Autor Tema: J 24, CE Sabadell FC-Vilareal 'B'. Dissabte 11, 18.00  (Llegit 18841 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:J 24, CE Sabadell FC-Vilareal 'B'. Dissabte 11, 18.00
« Respondre #20 el: 10 de Febrer de 2012, 13:20:04 pm »
La del Villarreal B , nos han metido a Joselu en la convocatoria, ya les vale xD :

Porteros: Mariño y Jorge.

Defensas: Pere, Lejeune, Kiko, Truyols y Toño.

Centrocampistas: Barrientos, Edu Ramos, Toribio, Moi Gómez, Pedro Vázquez, Trigueros e Iriome.

Delanteros: Juanto, Lucas Porcar, Joselu y Mauricio.

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #21 el: 10 de Febrer de 2012, 13:21:42 pm »
Convocatoria para el partido de mañana:

De Navas,Mackay,Lao,Ramírez,Pablo,Olmo,Agustín,Redondo,Hidalgo,Hector,Juvenal,Puigdollers,Arteaga, Lanzarote, Adrian Luna, Ezequiel, Baha i Florian.

Quedan fuera: Bermudo (lesionado), Juanjo, Aarón, Piera, Alex y Samuel.

Parece ser que Piera tendrá pocas oportunidades este año...

faria la mateixa convocatoria, amb el canvi de Juanjo pel Juve! els altres són els q han de ser al meu entendre.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #22 el: 10 de Febrer de 2012, 13:55:31 pm »

De Navas,Mackay,Lao,Ramírez,Pablo,Olmo,Agustín,Redondo,Hidalgo,Hector,Juvenal,Puigdollers,Arteaga, Lanzarote, Adrian Luna, Ezequiel, Baha i Florian.

faria la mateixa convocatoria, amb el canvi de Juanjo pel Juve! els altres són els q han de ser al meu entendre.

Doncs hem sorpren la no convocatoria de Juanjo.... :mmmm El partit del Jerez quan ell va entrar es va notar...

Jo hagues deixat fora a Juvenal o Puigdollers que últimament no està molt fi... :sleep:

El que si trobo encertat és la no convocatoria de Baños... no encaixa gens al futbol que fa el Sabadell :ok
« Darrera modificació: 10 de Febrer de 2012, 13:58:33 pm per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
« Respondre #23 el: 10 de Febrer de 2012, 14:10:15 pm »

Doncs hem sorpren la no convocatoria de Juanjo.... :mmmm El partit del Jerez quan ell va entrar es va notar...

Jo hagues deixat fora a Juvenal o Puigdollers que últimament no està molt fi... :sleep:

El que si trobo encertat és la no convocatoria de Baños... no encaixa gens al futbol que fa el Sabadell :ok

Jo tampoc ho entenc... amb mi Juanjo seria un titular fixe, clar q. per sort tenim d'entrenador al Carreras, q en sap mooolt més q cap de nosaltres xD. Espero q es torni a guanyar la confiança del tècnic, pq. jo apostaria sense problemes q el Juanjo és un tros de jugador, q jugarà mooolts anys a primera. A mi m'encanta vaja, es nota no?xD

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #24 el: 10 de Febrer de 2012, 14:13:29 pm »
Juanjo está temporada no es ni la sombra del año pasado,y mira que para mí, Juanjo la temporada pasada, fue el mejor jugador de todos...

Buena notícia que no viaje Gerard Bordás,jugador siempre muyyy peligroso.
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #25 el: 10 de Febrer de 2012, 14:23:13 pm »
Yo pondría este once:

De Navas

Ramírez    Olmo    Agustín    Redondo

H.Simón

Hidalgo             Arteaga

Lanza                                    Ezequiel

Florian

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #26 el: 10 de Febrer de 2012, 14:30:02 pm »
el juanjo de l'any passat si q seria titular, el d'aquest any NO

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #27 el: 10 de Febrer de 2012, 15:28:55 pm »
No estic gens d'acord amb la convocatòria que ha fet Carreras  :disappointed:

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #28 el: 10 de Febrer de 2012, 15:38:15 pm »
La convocatoria que ha fet Carreres son els millors que tenim. L'unic dubte és la entrada o no de Juanjo, pels demés, els que queden fora no milloren els 18 convocats.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat kituz*

• Juvenil
« Respondre #29 el: 10 de Febrer de 2012, 15:56:59 pm »
La convocatoria que ha fet Carreres son els millors que tenim. L'unic dubte és la entrada o no de Juanjo, pels demés, els que queden fora no milloren els 18 convocats.

Totalment d'acord, amb l'únic canvi del Juanjo jo tb crec q els nostres millors 18 homes sópn els q hem convocat.

* álex cruz per qualitat tb hi entraria, i amb força,però per desgracia el nano no ens ha sortit bé...

els altres, Aaron,Piera,Joaquin,Bermu i Samuel són inferiors als altres jugadors, em sap greu per ells, però amb tots sans, no hi tenen lloc.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #30 el: 10 de Febrer de 2012, 17:08:05 pm »
amb tota la plantilla al complert cada vegada queda mes clar amb quins jugadors compta menys i que per tant ho tenen molt dificil per continuar la propera temporada, si segueix Carreras. Jugadors com AARON, FRAN PIERA, SAMUEL i ALEX CRUZ encara que aquest es cedit i per tant ha de tornar, s'estan quedan fora de les convocatories darrerament i si no hi han lesions, que esperem que no, crec que tindran molt poc protagonisme fins al final i que entran clarament en les llistes de baixes per la propera temporada.
Hem tornat !

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #31 el: 10 de Febrer de 2012, 19:39:18 pm »

Em sembla que el Sabadell guanyarà el Vila-real 'B', patint perque el filial groc té bon equip, però el Sabadell guanyarà i així sumaria tres punts molt importants i assoliria un altre gol average a favor a sumar als que ja té a favor el Sabadell amb el Xerez i l'Osca. Espero i desitjo encertar-ho. Però compte amb els fil·lials que son capaços del millor i del pitjor. Endavant Sabadell !!!  :beer2

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #32 el: 10 de Febrer de 2012, 21:19:19 pm »
Crec que condemnar així un jugador com Fran Piera no pot ser més que un error. Pensem que només té 23 anys, i que s'en pot treure molt de profit, en la meva opinió Carreras l'està cagant bastant en aquest aspecte, però bueno...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #33 el: 10 de Febrer de 2012, 21:26:21 pm »
Crec que condemnar així un jugador com Fran Piera no pot ser més que un error. Pensem que només té 23 anys, i que s'en pot treure molt de profit, en la meva opinió Carreras l'està cagant bastant en aquest aspecte, però bueno...
Tiene 24.  :wink2:
Que lástima el trato que se le está dando.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #34 el: 10 de Febrer de 2012, 22:34:37 pm »
algú té que quedar fora, i amb aixó no vull dir que no sigui vàlid

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #35 el: 11 de Febrer de 2012, 08:26:27 am »
 :scut :bandera

Doncs avui ja caldrà que ens abriguem be doncs farà un fred que cardarà la bu.rra  gorres, bufandes, guants, mantes i moltes ganes d'animar
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat tomatera

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
  • Gènere: Femení
« Respondre #36 el: 11 de Febrer de 2012, 11:11:48 am »
creo que a Juanjo no convocandolo, le ha dado un toque de atencion para que se motive aunque creo que tenia que ir convocado en lugar de jovenal, el dia de jerez cuando salio reforzo muy bien el centro del campo

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #37 el: 11 de Febrer de 2012, 13:08:47 pm »
:scut :bandera

Doncs avui ja caldrà que ens abriguem be doncs farà un fred que cardarà la bu.rra  gorres, bufandes, guants, mantes i moltes ganes d'animar

Molt agraït per l'avís; als què ens desplacem de fora del Vallès ens és molt útil que ens n'informeu, del temps.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #38 el: 11 de Febrer de 2012, 14:12:02 pm »
Us deixo la previa, del bloc de la penya:

http://gradajovelfa.blogspot.com/2012/02/previa-ce-sabadell-villarreal-b.html

Som-hi Sabadell!  :scut

Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #39 el: 11 de Febrer de 2012, 14:24:43 pm »
Bueno, en cuanto a la convocatoria... hay cosas que no lo entiendo.

Arón Bueno mira, todavía, aunque creo que te da otras cosas que los jugadores de banda que tenemos ahora (velocidad, básicamente xD), entiendo su no convocatoria, aunque tampoco he visto a Luna, que conste.

Tema Fran Piera no lo entiendo, la verdad. El chaval salió del Puertollano y aquí no ha jugado prácticamente nada, no entiendo por qué tanta prisa con su fichaje, sinceramente.

Álex Cruz supongo que será un tema de actitud, porque si no no lo entiendo, pues calidad tien muy mucha.

Samuel Baños es entendible, aunque nos da experiencia, pero parece bastante flojito.

Y lo de Juanjo es para darse contra la pared xD. Excelente partido contra el Jerez, y ahora sin convocar, cuando quien más quien menos sabe que es el mejor o de los tres mejores jugadores de la partida... y ahora empezaba a estar en forma. A no ser que sea un problema de actitud - cosa que doy por descartada, la verdad- no lo entiendo.

Pero lo que menos entiendo de todo es que no tenemos un mediocentro nato en el equipo, ni titular ni reserva. Vale que Héctor Simón realmente lo está "bordando" en esa posición, pero a mí (esto ya es gusto personal) no me acaba de convencer del todo. Y, si tiene una tarjeta en el minuto 30, se lesiona o algo por el estilo.... ¿¿¿¿A quién metemos ahí??? ¿A Juve??? Sólo recordar que la gente le pilló manía o, mejor dicho, se la quitó cuando empezó a jugar con Carreras de creador, no de defensivo precisamente...

No sé, no entiendo esta convocatoria sobretodo por el tema de los medios defensivos, pero bueno, Carreras es el que los ve durante toda la semana  y él sabrá, confianza 100% en él en este aspecto aunque no lo acabo de ver claro yo xD.

Sea como sea,

Sabadell  5 - Villarreal B 1

juasjuasjuas

!Salud!

PD: Y 3 goles de H. Simón y 2 de Juve para callarme la boquita, ambos como medios defensivos xD