 de Febrer de 2012, 18:05:05 pmCita de: kituz* en 04 de Febrer de 2012, 18:00:58 pmper aquest enllaç no el farán gent!!la cançoneta i el logo tot el rato... cert, lo pitjor q estic mirant si és cosa de la web d'ells i no no q collons, q tots els enllaços d'internet q van amb Aragon TV surt el logo i para d comptar, tindran problemes de conexió o simplement ens quedem sense partit Ho fan sovint ,company!les coses diguem-ne més "interessants" les capen per internet!això vol dir q si en algun bar tenen Aragon Tv es veu?M'han comentat que al ser un partit de liga adelante es imposible veure'l per internet , drets de imatge :/correcte... jo recordo q acasa els meus pares tenien o tenen el aragón tv a la tele, clar q em queda una mica bastant lluny ara mateix xD