Autor Tema: J 24, CE Sabadell FC-Vilareal 'B'. Dissabte 11, 18.00  (Llegit 18839 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:J 24, CE Sabadell FC-Vilareal 'B'. Dissabte 11, 18.00
« Respondre #80 el: 11 de Febrer de 2012, 23:06:48 pm »
 :scut :bandera :bandera :bandera

Unes imatges del partit
sabadell-villareal B. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #81 el: 11 de Febrer de 2012, 23:15:58 pm »
Està clar que en aquesta 2A hi han dos lligues.
En la de la part alta no aspirem a més que rascar algun puntet. En la de la part baixa, a la primera volta ho vem fer prou bé, i en aquesta segona volta, sembla que tornem a fer-ho bé.

Com sempre es diu: ni ara som tan bons ni abans tan dolents.

Amb la tranquilitat que té l'equip després del bon treball d'avui, s'ha d'anar a pels 3 punts a Cartagena, i donar la tranquilitat necessaria per complir l'objectiu d'aquesta temporada.

Per acabar, com s'ha notat avui l'efecte d'una dinàmica positiva en els jugadors! A seguir pel mateix camí!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #82 el: 11 de Febrer de 2012, 23:32:32 pm »
Bon partit a la primera part i molt bon partit a la segona part.

A la primera part, l'equip ha demostrat la solidesa defensiva que demanàvem durant la 'crisi', i a la segona part, a més ha demostrat molt bona conducció a la mitja i a més molt bon encert cara a porta. La llàstima és rebre en el final del partit el gol que ha sigut el 3-1, ja que hagués sigut important seguir sense encaixar.

També és important tenir un altre goal-average guanyat contra un rival directe i a més, treure-li 3 punts més, posant-nos ja a 12 per sobre de la zona de descens. Com diu hernauino, hi han dos grups a la lliga, i nosaltres hem de saber que els partits que hem de guanyar son amb els de la part baixa, e intentar rascar tot el que es pugui amb els de la part alta. Arribar als 50 punts és l'objectiu. La resta, castells sobre els núvols.

Dir que avui Oscar Ramírez ha donat un recital del que ha de ser un jugador del CE Sabadell. Sacrificat, a les ordres de Carreras, pujant la banda, baixant a defensar, ajudant a mig camp, lluitant tot, donant l'assistència del primer gol, ajudant al que llença la falta del segon (Lanza), jugant-se fins i tot el cap. De 10.

Ànim companys, que queda menys per aconseguir mantenir-nos!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #83 el: 11 de Febrer de 2012, 23:38:30 pm »
Gran resultat i amb aquets 32 punts (si la salvació esta en els 50 encara que jo penso personalment que seran menys) ja tenim asolit el 64% del total i sols estem a la 3 jornada de la segona volta, no em de baixar la intensitat, pero no cap dubte que la cosa esta molt ben encaminada.
Hem tornat !

Desconnectat KaSBD

• Infantil
  • Missatges: 211
« Respondre #84 el: 11 de Febrer de 2012, 23:54:06 pm »
Curioso cuando ganamos no llegan los hilos a pasar de 3 paginas... en fín,gran partido el del sabadell hoy, me hubiese gustado ver a ezequiel de titular o algun minuto de luna !!!
No surrender...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #85 el: 12 de Febrer de 2012, 00:31:30 am »
Sento portar una miqueta la contrària, però jo he acabat la primera part força emprenyat amb l'actitut de l'equip i el plantejament amb el que hem sortit. No sé si només he sigut jo qui ho ha vist així, però en els primers 45 minuts he vist un equip que ha cedit massa metres al rival, que ha sortit una miqueta acovardat i amb una falta d'agresivitat a dalt que ha permés que el Villarreal arribés més enllà de la meitat del camp amb absoluta llibertat. Ho sento, però no he vist l'ambició necessària per un partit tan important com aquest. En línies generals, el Sabadell de la primera part no m'ha agradat gens ni mica, i si haguéssim tingut al davant un equip més poderós segur que no ens haguessin anat tan bé les coses. No entenc perquè hem sortit a jugar tan descaradament a la contra i amb el cul tan apretat al darrera. A casa i més contra un equip que és de la nostra mateixa lliga hem de manar més i no cedir tan de terreny.
Definitivament, a la mitja part alguna cosa s'ha dit en aquell vestidor perquè l'equip ha guanyat en agressivitat i hem anat més a per feina. Hem estat més punyents en atac i a la mínima que els hem apretat una mica els hem creat molts problemes. Defensivament, la parella Olmo-Pablo Ruiz ratlla la perfecció, i el mig del camp amb Hidalgo i un recuperadíssim Héctor Simón, és una altra cosa. Ramírez, Lanzarote i més tard Baha han estat punyals. En línies generals, tornem a infundar respecte als nostres rivals i hem donat un pas de gegant cap a la permanència, sense subte. Com deia ara fa uns dies, el Sabadell ha tornat.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #86 el: 12 de Febrer de 2012, 01:32:17 am »
Ja tocava acabar un partit tranquils tot i que en els últims instants ens han marcat un altre gol, avui he sortit molt content del camp igual que el dia del Jerez, portavem una dinàmica negativa que durava masses jornades en questió de resultats, i jo ja em questionava conservar la categoria , ara si les lesions no ens tornen a fer una altra mala passada, crèc que podem tornar a fer un coixí important de punts de cara a enfilar el final de temporada amb garanties de mantenir la permanència  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #87 el: 12 de Febrer de 2012, 09:16:14 am »
Sento portar una miqueta la contrària, però jo he acabat la primera part força emprenyat amb l'actitut de l'equip i el plantejament amb el que hem sortit. No sé si només he sigut jo qui ho ha vist així, però en els primers 45 minuts he vist un equip que ha cedit massa metres al rival, que ha sortit una miqueta acovardat i amb una falta d'agresivitat a dalt que ha permés que el Villarreal arribés més enllà de la meitat del camp amb absoluta llibertat. Ho sento, però no he vist l'ambició necessària per un partit tan important com aquest. En línies generals, el Sabadell de la primera part no m'ha agradat gens ni mica, i si haguéssim tingut al davant un equip més poderós segur que no ens haguessin anat tan bé les coses. No entenc perquè hem sortit a jugar tan descaradament a la contra i amb el cul tan apretat al darrera. A casa i més contra un equip que és de la nostra mateixa lliga hem de manar més i no cedir tan de terreny.
Definitivament, a la mitja part alguna cosa s'ha dit en aquell vestidor perquè l'equip ha guanyat en agressivitat i hem anat més a per feina. Hem estat més punyents en atac i a la mínima que els hem apretat una mica els hem creat molts problemes. Defensivament, la parella Olmo-Pablo Ruiz ratlla la perfecció, i el mig del camp amb Hidalgo i un recuperadíssim Héctor Simón, és una altra cosa. Ramírez, Lanzarote i més tard Baha han estat punyals. En línies generals, tornem a infundar respecte als nostres rivals i hem donat un pas de gegant cap a la permanència, sense subte. Com deia ara fa uns dies, el Sabadell ha tornat.

Doncs sento no esta gents d'acord amb tu, el Sabadell no ha sortit acovardit ni a donat metres al rival ni molt menys falta d'actitud, precisament la defensa estava ratllant al mig camp la pressió la feien a dalt i es clar això 
comporta que et puguin fer contracops, i que els han fet que per la actitud de la defensa no han marcat i  a la segona part mes del mateix el que passa que quant hem marcat doncs el domini ha sigut nostre.

Si haguéssim tingut un equip mes poderós doncs ja sabem com pot anar Còrdova etc   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #88 el: 12 de Febrer de 2012, 09:34:08 am »

el Villarreal B es un buen equipo al Hercules se la lio y le gano 0-2 si ha nosotros no nos han ganado sera por algo no? o solo a sido suerte? durante 90 minutos no puedes jugar al ataque los 90 minutos y a un nivel infernal si salimos asi a los 40 minutos ya no nos aguantamos ni los peos, y si lo hicieramos sin cansarnos seriamos el Barça o el Madrid, es normal que en algunas ocaciones les cedas el balon, yo mas bien he vissto una primera parte donde los dos equipos se han ido tanteando y viendo de lo que era capaz el contrario y en la segunda ya sabiamos como y por donde le podiamos hacer daño y asi a sido  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #89 el: 12 de Febrer de 2012, 10:05:57 am »

el Villarreal B es un buen equipo al Hercules se la lio y le gano 0-2 si ha nosotros no nos han ganado sera por algo no? o solo a sido suerte? durante 90 minutos no puedes jugar al ataque los 90 minutos y a un nivel infernal si salimos asi a los 40 minutos ya no nos aguantamos ni los peos, y si lo hicieramos sin cansarnos seriamos el Barça o el Madrid, es normal que en algunas ocaciones les cedas el balon, yo mas bien he vissto una primera parte donde los dos equipos se han ido tanteando y viendo de lo que era capaz el contrario y en la segunda ya sabiamos como y por donde le podiamos hacer daño y asi a sido  :beer2 :beer2

Yo añadiría que el Vila-real B, como buen filial, le gusta tener el balón y controlar el partido (tipo Barça B) de hay que para mi la 1ª parte haya sido muy táctica por parte de los 2 equipos, quizás con mayor control por parte de ellos, pero sin gran pronfudidad. Eso sí, en la 2ª parte cuando nuestro CE SABADELL les ha apretado arriba se les ha hecho mucho daño.

Salud, suerte y a pensar en el Cartagena...
« Darrera modificació: 12 de Febrer de 2012, 12:05:37 pm per Leonderubi »

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #90 el: 12 de Febrer de 2012, 10:36:59 am »
Tornem a ser un equip competitiu amb els de la nostra lliga. S'ha guanyat solidesa en defensa amb un Pablo Ruiz estelar i això dona tranquilitat a l'equip. Sens dubte amb els nous reforços hem pugat el nivell de qualitat. La victòria avui no estat fàcil fins el primer gol no ens han deixat jugar com nosaltres volem i els tenen qualitat i anticipació. Jo tampoc sóc partidari de regalar les primeres parts com la d'avui però el rival també juga i nosaltres ho hem notat. Una gran segona part que els hem desbordat. jo també vull veure Ezequiel des de l'inici, però qui treu ara a l'Oscar Ramirez d'aquesta posició amb la feina que fa.
Per altre banda Baha té que sé ja titular té una gran qualitat que no la podem desaprofitar. Ara ja se'l veu amb més implicació i més fons físic. Florian té que sortir quan ell ja baixi d'intensitat durant el partit.
Ara ja començo a veure la permanència com una realitat. Tenim equip i banqueta per això com a mínim.
L'assignatura pendent és tornar a guanyar a camp contrari amb algú de la nostra lliga.   

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8811
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #92 el: 12 de Febrer de 2012, 13:02:28 pm »
Doncs ja hem perdonareu, però a la primera part he vist com fins en dues ocasions, hem robat una pilota al mig del camp, més concretament Arteaga, i quan ha aixecat el cap buscant un company, del mig el camp en endavant no hi havia ni Cristo, doncs el tio més adelantat del Sabadell era ell mateix... Això sense comptar les assistències a l'àrea que ha donat Óscar Ramírez que no han trobat rematador perquè senzillament no hi havia ningú. Ho reitero, independentment de que el rival si que ens ha apretat, és veritat, he vist un Sabadell massa aculat i més preocupat de no deixar forats radera que de res més.
En fi, lo realment important és que hem sumat tres punts d'or que si acabem confirmant a Cartagena, ja us asseguro jo que el Depor no vindrà tan feliç com hagués vingut un mes enrera...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #93 el: 12 de Febrer de 2012, 15:57:44 pm »
Doncs ja hem perdonareu, però a la primera part he vist com fins en dues ocasions, hem robat una pilota al mig del camp, més concretament Arteaga, i quan ha aixecat el cap buscant un company, del mig el camp en endavant no hi havia ni Cristo, doncs el tio més adelantat del Sabadell era ell mateix... Això sense comptar les assistències a l'àrea que ha donat Óscar Ramírez que no han trobat rematador perquè senzillament no hi havia ningú. Ho reitero, independentment de que el rival si que ens ha apretat, és veritat, he vist un Sabadell massa aculat i més preocupat de no deixar forats radera que de res més.
En fi, lo realment important és que hem sumat tres punts d'or que si acabem confirmant a Cartagena, ja us asseguro jo que el Depor no vindrà tan feliç com hagués vingut un mes enrera...

Doncs jo la veritat no se on es vist la defesa aculada si estava posicionada al mig del camp, naturalment quant ens atacaven s'anava cap el darrera i no deixar forats el darrera es el principi per poder guanyar :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #94 el: 12 de Febrer de 2012, 17:28:42 pm »
Aquest Sabadell (ara sí), té bona pinta....

combina solidesa en defensa (els centrals cada cop van a més), amb desdoblament ràpid en atac i certs tocs de vistositat en el centre del camp (quan es poden fer).

I aquesta impresió la vaig tindre tant a la segona part com a la primera, amb 0-0 al marcador.   Comenta Vicenç que si l´equip estava massa aculat; jo penso que a la primera part és necessari sobretot evitar que et sorprenguin a la primera de canvi i a la vegada anar desgastant al rival per anar madurant el partit al nostre favor.

I el Villarreal B no em va semblar precisament un mal equip. Té bons fonaments tècnics....el que passa és que si el CE Sabadell s´anticipa a totes les pilotes i juga amb la intensitat d´aquest dissabte té molt de guanyat.

Bon, boníssim coixí de punts (sense relaxacions en cap moment, això sí), i a veure si podem mirar una mica cap a la zona mitja.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MICHAEL SCOFIELD

• Juvenil
  • Missatges: 588
« Respondre #95 el: 12 de Febrer de 2012, 19:54:11 pm »
El partido del cartagena hay que ir a por los tres puntos si les ganamos los dejamos practicamente hundidos a 15 puntos  :anims
EN 1ª SABADELL, EN 2ª SABADELL, EN 3ª SABADELL HASTA LA MUERTE SABADELL

¡VISCA EL SABADELL!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #96 el: 13 de Febrer de 2012, 13:15:05 pm »
a mi en la primera parte me gustó mucho Arteaga, y que gran victoria! después de no matar el partido contra las Palmas y que nos empataran en el último suspiro..., hemos sabido ganar al Xerez y Vilarreal B por más de un gol. Ahora sí!!!  :visca
@javi_gt86

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #97 el: 13 de Febrer de 2012, 18:07:12 pm »
Boníssim partit amb una clara dominació del partit, ells casi que no van rascar bola, el Dissabte va ser dels dies que més content he sortit del camp, a més ho vaig veure amb 3 molt bons amics, que també van disfrutar!
Per cert, això que dieu de la " nostre" lliga em sembla una tonteria, Segona divisió som 22 equips, i cada equip hi està per diferents circumstancies, quan juguem contra el Deportivo es de la nostre lliga, la Segona Divisió, no crec que hi hagi tanta diferencia!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #98 el: 13 de Febrer de 2012, 18:39:47 pm »
Boníssim partit amb una clara dominació del partit, ells casi que no van rascar bola, el Dissabte va ser dels dies que més content he sortit del camp, a més ho vaig veure amb 3 molt bons amics, que també van disfrutar!
Per cert, això que dieu de la " nostre" lliga em sembla una tonteria, Segona divisió som 22 equips, i cada equip hi està per diferents circumstancies, quan juguem contra el Deportivo es de la nostre lliga, la Segona Divisió, no crec que hi hagi tanta diferencia!

A veure, això de la nostre lliga vé perquè al arribar el tourmalet i la ratxa de derrotes la gent es va anar desanimant i vàrem tornar a la realitat: a lluitar per mantenir la categoria, (sobretot els que somiaven amb l'ascens després de veure la marxa de l'equip les primeres jornades) però era evident que no era el nostre lloc ni lluitariem amb clubs fet per assolir aquesta fita. És clar que és la mateixa competició i que podem tutejar a tot un RC Deportivo, pero la nostre lliga passa per la part d'abaix, quedar si cal 17é lloc, pero salvant-n'os!
@javi_gt86

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8811
« Respondre #99 el: 13 de Febrer de 2012, 20:06:37 pm »

Antonio, l´expressió "de la nostra lliga" fa referencia a qui te el mateix objectiu al campionat, es a dir, en una lliga com la de Segona Divisió, hi han 22 equips, que evidentment forman part de la mateixa lliga, pero hi han entre 8 i 10 equips que lluiten per pujar a 1ª (fan la seva lliga) uns 8 i 10 equips que lluiten per la permanencia (fan la seva altre lliga particular) son argots del futbol, al igual que dir "cancerbero" al porter o "robar-li la cartera" cuan li prenen la pilota, "agafar la matricula" cuan l´arbitre es queda amb una jugador etc... son paraules i/o frases que volen dir coses diferents al seu significat real... :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres