Autor Tema: Bardet  (Llegit 10775 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Antonio Recio

• Visitant
Bardet
« el: 05 de Febrer de 2012, 13:55:51 pm »
Obro aquest post per parlar de la mala gestió de Bardet, tot comença a la sortida de Sabadell, la hora acordada era sortir a las 11:00, i no vàrem sortir a las 11:20, ens van deixar a una area de servei que semblava una casa de P*** no hi havia ni menjar ni res i era molt petit, ens van deixar a Osca, quan va acabar el partit molta gent no va trobar el autocar ja que en ningun moment ens van dir on ens trobaríem desprès del partit, quan la gent estava ja dins l'autocar va tenir que esperar als de mitjans de comunicació cosa que trobo normal, però desprès per fer 100 kilòmetres van tardar 2 hores!  :rant: no s'enten per enlloc, i lo pitjor de tot, és que mentre tornàvem van posar la ràdio amb el Barça-Real Societat, i no és la primera vegada que passa, estic fart i com va dir molta gent, el pròxim desplaçament el faré amb cotxe!!!  :rant:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re:Bardet
« Respondre #1 el: 05 de Febrer de 2012, 14:13:48 pm »
El que no entenc es com vau arrivar a la 1 és una passada jo abans de les 11 ja estava  a casa i sense corre

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #2 el: 05 de Febrer de 2012, 14:19:03 pm »
El que no entenc es com vau arrivar a la 1 és una passada jo abans de les 11 ja estava  a casa i sense corre

És això del que es queixa molta gent, son moltes coses que fan que Bardet quedi com poc professional, ja va passar també el dia de Eibar!

Desconnectat Guadiana

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #3 el: 05 de Febrer de 2012, 15:45:21 pm »
Jo sempre que viatjo en autocar per veure al Sabadell, passen coses estranyes, però ahir es va batre el rècord, i això que diuen que Bardet, és el millor de Sabadell.

Obro aquest post per parlar de la mala gestió de Bardet, tot comença a la sortida de Sabadell, la hora acordada era sortir a las 11:00, i no vàrem sortir a las 11:20, ens van deixar a una area de servei que semblava una casa de P*** no hi havia ni menjar ni res i era molt petit, ens van deixar a Osca, quan va acabar el partit molta gent no va trobar el autocar ja que en ningun moment ens van dir on ens trobaríem desprès del partit, quan la gent estava ja dins l'autocar va tenir que esperar als de mitjans de comunicació cosa que trobo normal, però desprès per fer 100 kilòmetres van tardar 2 hores!  :rant: no s'enten per enlloc, i lo pitjor de tot, és que mentre tornàvem van posar la ràdio amb el Barça-Real Societat, i no és la primera vegada que passa, estic fart i com va dir molta gent, el pròxim desplaçament el faré amb cotxe!!!  :rant:

Això del retard de la sortida és normal, perquè gairebé sempre hi ha algúm endarrerit, el que no és normal es que a les 13.50 H. parlin els xofers d'un autocar dient que a la propera àrea de servei es pararà, i quan s'acostaven els dos autocars, a un descampat que semblava el saló de la pelicula, Abierto hasta el amanacer, va sortir l'amo del bar, corrent fins al primer xofer d'autocar per dir-li que si pensaven anar a dinar, s'oblidessin perquè el locar era molt petit, (10 0 12 taules) la solució va ser parar mitja hora per fer les necessitats, i continuar el viatge, fins a arribar a Osca gairebé les 15, 00 H. però en tot això dono la culpa als organitzadors per falta de previsió, quan el més lògic era sortir a les 9H.

Si, a les hores de fer parades, no avisaven ni tan sols del temps de la parada, i després es queixaven entre ells de que la gent trigava molt.

I pel que fa a la ruta turística, és el drama més greu, i de jutjat de guàrdia. Els dos autocars, segueixen a l'autocar dels jugadors, i en comptes de seguir l'autocar que portava el camí correcte, que era el de l'anada, giren en una rotonda, a la dreta, que era una carretera d'un sol sentit, i amb el ferm molt mal, amb direcció a Sarinyena, i Fraga,. (És a dir, com si fossis de Saragossa a Sabadell, i passaras per València) un xofer es pot equivocar, però es que havien QUATRE.

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Gènere: Masculí
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
« Respondre #4 el: 05 de Febrer de 2012, 19:52:12 pm »
Por Sariñena os trajeron??? si hay una autovia que esta genial y no pasa ningun coche !!!!  Y lo de las paradas se puede preveer mejor eso...

Pd: yo fui en coche
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #5 el: 05 de Febrer de 2012, 20:17:51 pm »
Doncs, com diu l’Antonio Recio, ahir el tema de Bardet va ser força lamentable, va ser una seqüència de decencerts. . L’anada va ser l’escalfament, la tornada l’akelarre. Les pifies més destacalbes les detallo a continuaci:

1.-Sortida de Sabadell amb retras.- la sortida es va fer 20 minuts tard de Sabadell, exactament a les 11:20, arribant a Osca prop de les 14:45, sort que anavem sobradíssims de temps. El problema es va originar que no se sabia quin era l'autocar 1 i 2....

2.-  Bar amb pinta de “Cau de Senyores de Moral distreta”/ “Antro de día, nido de vampiros, de noche”.- tot i tenir el seu encant, (ja que entre altres coses, el seu propietari és soci de tota la vida del Binéfar i va presenciar, el 3-4, com a seguidor rival, ademés encara se’n recordava dels Linos , Marañóns, Zunzuneguis, Capós,………..). Però del que havia de tenir, com menjar, ben poc… Demostrant una molt mala planificació, per part de Bardet, ja que estavem a 1,5 kms abans d’arrivar a Binèfar o sigui no feia ni 20 minuts que haviem deixat endarrera Lleida capital…

3.- Inici retorn 30 minuts amb retard (20:30).- s’havia d’esperar als medis… Que ahir 80 persones a  Aragó, a -5ºC, amb ratxes molt fortes de vent, fent-se fosc, amb possibilitat de trovar les carreteres glaçades i 270 Kms per davant,…., haguessin d’esperar als periodistes, és una obligació que la posaría en quarentena i molt. Per què no van amb els seus vehícles si saben que aniran tard? Per què no tornen amb els jugadors? Surten tard per “culpa d’aquests últims, no?

4.-  Les coses es diuem pel seu nom, senziullament, els conductors de Bardet es van perdre.- després d’esperar als periodistas, vam sortir d’Alcoraz en convoi, el Bardet del CES, el Bardet dels Castellers i el Bardet de l’Encigalat, Antcarcer & Cia, feiem patxoca i tot. Però encara no haviem deixat endarrera la circumbalació d’Osca, que per sorpresa d’uns quants, el vehicle dels jugadors va tirar recte(cap a Lleida) i els dos dels seguidors, cap a la dreta, dirección………………., Sariñena i Fraga, entrant a Çatalunya per Almacelles, talment com si vinguessim de Saragossa!!!!!!!!!!!! Tots els que viatgem una mica savem que d’Osca a Lleida s’ha de pasar per Barbastre, Monzó, Binéfar i s’entra a Catalunya per Alpicat.
La ruta turística pels Monegros, escalfament per la tornada de la Romareda de l’any que ve (suposo), va provocar que deixessim la circumbalació de Lleida a les 22:10. Arrivant a Sabadell a les 00:45 el diumenge, després de fer una parada exigida per l’afició a Tàrrega, ja que la gent “normal” a les 23:00 acostumem a haver sopat…

Aquesta semana m’haviadecantat a anar amb autocar per diferents coses:

1.- ambient i fer pinya.- i la vam fer.

2.- preventiu.- segons que es menja I sobretot es beu, millor que et portin…

3.- en climatologias adverses, conductors professionals.- i resulta que no saben anar de d’Osca a Lleida sense perdre’s, demostrant que el GPS ajuda a orientar-te, però com et descuidis el cervell a casa, els navegadors no pensen per tu.

4.- autocars moderns, velocitats de creuer aceptable (98 kms/h. ¿?).- els números canten, gairebé 5 hores per fer 270 kms…. Amb un cotxe normal, amb aquest temps vas i vens d’Osca fent una paradeta pel tallat per l’anada i a la tornada….

En fi, el que més em va irritar d’ahir, és que el Club imposi una companyía d’autocars, la BARDET, i que aquests tractin a l’afició arlequinada com a un ramat de bens:

1.- Mala planificació.- en un viatge no només és qüestió de tenir en compte el quilometratge, s’ha de dinar, anar al W.C.,…..

2.-.- Sens cap explicacions i per imperatiu legal.-  se’ns imposa esperar ½ hora als medis, per “culpa” dels jugadors, no se’ns diu res, com a premi se’ns passeja per tot el Alto Aragón i no se’ns diu ni ase ni bèstia…

3.- Doble raser.- el que encara no entenc, per què el Bus dels jugadors va anar pel camí correcta i nosaltres vam anar cap al sud, caminito Alcañiz…., seguint el riu Cinca…..

En fi, segur que aquesta temporada aniré a algún desplaçament més, en aquests moments no sé com hi aniré però tinc claríssim amb que no hi aniré i especialmente amb quina companyía no hi aniré.

P.D.: Si fotent les coses així de malament, estem a 2ªA…..
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #6 el: 05 de Febrer de 2012, 20:19:04 pm »
 :scut ufffff como para pensarselo.
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #7 el: 05 de Febrer de 2012, 20:21:39 pm »
Veient els precedents surt més a compte fer caravanes de cotxes!!q la gent s'organitzi de 4 en 4 i tots juntets!!bastante lamentable tot plegat, tal hi com ho expliqueu...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #8 el: 05 de Febrer de 2012, 20:55:19 pm »
Doncs, com diu l’Antonio Recio, ahir el tema de Bardet va ser força lamentable, va ser una seqüència de decencerts. . L’anada va ser l’escalfament, la tornada l’akelarre. Les pifies més destacalbes les detallo a continuaci:

1.-Sortida de Sabadell amb retras.- la sortida es va fer 20 minuts tard de Sabadell, exactament a les 11:20, arribant a Osca prop de les 14:45, sort que anavem sobradíssims de temps. El problema es va originar que no se sabia quin era l'autocar 1 i 2....

2.-  Bar amb pinta de “Cau de Senyores de Moral distreta”/ “Antro de día, nido de vampiros, de noche”.- tot i tenir el seu encant, (ja que entre altres coses, el seu propietari és soci de tota la vida del Binéfar i va presenciar, el 3-4, com a seguidor rival, ademés encara se’n recordava dels Linos , Marañóns, Zunzuneguis, Capós,………..). Però del que havia de tenir, com menjar, ben poc… Demostrant una molt mala planificació, per part de Bardet, ja que estavem a 1,5 kms abans d’arrivar a Binèfar o sigui no feia ni 20 minuts que haviem deixat endarrera Lleida capital…

3.- Inici retorn 30 minuts amb retard (20:30).- s’havia d’esperar als medis… Que ahir 80 persones a  Aragó, a -5ºC, amb ratxes molt fortes de vent, fent-se fosc, amb possibilitat de trovar les carreteres glaçades i 270 Kms per davant,…., haguessin d’esperar als periodistes, és una obligació que la posaría en quarentena i molt. Per què no van amb els seus vehícles si saben que aniran tard? Per què no tornen amb els jugadors? Surten tard per “culpa d’aquests últims, no?

4.-  Les coses es diuem pel seu nom, senziullament, els conductors de Bardet es van perdre.- després d’esperar als periodistas, vam sortir d’Alcoraz en convoi, el Bardet del CES, el Bardet dels Castellers i el Bardet de l’Encigalat, Antcarcer & Cia, feiem patxoca i tot. Però encara no haviem deixat endarrera la circumbalació d’Osca, que per sorpresa d’uns quants, el vehicle dels jugadors va tirar recte(cap a Lleida) i els dos dels seguidors, cap a la dreta, dirección………………., Sariñena i Fraga, entrant a Çatalunya per Almacelles, talment com si vinguessim de Saragossa!!!!!!!!!!!! Tots els que viatgem una mica savem que d’Osca a Lleida s’ha de pasar per Barbastre, Monzó, Binéfar i s’entra a Catalunya per Alpicat.
La ruta turística pels Monegros, escalfament per la tornada de la Romareda de l’any que ve (suposo), va provocar que deixessim la circumbalació de Lleida a les 22:10. Arrivant a Sabadell a les 00:45 el diumenge, després de fer una parada exigida per l’afició a Tàrrega, ja que la gent “normal” a les 23:00 acostumem a haver sopat…

Aquesta semana m’haviadecantat a anar amb autocar per diferents coses:

1.- ambient i fer pinya.- i la vam fer.

2.- preventiu.- segons que es menja I sobretot es beu, millor que et portin…

3.- en climatologias adverses, conductors professionals.- i resulta que no saben anar de d’Osca a Lleida sense perdre’s, demostrant que el GPS ajuda a orientar-te, però com et descuidis el cervell a casa, els navegadors no pensen per tu.

4.- autocars moderns, velocitats de creuer aceptable (98 kms/h. ¿?).- els números canten, gairebé 5 hores per fer 270 kms…. Amb un cotxe normal, amb aquest temps vas i vens d’Osca fent una paradeta pel tallat per l’anada i a la tornada….

En fi, el que més em va irritar d’ahir, és que el Club imposi una companyía d’autocars, la BARDET, i que aquests tractin a l’afició arlequinada com a un ramat de bens:

1.- Mala planificació.- en un viatge no només és qüestió de tenir en compte el quilometratge, s’ha de dinar, anar al W.C.,…..

2.-.- Sens cap explicacions i per imperatiu legal.-  se’ns imposa esperar ½ hora als medis, per “culpa” dels jugadors, no se’ns diu res, com a premi se’ns passeja per tot el Alto Aragón i no se’ns diu ni ase ni bèstia…

3.- Doble raser.- el que encara no entenc, per què el Bus dels jugadors va anar pel camí correcta i nosaltres vam anar cap al sud, caminito Alcañiz…., seguint el riu Cinca…..

En fi, segur que aquesta temporada aniré a algún desplaçament més, en aquests moments no sé com hi aniré però tinc claríssim amb que no hi aniré i especialmente amb quina companyía no hi aniré.

P.D.: Si fotent les coses així de malament, estem a 2ªA…..

Xavi estic alucinant amb tot el que dius és una passada, no et vull posar les dents llargues però jo sense corre a les 11 ja estava amb el pijama al sofa de casa
Alguna cosa va fallar MOLT
« Darrera modificació: 05 de Febrer de 2012, 20:59:16 pm per SABADELL »

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #9 el: 05 de Febrer de 2012, 20:56:54 pm »
I el que més em fa ràbia és que el club no els hi pica la cresta als de Bardet, si no ens cuiden com ens tenen que cuidar cada vegada el soci voldrà fer menys coses...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #10 el: 05 de Febrer de 2012, 21:33:06 pm »
Mi solidaridad con todos

Como diria aquel, "es de ser inútiles". A mi también me falló el gps, mas que nada porque la AUTOVIA de Huesca a Lleida es muy nueva y no me la detectaba, pero vamos, que no soy *****, yo sin conocer mucho se que de Huesca a Barcelona se va dirección Lleida....

En fin, que espaviles de cara a otros posibles desplazamientos (Alcoy, Valladolid, etc)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #11 el: 05 de Febrer de 2012, 22:30:09 pm »
Jo ahir no vaig anar a Osca, tot i que tenia la idea d'anar-hi amb un amic de la mili de Fraga. El fred, i tenir el nen malalt em va fer desistir-hi a mitjans de setmana.

En tot cas hauria anat en cotxe particular: és còmode, pares quan vols i t'ho montes com t'agrada. L'autocar té les seves coses bones i les seves dolentes i aixó ja se sap.

Recordo la darrera vegada que vaig anar a Osca, farà set anys, en un partit que es va perdre per 1-0 crec que l'any del descens a 3a. Vaig anar el dia anterior a Florida 135 de Fraga, vaig dormir al Hotel Casanova i al migdia vam pujar a Fraga per Sariñena. La carretera llavors perfecte (la he fet servir vàries vegades per anar a Sant Sebastián per Jaca quan no hi havia l'autovia, trigues igual que pel peaje en serio), es pot córrer bastant i és una recta.

La veritat es que anar en autobus té les seves coses i més si qui se'n fa càrrec, no imposa als conductors on s'ha de parar. En autocar, de Sabadell a Lleida hi ha hora i mitja i del desvio de Lleida a Huesca, poc més d'una hora. És a dir, tres hores amb una paradeta de vint minuts per fer pipi.

I el demès són històries...

Desconnectat sergi96

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
  • Honor al sabadell
Viatge a l'alcoraz !
« Respondre #12 el: 05 de Febrer de 2012, 23:42:08 pm »
Es el primer viatge que fem el meu pare i jo , som socis del centre d'esports i voldria explicar-vos la nostra mala experiencia.
Per començar en l'autocar a la anda molt bé , pero al arribar a Osca en comptes de deixarnos uns metres mes cap al centre per poder anar a dinar comodament ya que eren mes de les 15:00 hores i ens van deixar al camp de l'alcoraz on no hi habia res .
A la tornada , ens vem pujar a l'autocar a les 20:00  i vem sortir a les 20 :20 per els de la prensa .
Pero de osca fins arribar a lleida vem anar pasant per tots els pobles , cosa que ens va enrrederir 2 hores es a dir , en un cotxe particular anant per autovia trigaria 1 hora i poc pero nosaltres vem agafar l'autovia gairabe arribant a lleida , pero tot no es queda aqui , despres de aquestes dos hores la gent va començar a queixar-se perque volien parar per fer les seves necessitats i l'autocar no va para fins les 23 :30 es a dir 3 hore i 30 minuts despres de pujar-nos a l'autocar .
Un viatge normal Osca-Sabadell son 3 hores i 30 minuts parant , pero nosaltres vam arribar a la nova creu alta a l' 1 de la matinada.
Si hi ha alguna persona en aquest blog que va viatgar a osca ahir que es posi en contacte amb mi.
Gracies
Honor al Sabadell :bandera

PD: En la meva opinio el club pasa de nosaltres despres del nostre sacrifici !
Serchhh!!!

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #13 el: 06 de Febrer de 2012, 00:23:44 am »
El minim que podien haver fet és al entrar al autocar és explicar-nos el planning, però res de res, ens fiquen al autocar com a bens i vinga a Osca!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #14 el: 06 de Febrer de 2012, 10:41:47 am »
Per anar a Terol l'any passat va ser també una disbauxa... Però el més greu va ser EIBAR, que mira, amb l'ascens es va diluir però va ser fatal. Unes 7 hores per arribar a Eibar, van venir els ertzaines, ens van portar fins a Ipurua i vam dir "Però com coi dinem??? No entrarem al camp ja, volem veure Eibar!"
Van passar de nosaltres i vam haver d'anar al poble per nosaltres mateixos.
A la tornada NO vam poder gaudir de la sortida dels jugadors, ni de la germanor ni res: 3 minuts després de sortir del camp ja estàvem en marxa.
El paio de Bardet es va dedicar tot el camí a posar A) L'himne de l'Atletico de Madrid cantat per Sabina (Innecessar???) B) L'Himne del Barcelona (CAL???) Només van posar el video del centenari i a mitges perquè un dels de l'autocar el va portar.
A la tornada va posar el partit del Barcelona contra el Manxester a la ràdio, i va tornar a posar l'himne del sabina de l'Atlético (hola? És un autocar de seguidors del Sabadell que acaba de pujar!)
Vam trigar Déu i ajuda per tornar també... La qual cosa no calia.
Recordo a més que hi va haver molta polèmica perquè en un principi els de Bardet volien parar després de l'Eibar-CES a veure la final de la Champions del Barcelona complerta... I vam queixar-nos massivament. Després d'un partit així, tant si pujàvem com si no, NO estaria per mirar cap partit.
Patètic.

Recordo el viatge a Irún que quant a viatge va ser perfecte... Això sí, organitzat per Penya Sabadell, La Trempera...
Vam fer porra a l'autocar a 1€, van posar videos de gols i moments històrics del CES, vam arribar amb temps per veure Irún... Va ser molt millor tot plegat.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #15 el: 06 de Febrer de 2012, 12:48:45 pm »
Recordo el viatge a Irún que quant a viatge va ser perfecte... Això sí, organitzat per Penya Sabadell, La Trempera...
Vam fer porra a l'autocar a 1€, van posar videos de gols i moments històrics del CES, vam arribar amb temps per veure Irún... Va ser molt millor tot plegat.

En ese aspecto si que estuvo mejor pero la vuelta también fue horrorosa y peor con la derrota, el autocar de Bardet llegó como 3 o 4 horas antes a Sabadell e incluso los HHVV, que habían tenido que esperar a que otro autocar los recogiera en Martorell por que el suyo se había averiao, llegaron bastante antes que nosotros...

En general todos los viajes son una cagada lo organice quien lo organice, como dices para los que fuimos a Eibar en autocar un desplazamiento que tenía que ser mágico se redujo a 20 minutos para comer, 90 minutos de fútbol y un día entero en un autocar entre la ida y la vuelta. No sé por qué nos pasa esto, el tema este me interesa y suelo mirar como lo hacen otros equipos y veo viajes que están de p.m, más lejos y mucho más baratos que los nuestros, mejor organizados y con muchas ventajas para los aficionados. Sin ir más lejos hace una semana se plantaron centenares de seguidores de las Palmas en Alcorcón y eso que ya habían venido unos cuantos hasta Sabadell.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #16 el: 06 de Febrer de 2012, 13:17:09 pm »
Coincideixo totalment amb totes les opinions expressades aquí per la resta de companys arlequinats.Lo més lamentable va ser el viatge de tornada....fent una comparació, seria com si per anar de Sabadell a Matadepera,donguesim una petita volteta per Les Cases d´Alcanar... !!!!!!! VERGONYÓS !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #17 el: 06 de Febrer de 2012, 13:44:53 pm »
Companys flipo amb el què expliqueu. A mí m'agradaria anar a algun deplaçament amb autocars plens d'arlequinats, de fet em venia molt de gust anar a Osca, però jo resideixo a Barcelona i què em deixin de tornada a la 1 de la matinada a Sabadell -hora estimada- em va malament. De tota manera, amb el que expliqueu se't passen una mica les ganes.

Una cosa es planificar malament la ruta, i una altra és el què expliqueu que ha passat en alguns desplaçaments, que és anar a tocar allò que no sona posant l'himne del Barça i altres himnes que no són del cas: trobo que això ja és mala fe, no és casual i em fa pensar malament. Haver d'aguantar de tornada per la ràdio la retransmissió d'un partit del Barça tampoc no és del cas.

Al meu parer, se'ls hauria de donar un avís a l'empresa contractada, potser no en saben res els seus reponsables, de tot això.
« Darrera modificació: 06 de Febrer de 2012, 13:49:55 pm per estudiestadi »

Desconnectat cefer30

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #18 el: 06 de Febrer de 2012, 13:49:52 pm »
hola soy lidia!!!

Y para los que no me conocen pertenezco a la federacion de penyes del C.E.SABADEL Normalmente no entro en ningún forum, pero creo que debía dar alguna explicación a vuestras quejas por el desplazamiento a huesca del sabadell.

En primer lugar a Bardet se le ha mandado una queja por la hora de la llegada del autocar a la nova creu alta ya que llegaron a las 11 cuando la salida estaba prevista para esa hora, y por la equivocación en la vuelta.

Respecto a las otras quejas, que algunos de vosotros tenéis, me gustaría contestar a todas, ya que yo estuve en ese viaje:

-se dijo de hacer el viaje de tirón para poder llegar con tiempo de comer tranquilos y estar en la llegada de los jugadores, se comento que si alguien necesitaba parar que lo comunicara, se comunico y se paro en el área de servicio mas próxima; no todas las areas de servicios son iguales.
-normalmente para los que hacen desplazamientos en autocar, sea el equipo que sea, siempre se deja en la puerta del estadio nunca en el centro de la ciudad.
- sobre la recogida de los autocares, yo misma fui la que avise, que estarían en el parking, porque la policía los cambio en el ultimo momento.

Por el tiempo perdido antes de salir dirección sabadell por los medios de comunicación solo decir que no hace falta  ni entrar en este punto,

Y a la vuelta tardemos en parar porque debido a la equivocación de camino, se pasaron por dos áreas de servicios que estaban cerradas.

Desde la federacion de penyes del C.E.SABADELL Hemos intentado que este viaje fuera lo mejor posible y esperamos solucionar los problemas para los próximo desplazamientos.
GRACIAS

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #19 el: 06 de Febrer de 2012, 14:43:20 pm »
Ho estic flipant. La premsa a l'autocar dels seguidors és graciós, s'ha de dir. La resta, la directiva del club, hauria de posar fil a l'agulla.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?