Autor Tema: gallo  (Llegit 5306 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat calu 815

• Aleví
  • Missatges: 51
gallo
« el: 26 de Novembre de 2005, 21:47:43 pm »
 :scut este xaval es malisimo no vale para nada orife mil veces mejor

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: gallo
« Respondre #1 el: 26 de Novembre de 2005, 22:00:26 pm »
  Esta afirmación me parece muy exagerada.  Gallo ha marcado 5 goles (1 en Liga y 4 en Copa Federación) y ha apuntado algunas pinceladas buenas.   Por otra parte, viene de marcar 35 goles en dos temporadas.  ¡Tampoco se le habrá olvidado marcar goles¡  De acuerdo que no ha marcado tantos goles como se esperaba, pero creo que en próximos partidos los marcará.  Yo lo volvería a fichar.
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2005, 10:50:37 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 26 de Novembre de 2005, 22:01:37 pm »
jejejejeje, no comparem
Orife és MOLT fluix i avui ho ha demostrat. De lluita i entrega res a dir, i per això avui ha provocat 1 penal, però abans s'ha lluit amb una rematada franca que de poc no va a al córner.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 26 de Novembre de 2005, 22:53:40 pm »
GALLO el millor davanter q tenim !!!  :clap :clap :clap
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 26 de Novembre de 2005, 23:22:41 pm »
company blanc-i-blau el gallo n'ha fet 5 si! pero an sigut 4 a la COPA FEDERACION i 1 a la LLIGA (1 sol gol a la lliga i desde k a arrivat montes juga tots els partits, doncs... :ko a d'espavilar!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #5 el: 27 de Novembre de 2005, 00:35:05 am »
Gallo tot i no ser un crack és molt millor que l'orife vaya fallo de pati de col.legi ha fet es imperdonable

friend

• Visitant
« Respondre #6 el: 27 de Novembre de 2005, 09:47:11 am »
despres de veure el partit que a fet aquest tiu, no se com poden dir alguns q akest es molt dolent, ho h intentat tot, la primera q ha tingut potser a stat una mica blando... i per aixo el porter a tret una molt bona ma, podem excusarnos q era la seva cama dolenta, i despres ha tingut un cop de cap impecable amb una jugada molt ben trenada, i el porter a tret una altra ma esplendida... quan la sort no sta de cara... no es pot fer res!! jo desde aki vull donar anims a gallo q segur q sta pasant uns dies molt angustiosos perq veu q no marca... per si continua asi trankil q arribaran els gols!!

anim gallooo!!!! i a tot l'ekip clar!! ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #7 el: 27 de Novembre de 2005, 10:15:36 am »
per mi el gallo es molt bon devanter pero no te gaires oportunitats i las pocas que te no li acaban de sortir pero qualitat en te i molta. per cert jo soc aferrim seguidor del orife pero ja començo a cansarme que falli pilotes devant del porter a mi aquest jugador sempre m´ha agradat i l´he defensat molt pero un killer com ell no pot deixar pasar la oportunitat de marcar gols per que sino mai será titular, lluita molt i estima el club i l´afició com ningú pero amb aixo no es guanyen partits, de totes formes anims orife !!!!  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #8 el: 27 de Novembre de 2005, 10:49:39 am »

company blanc-i-blau el gallo n'ha fet 5 si! pero an sigut 4 a la COPA FEDERACION i 1 a la LLIGA (1 sol gol a la lliga i desde k a arrivat montes juga tots els partits, doncs... :ko a d'espavilar!

O.K.  Ja està corregit,  "ball de números".
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #9 el: 27 de Novembre de 2005, 10:52:01 am »
Calu no saps de que parles nen!! :(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 27 de Novembre de 2005, 11:46:18 am »
no ho entenc, el gallo en falla una clarisima, nomes comenzar, son d'aquelles que saps que les tindras un cop al partit i la fallas d'avant del porter, despres lo del cop de cap k bueno aki el porter o a fet be :ok :clap akesta no se li pot dir res, i va el orife en falla una k estava escurat a la banda (com la del txiqui) i ia es el mes dolent del mon? ??? , quan a sigut ell qui a robat la pilota, sa ficat a l'area i a buscat el penalt, perque era molt dificil fotrala desde allà, arriva a ser un altre i xuta i...no ho entenc, per mi els 2 an sigut iguals en el partit de ahir, un a jugat mes minuts i l'altre menys, a la 2a part el gallo a desaparescut :-\ i l'orife o a intentat pero sense sort, crec que aurien de jugar amb aquest plantejamen desde el principi, perque sino tenim a gallo tota la 1a part sol! i a la 2a estan els dos, pero els tindriem que ajuntar mes que estan molt separats...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 27 de Novembre de 2005, 12:27:03 pm »
El Gallo ha presionat més i molt més que l'Orife, perque desde que ha sortit només ha presionat en la del penal (ole sus huevs), pero només a una, i ho m'he parat a mirar-ho per poder parlar després. El Gallo ha pressionat un munt més, i ara s'em ve al cap la que ha presionat a la primera part en que el porter ha anat a agafar la bimba i l'ha donat amb el peu i l'ha agafat el Gallo, que ha centrat però no havia ningu. I en quant a la comparació que fas de l'oportunitat del Txiqui amb l'Orife, doncs mira el Txiqui ha chutat amb la cama esquerra (la seva dolenta, si no vaig errat) i ha fet que el porter hagués de forçar un corner, mentre que el xut de l'Orife... Millor no comentar-lo  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 27 de Novembre de 2005, 12:43:33 pm »
El xut aquell de l'Orife m'ha desesperat jo soc l'entrenador i NO JUGAR MAI MES

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #13 el: 27 de Novembre de 2005, 12:46:56 pm »
Per mi el gallo ho que te es molta mala sort, a la primera jugada es vitat ke auria daver anat dins po de la segona, a tingut uns gans reflexes el porte. L'orife li a sortit un xut desastros, com a minim els del gallo fan lluir al porter. Jo peferexu al gallo abans ke lorife.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2365
« Respondre #14 el: 27 de Novembre de 2005, 12:54:45 pm »
almenys el orife va provocar el penal gràcies a lluitar una pilota que molts donarien per perduda.

Desconnectat XS-ARLEQUINAT

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #15 el: 27 de Novembre de 2005, 13:06:13 pm »
És cert que Gallo no està fent gols a la lliga que és on cal fer-los. Tanmateix prefereixo Gallo que no pas Madrigal que és més lent que el caball del dolent.  :bandera

Estic segur que quant tot l'equip comenci a funcionar Gallo ens farà gols. Actualment està jugant sempre sol a dalt de tot i així és molt difícil simarcar. Cal que la pressió vingui de tot l'equip, des de la segona línea i que les pilotes les rebi d'aquesta segona línea i no pas des de la defensa. :scut

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6484
« Respondre #16 el: 27 de Novembre de 2005, 13:34:41 pm »
Queda clara la diversitat d'opinions entre el Gallo i l'Orife, però potser hi haurà mes unanimitat en que el Madrigal no es pas millor que ells dos, tampoc ha fet res del altra mon ni s'esforça tant.
Jo em quedo amb el Gallo i l'Orife.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 27 de Novembre de 2005, 13:44:42 pm »
Jo crec que l'entrenador ha fet el que calia.

Jugant a fora, ha sortit amb 1 punta clar, que ha fallat una al principi, però ha fet una rematada de cap que ha tret el porter in-extremis.

A la segona part (que no he vist, però m'anaven informant), l'entrenador ha fet el que devia: ha tret un segon davanter per a poder apurar les opcions.

Cap dels dos ha marcat, però el que ha sortit més fresc, ha provocat un penalt que ens ha donat 1 puntet, per a mi, bó, encara que millor haguessin sigut els 3 vist el joc avellaner a la primera part. Crec que ha plantejat bé el partit i els 2 davanters, Gallo i Orife han complert el seu paper.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #18 el: 28 de Novembre de 2005, 00:59:38 am »
jo no vull posicionar-me, pero voler atacar el gallo dient q no marca (porta 5 gols) per defensar a l'Orife (quants porta?) em sembla ridícul!

Sí, la primera oportunitat de gallo era x aprofitar-la i va ser tou... però era la seva cama dolenta. En aquest sentit, l'oportunitat d'orife és més criticable... però jo espero q els dos comencin a marcar els seus golets. :scut
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #19 el: 28 de Novembre de 2005, 13:48:03 pm »
Orife d aki a Lima mejor, si le dieran las mismas oportunidades k a los demas...compañeros lo vuestro es pura mania a Orife >:( :scut