Autor Tema: Jornada 23: SD HUESCA - CE SABADELL FC, dissabte 04/02 (18:00 h.)  (Llegit 31316 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 23: SD HUESCA - CE SABADELL FC, dissabte 04/02 (18:00 h.)
« Respondre #140 el: 04 de Febrer de 2012, 21:42:14 pm »
Un punt molt benvingut i molt important i un altre goal average a favor, si anem sumant ens en sortirem.

Avui tenim els llocs de descens a nou punts patirem per`sortirem d'aquesta :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Albert_Machester

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #141 el: 04 de Febrer de 2012, 22:02:12 pm »
partit molt molt serio on s'han creat suficients ocasions per fer un golet que es dones la victoria pero no ha pogut ser. molt be en defensa on Agustin ha exercit de lider i molt bona entrada de Ezequiel que es pot ajudar i molt a cumplir el nostre objectiu!! Anims Sabadell! L'any que ve continuarem on estem segur!!  :bandera :bandera :bandera
Saballut perdut per Anglaterra!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #142 el: 04 de Febrer de 2012, 22:21:06 pm »
Un punt molt benvingut i molt important i un altre goal average a favor, si anem sumant ens en sortirem.

Avui tenim els llocs de descens a nou punts patirem per`sortirem d'aquesta :mmmm

Os recordo que aquesta jornada no s´ha acabat i la diferencia poden ser només 6, ja que el Cartagena te un partit menys, que es el que ha de jugar demà.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #143 el: 05 de Febrer de 2012, 08:16:05 am »
Lo mejor es que con equipos más de nuestra liga, hemos vuelto a ser competitivos como al inicio del campeonato y ayer incluso mejores que ellos a pesar de ir como visitantes.

Veo al equipo en buen tono fisico de nuevo y los fichajes de invierno nos van ayudar mucho, o mejor dicho, suben notablemente la calidad de la plantilla, un refuerzo como Antonio Hidalgo nos está dando una calidad y trabajo en el centro del campo considerable y la entrada de Ezequiel ayer nos ha hecho ilusionarnos de nuevo a todos, espero que nos de tardes de alegria. Ojo, y otro refuerzo importante es el de nuestro capitan, que partidazo se marcó ayer, no se les vio nada a los delanteros de ellos.
Ahora vendran los quebraderos de cabeza para el mister, tiene 3 centrales como la copa de un pino y sólo pueden jugar 2 y que me decís de las bandas, supongo que Ezequiel se quedará con una, pero es que tenemos a Lanza, Alex Cruz y el propio Luna peleando por la otra (ya que de momento Aaron y Fran parecen los "descartados" cuando disponemos de toda la plantilla).
Aunque bendito problema! espero que lo tenga el mister durante toda la segunda vuelta.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #144 el: 05 de Febrer de 2012, 11:07:40 am »
Otra nota a es que Hidalgo jugó los 90 minutos. O sea que poco a poco está recuperando el tono físico...

Salud y suerte a Antonio Hidalgo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #145 el: 05 de Febrer de 2012, 12:22:45 pm »
La veritat és que ahir es va aconseguir un punt que val més del que sembla.

Al principi del partit no vàrem saber gestionar bé tenir l'avantatge del vent a favor. L'equip es va precipitar en moltes jugades i es va intentar un futbol massa directe, xutant des de molt lluny per aprofitar el vent, però amb massa ansietat per intentar marcar primer. Suposo que es volia posar per davant del marcador i aprofitar que s'obrís el rival per sentenciar i desprès administrar el marcador, però no és el nostre joc. Sabem tocar molt millor la bola i teníem jugadors sobre la gespa per arribar amb més claredat i clavar-la a un porter, que amb tots els meus respectes, el vaig veure molt just per la categoria.

Desprès dels primers 25 minuts, ja es va tocar més, però va aparèixer el segon factor que va impedir poder jugar millor vora la seva porteria, amb una gespa gelada que feia que molts jugadors fessin l'avió intentant frenar allà.

A la segona part, el vent gelat del nord, va afluixar algunes estones i els locals només el varen aprofitar un parell de cops, però amb la gespa ultra-congelada, era impossible fer gaires coses, ja que apart de conduïr la bola, s'havia de vigilar no estampar-se amb una patinada.

El millor del partit, va ser veure que Agustín tornava al camp, i que va amargar a Tariq, sense deixar-lo tocar gaires boles, o que Hidalgo és un tio que ens pot fer molta feina enmig del camp, que Florian té una capacitat de sacrifici molt gran, que Lao i Redondo als laterals son insuperables o que Olmo és el Déu de l'anticipació.

També vaig gaudir del toc i de la conducció d'Ezequiel, on podem tenir un crack a l'extrem, però també vaig veure que és massa individualista i que si no espavila i juga més en equip, només gaudirà de minuts de manera residual.

I el millor: L'afició. Anar gairebé 200 persones en 2 autocars i cotxes, pagar 20€ més el desplaçament, a un lloc on al final del partit es patien -5 graus de temperatura, però que semblaven més per el vent,  i animar els 90 minuts ( i més que els 1.800 locals), és al·lucinant. Gran detall dels jugadors d'anar a aplaudir-los, inclòs Florian, que es va sortir disparat de la banqueta per anar a saludar, o Redondo, que va regalar la seva samarreta a un soci arlequinat. La unió fa la força, i això ens pot ajudar a superar molts entrebancs.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #146 el: 05 de Febrer de 2012, 12:28:51 pm »
Partido totalmente condicionado por el viento y el frio, hacia mucho mucho frio!!!! Los jugadores lo dieron todo y todos lucharon muchisimo, el viento perjudicó a Florian cuando iba a empalmar una pelota que parecia muy fácil de golpear...si le hubiese dado o se iba fuera del estadio o era gol! xDD

Ezequiel muy bien, muy chupón también pero se ve un jugador muy desequilibrante, aquellos jugadores que te pueden decidiir un partido con una individualidad suya! Apunta maneras.

Agustín partidazo, y espero que Carreras se deje de poner a Oscar de extremo, y ponga a Lanza y Ezequiel en las bandas, Oscar Ramirez es todo voluntad pero se nota que no tiene esa calidad para desbordar.

Detallazo de Manu Redondo viniendo hasta donde estavamos los 150 arlequinados desplazados y le dio la camiseta a un chabal! Baha aplaudio un poco y se fue directo para los vestuarios mientras todos los demas se acercaron a aplaudirnos por todo el apoyo recibido! Aiii Baha...estos detallitos tienes que cuidarlos.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #147 el: 05 de Febrer de 2012, 13:46:40 pm »
Partit treballat amb dos cullo** dels jugadors donant-ho tot amb el fred que feia, jo em vaig congelar els peus i les mans, el viatge no es va fer molt pesat, vàrem parar a una area de descans batejada ja com el "Far West" jajaja, l'autocar ens va deixar al camp i vem anar a buscar algun restaurant, vàrem trobar el restaurant los Marinos i ens vem fotre un bon dinar amb Vimo, Encigalat, Encarceitor  :icon_mrgreen: i ens en vem anar cap al camp, en quant el partit, destacar a Redondo que ja s'ha fet un lloc a la banda i a Agustín que no es nota gens que hagi sortit de una lesió capitanejant la defensa i no deixant olorar bola als davanters rivals, Ezequiel, un crack, va revolucionar el partit totalment, i no digeu que és el nou Isaac Cuenca, per mi molt millor, més ràpid i millor regat, per cert, ara obrire un post amb els incidents de els autocars de Bardet   :rant:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #148 el: 05 de Febrer de 2012, 16:04:57 pm »
Partit treballat amb dos cullo** dels jugadors donant-ho tot amb el fred que feia, jo em vaig congelar els peus i les mans, el viatge no es va fer molt pesat, vàrem parar a una area de descans batejada ja com el "Far West" jajaja, l'autocar ens va deixar al camp i vem anar a buscar algun restaurant, vàrem trobar el restaurant los Marinos i ens vem fotre un bon dinar amb Vimo, Encigalat, Encarceitor  :icon_mrgreen: i ens en vem anar cap al camp, en quant el partit, destacar a Redondo que ja s'ha fet un lloc a la banda i a Agustín que no es nota gens que hagi sortit de una lesió capitanejant la defensa i no deixant olorar bola als davanters rivals, Ezequiel, un crack, va revolucionar el partit totalment, i no digeu que és el nou Isaac Cuenca, per mi molt millor, més ràpid i millor regat, per cert, ara obrire un post amb els incidents de els autocars de Bardet   :rant:

mare meva, si no esteu a la pressó ja pots estar content jejejeje. Fora bromes, bona companyia et vas buscar.

Veient els resultats cada cop dono per més bo el puntet d'ahir.

- gol average superat amb l'Osca
- Tercer partit consecutiu sense perdre
- Tornem a puntuar a fora de casa cosa que feia molt temps q no feiem
- Ens n'anem de Totalment d'acord amb tu, company. punt de més de Girona, Cartagena i possiblement el Nàstic.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #149 el: 05 de Febrer de 2012, 16:08:12 pm »

mare meva, si no esteu a la pressó ja pots estar content jejejeje. Fora bromes, bona companyia et vas buscar.

Veient els resultats cada cop dono per més bo el puntet d'ahir.

- gol average superat amb l'Osca
- Tercer partit consecutiu sense perdre
- Tornem a puntuar a fora de casa cosa que feia molt temps q no feiem
- Ens n'anem de Totalment d'acord amb tu, company. punt de més de Girona, Cartagena i possiblement el Nàstic.

Jajajajaja ens va faltar poc  :icon_mrgreen:  :pilotasso :pilotasso

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #150 el: 05 de Febrer de 2012, 17:18:22 pm »
de momento el nastic pierde por 3 a 0 la jornada al final a sido buena ya que el catagena tambien perdio , lastima ayer de no haber ganado .. :scut :bandera :bandera :bandera :bandera :scut

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #151 el: 05 de Febrer de 2012, 20:44:19 pm »
Empat gèlid (i potser mai millor dit pel 0-0 i el fred que fotia...) al camp de l'Osca on el Sabadell va ser superior i podia haver guanyat, però va ésser un empat fora de casa que suposa un puntet més a la classificació, i a més, la majoria de resultats dels rivals directes, han acompanyat. Ara, a pensar en el proper partit, a pel Villarreal B!!!  :beer2